Ως τον Ιεράρχη που με το έργο του χτίζει γέφυρες υποδέχθηκε η Λάρισα τον Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας Αναστάσιο και ο δήμαρχος Λαρισαίων έδωσε «σάρκα και οστά» σ’ αυτό ακριβώς το γνώρισμά του…
Κατά την τελετή ανακήρυξής του σε Επίτιμο Δημότη Λαρισαίων ο κ. Καλογιάννης ανακοίνωσε πως πρόθεσή του είναι να φέρει σε προσεχές Δημοτικό Συμβούλιο την πρόταση να δοθεί το όνομα του Αρχιεπισκόπου Αναστασίου στην μεγάλη κεντρική πεζογέφυρα του Πηνειού.
Μάλιστα, την συγκεκριμένη γέφυρα κοσμούν και έργα του Λαρισαίου εικαστικού Χρήστου Πανανικολάου, στενού συνεργάτη του Αρχιεπισκόπου.
Την συγκεκριμένη τιμή δέχθηκε με συγκίνηση ο Αναστάσιος ως «ένα από τα καλύτερα δώρα που μας έχουν γίνει», όπως επισήμανε χαρακτηριστικά, ενώ κατά το τέλος της αντιφώνησής του και αναφερόμενος στις εξελίξεις στην Βαλκανική τόνισε «άλλοι χτίζουν τείχη, εμείς πιστεύουμε στις γέφυρες»…
Γ.Α.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























