Το 2ο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας επισκέφτηκε Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Διαιτολογίας και Διατροφολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Άρης Βεσκούκης (https://aveskoukis.weebly.com/) συνοδευόμενος από τους τριτοετείς φοιτητές του Τμήματος Νάσια Βλάχου, Γιάννη Παναγόπουλο και Αναστασία Παυλοπούλου.

Οι φοιτητές πραγματοποίησαν επιστημονική διάλεξη με τίτλο Βασικές Αρχές στην Επιστήμη της Διατροφής. Στη διάλεξη αναλύθηκε η σημασία των μακροθρεπτικών (πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λίπη) και των μικροθρεπτικών (βιταμίνες, μέταλλα, ιχνοστοιχεία) συστατικών στη διατροφή και την υγεία του ανθρώπου.
Το θέμα της διάλεξης προσέλκυσε το ενδιαφέρον των εκπαιδευόμενων, οι οποίοι έκαναν πολλές ερωτήσεις στην επιστημονική ομάδα.
Επίσης, οι εκπαιδευόμενοι ανέφεραν στοιχεία σχετικά με τις διατροφικές τους συνήθειες κατά τη διαμονή τους εντός του καταστήματος κράτησης και ακολούθησε μία πολύ εποικοδομητική συζήτηση.
Οι φοιτητές πρόσφεραν πολύτιμες γνώσεις στο κοινό και εξέφρασαν το ενδιαφέρον να πραγματοποιήσουν και άλλες διαλέξεις στο άμεσο μέλλον, επιβεβαιώνοντας την κοινωνική ευαισθησία και τη διάθεση για κοινωνική προσφορά του Τμήματος Διαιτολογίας και Διατροφολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Τα παραπάνω γνωστοποίησε με ανάρτησή του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης το 2ο ΣΔΕ Λάρισας.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























