Φωτ. larissanet.gr / Θανάσης Καλιακούδας
Περίπατο σε κεντρικούς πεζοδρόμους, κοντά στο Αρχαίο Θέατρο Λάρισας, πραγματοποίησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ενώ έκανε μια «στάση» σε κεντρικό καφέ όπου συνομίλησε με νέους και άλλους θαμώνες που βρίσκονταν στο σημείο.
Φωτογραφικά στιγμιότυπα:




























Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























