Στη συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής αύριο Τρίτη έρχεται το θέμα με τα σπασμένα παρκόμετρα και οι νομικές ενέργειες στις οποίες σκοπεύει να προχωρήσει η Δημοτική Αρχή και τις οποίες είχε προαναγγείλει στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο ο αντιδήμαρχος Δημοτικής Αστυνομίας και Κυκλοφοριακών Παρεμβάσεων κ. Κώστας Αργυρόπουλος.
Συγκεκριμένα το θέμα έρχεται προς ψήφιση από το Τμήμα Νομικής Υποστήριξης ως «Άσκηση ή μη Μήνυσης και Μηνυτήριας Αναφοράς για καταστροφή τερματικών μηχανημάτων ελεγχόμενης στάθμευσης και δήλωση για υποστήριξη της κατηγορίας».
Θυμίζουμε πως για τις φθορές στα παρκόμετρα «ενημέρωσε» ο Ρουβίκωνας αναφέροντας τα εξής:
«Απελευθέρωση δύο κεντρικών δημοσίων χώρων στάθμευσης από παρκόμετρα» τιτλοφορείται ανάρτηση του Ρουβίκωνα Λάρισας, στην οποία επίσης επισημαίνονται τα εξής:
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























