Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου Καλοχωρίου σε Ευχαριστήριο επισημαίνει τα εξής:
«Με αισθήματα χαράς και συγκίνησης, θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς όλους όσοι τίμησαν με την παρουσία τους την εκδήλωση παρουσίασης του βιβλίου μας, η οποία ήταν αφιερωμένη στην Παράδοση, τον Πολιτισμό και τη Διατήρηση της λαϊκής μας κληρονομιάς.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον Δήμαρχο Τεμπών κ. Μανώλη Γεώργιο, τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Λίταινα Μιχάλη, τον Αντιδήμαρχο κ. Γκατζόγια Παναγιώτη, τους Προέδρους των Δημοτικών Διαμερισμάτων Καλοχωρίου κ. Σαϊτη Γεώργιο και Νέσσωνος κ. Σακκαβό Ιωάννη, τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης Δασκάλων κ. Χατζηλέλεκα Δημοσθένη, την Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων κ. Χατζημίχου-Καλούση Κωνσταντίνα, τον κ. Κοντομάνο Χρήστο(cob.gr) και τους συνεργάτες του( κ.Αλειφέρη Έλενα, κ.Δώρα ),τον σεβαστό πατέρα Νεκτάριο, καθώς και όλους τους εκπροσώπους φορέων και συλλόγων που μας τίμησαν με την παρουσία τους και στήριξαν τις δράσεις του σχολείου μας.
Θερμές ευχαριστίες απευθύνουμε στους παρουσιαστές του βιβλίου, κ.Λάλο Παύλο, δημοσιογράφο-συγγραφέα και τον κ. Πουτσιάκα Νικόλαο, κοινωνιολόγο και Πρόεδρο συλλόγου κοινωνιολόγων Λάρισας για την ουσιαστική συμβολή τους στην ανάδειξη του περιεχομένου και της αξίας της έκδοσης, καθώς και τον επιχειρηματία κ. Σαϊτη Ελευθέριο που παρευρέθηκε στην εκδήλωσή μας, δείχνοντας έμπρακτο ενδιαφέρον για την εκπαιδευτική και πολιτιστική δραστηριότητα του σχολείου.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον χορηγό της έκδοσης, κ. Έξαρχο Απόστολο, έμπορο, για την πολύτιμη υποστήριξή του, η οποία συνέβαλε καθοριστικά στην υλοποίηση αυτού του εγχειρήματος. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στους επιστήμονες και συνεργάτες που επισκέφθηκαν το σχολείο μας κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και συμμετείχαν σε εκπαιδευτικά προγράμματα και δράσεις, προσφέροντας πολύτιμες γνώσεις, εμπειρίες και ερεθίσματα στους μαθητές μας.
Ευχαριστούμε τους επαγγελματίες μουσικούς κ.Ρούμπο Θάνο, κ.Ρούμπο Νίκο, κ.Τσόκα Κώστα για την αφιλοκερδή συμμετοχή τους και την πολύτιμη συμβολή τους στην παράσταση.
Ξεχωριστά συγχαρητήρια αξίζουν στα παιδιά του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου, τα οποία με ενθουσιασμό, δημιουργικότητα και σεβασμό στην παράδοση παρουσίασαν το θεατρικό δρώμενο του Βλάχικου Γάμου, χαρίζοντας σε όλους τους παρευρισκόμενους μοναδικές στιγμές και αναδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο τα ήθη και τα έθιμα του τόπου μας.
Ευχαριστούμε ακόμη τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και όλους όσοι εργάστηκαν για την προετοιμασία και την επιτυχή διοργάνωση της εκδήλωσης. Η μεγάλη ανταπόκριση και η παρουσία της τοπικής κοινωνίας επιβεβαιώνουν ότι η Παράδοση παραμένει ζωντανή όταν μεταδίδεται στις νεότερες γενιές και αποτελεί κοινό σημείο αναφοράς για όλους μας.
Σας ευχαριστούμε από καρδιάς για τη στήριξη, την εμπιστοσύνη και τη συμμετοχή σας».
Φωτογραφικά στιγμιότυπα:













Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























