Οι εργαζόμενοι και η Διοίκηση του ΕΚΑΒ-Λάρισας «θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κώστα Αγοραστό, τον Εντεταλμένο Σύμβουλο Υποδομών κ. Στέλιο Δημότσιο, τον Διοικητή της 5ης Υ.Π.Ε. ,την Διοίκηση του Π.Γ.Ν. Λάρισας καθώς και τον Πρόεδρο της ΝΟΔΕ Κ. Χρήστο Καπετάνο για την άμεση ανταπόκριση, στο σχεδιασμό και την υλοποίηση του έργου ασφαλτόστρωσης στο χώρο στάθμευσης του ΕΚΑΒ-Λάρισας.
Η συμβολή σας αποτελεί μια σημαντική βοήθεια στην υπηρεσία μας, ώστε να διασφαλιστούν καλύτερες συνθήκες εργασίας των υπαλλήλων».
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























