Στην έδρα του ΕΚΑΒ, στη Λάρισα, βρέθηκε νωρίτερα σήμερα ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης, ο οποίος συνοδεύονταν από τον διοικητή της 5ης ΥΠΕ Φώτη Σερέτη και τον διοικητή του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας Δημήτρη Κατσικονούρη.
Ο υπουργός συνομίλησε με το προσωπικό και απηύθυνε μήνυμα μέσου του ασυρμάτου στους διασώστες του παραρτήματος Θεσσαλίας.
Επίσης ενημερώθηκε από το Σωματείο Εργαζόμενων για τα χρόνια πρόβλημα που ταλανίζουν την υπηρεσία.
Φωτογραφικά στιγμιότυπα:



Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























