Την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026, ο Διοικητής της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας κ. Φώτης Σερέτης επισκέφθηκε το Κέντρο Υγείας Φαρσάλων, προκειμένου να επιθεωρήσει την πρόοδο των εργασιών.
Ήδη έχει ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της πλήρους ανακατασκευής του Κέντρου Υγείας και έχουν μεταφερθεί από την προηγούμενη εβδομάδα, οι υπηρεσίες από την προσωρινή δομή λειτουργίας προκειμένου να επισπευσθούν οι εργασίες.
«Όπως είχαμε δεσμευτεί η προσωρινή λειτουργία του διήρκησε δύο μήνες, μέχρι τέλους Μαΐου 2026.
Η ολοκλήρωση συνολικά του έργου θα πραγματοποιηθεί εντός του επόμενου διμήνου.
Οι εργασίες συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς» επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση.
Φωτογραφικά στιγμιότυπα:






Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























