Απολύμανση πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου στο κτήριο του ΕΚΑΒ Θεσσαλίας, εντός του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας.
Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες που εξασφάλισε η Larissanet η απολύμανση έγινε σε όλους τους χώρους του ΕΚΑΒ.



Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























