Με μία μοναδική συναυλία της υπέροχης Τάνιας Τσανακλίδου έκλεισε – με τον καλύτερο τρόπο – η πρώτη ημέρα του Φεστιβάλ Πηνειού.
Η Ελληνίδα ερμηνεύτρια «ταξίδεψε» με τα τραγούδια της τις Λαρισαίες και τους Λαρισαίους που την χειροκρότησαν θερμά.







































Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























