φωτο & βίντεο: larissanet
Στη Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Λάρισας ολοκληρώθηκαν οι εκδηλώσεις τιμής και μνήμης για την επέτειο της μάχης της Κρήτης, που διοργάνωσαν ο Σύλλογος Κρητικών Λάρισας «Ο Ψηλορείτης» και ο Σύλλογος Κρητικών Φοιτητών Λάρισας «Νίκος Καζαντζάκης», το πρωί της Κυριακής.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Κρητικών Λάρισας «Ο Ψηλορείτης» Δημήτρης Δραγανιδάκης, αναφέρθηκε στην επέτειο, τονίζοντας πως είναι «σημαντικό να μην ξεχνάμε τους προγόνους μας».
Ακολούθησε χαιρετισμός του βουλευτή Λάρισας, Χρήστου Καπετάνου, αλλά και του δημάρχου Λαρισαίων Θανάση Μαμάκου, όπου κι αναφέρθηκε στην δημιουργία μνημείου της 5ης Μεραρχίας της Κρήτης στην πόλη της Λάρισας.
Ακολούθησε ομιλία του Ιωάννη Λουλάκη για τη μάχη της Κρήτης, ενώ στη συνέχεια ακολούθησε μουσικοχορευτικό κρητικό πρόγραμμα.
Δείτε φωτογραφίες από τις εκδηλώσεις:
























Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























