Φωτογραφίες: Θανάσης Καλιακούδας
Έπεσε χθες Κυριακή η αυλαία του φετινού Φεστιβάλ Πηνειού με τη συμμετοχή χιλιάδων Λαρισαίων και επισκεπτών που πέρασαν από την κοίτη του ποταμού κατά το τελευταίο τετραήμερο.
Από την Πέμπτη μέχρι την Κυριακή το ποτάμι μετατράπηκε σε έναν ζωντανό χώρο συνάντησης, δημιουργίας και ψυχαγωγίας, φιλοξενώντας συναυλίες, καλλιτεχνικές δράσεις, περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες και δραστηριότητες για όλες τις ηλικίες.
Ο φακός του larissanet κατέγραψε το τετραήμερο των εκδηλώσεων και σας το παρουσιάζει με πλούσιο φωτογραφικό υλικό:







































































































































































Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























