Η Διοίκηση του Εργατικού Κέντρου Ν. Λάρισας «στηρίζει την αυριανή 24ωρη Απεργία που έχει προκηρυχτεί για τους κλάδους των κατασκευών, του γάλακτος-τροφίμων-ποτών και του επισιτισμού – τουρισμού, τρεις από τους πολυπληθέστερους και πιο κερδοφόρους κλάδους της χώρας.
Κάθε μέρα που περνάει βρισκόμαστε αντιμέτωποι με προβλήματα που συνεχώς οξύνονται και έχουν μεγάλες συνέπειες στη ζωή μας. Έχουμε καθήκον να διεκδικήσουμε λύσεις στα προβλήματά μας, οργανώνοντας τον αγώνα μας, σε κάθε χώρο δουλειάς, σε πανελλαδικό επίπεδο. Δε θέλουμε άλλα «κούφια λόγια» και «υποσχέσεις» από τους κυβερνώντες. Δεν ικανοποιούμαστε με «ευχολόγια», «λόγια παρηγοριάς» και διαπιστώσεις ότι έχουμε δίκιο, ότι «πρέπει να κάνουμε υπομονή και κάποια στιγμή θα φτιάξουν τα πράγματα».
Καθένας από τους κλάδους που βγαίνει στον απεργιακό αγώνα, δείχνει με τι έχει να αναμετρηθεί η εργατική τάξη και ο λαός. Αποδεικνύει ότι τα κέρδη για μια χούφτα επιχειρηματικούς ομίλους προϋποθέτουν το τσάκισμα δικαιωμάτων σε χώρους δουλειάς – καρμανιόλες.
Για αυτό και τέτοιες απεργιακές κινητοποιήσεις δείχνουν στην πράξη τον δρόμο για να μην είναι ο εργαζόμενος λαός θεατής: Με την ορμητική είσοδο στον αγώνα, σε σύγκρουση με την πολιτική του κέρδους και τους νόμους των κυβερνήσεων που το θωρακίζουν. Διεκδικώντας την ίδια μας τη ζωή κόντρα στη λογική του «μικρότερου κακού».
«Δώστε λεφτά για μισθούς, Υγεία και Παιδεία – Καμιά θυσία για τον πόλεμο και τα κέρδη τους»:
Το σύνθημα αυτό, φωτίζει τον μοναδικό ελπιδοφόρο δρόμο: Της διεκδίκησης και της σύγκρουσης, στον δρόμο της ανατροπής, για να «ανασάνει ο λαός», παλεύοντας να κατακτήσει όλο τον πλούτο που παράγει».
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























