• Ροή Ειδήσεων
  • ΠΡΟΣΩΠΑ.net
  • Έντυπη Larissanet
  • Μικρές Αγγελίες
  • Applications
  • Επικοινωνία
larissanet.gr - H Νέα Εφημερίδα της Λάρισας
Panidis Medical Shop
  • Λάρισα
  • Παραπολιτικά
  • Απόψεις
    • Χρήστος Μπεχλιβάνος
    • Σούλτης Γιώργος
    • Γέμτος Θεοφάνης
    • Νίκος Ασπρούδης
    • Άκυς Μητσούλης
    • Στέλλα Μπάσδρα
    • Λίνα Μουσιώνη
    • Χρήστος Σαμαράς
    • Κωνσταντίνος Οικονόμου
    • Μιχάλης Αργυρίδης
    • Μόσχος Λαγκουβάρδος
    • Βάιος Κουτριντζές
    • Ηλίας Κουρκούτας
    • Βάσω Πανάγου
    • Μπαλντούνης Ευάγγελος
    • Σπανός Κώστας
    • Ψάλτης Αντώνης
    • Τσιγάρας Δημήτριος
    • Φανή Γέμτου
  • Δήμοι
    • Δήμος Αγιάς
    • Δήμος Ελασσόνας
    • Δήμος Κιλελέρ
    • Δήμος Λάρισας
    • Δήμος Τεμπών
    • Δήμος Τυρνάβου
    • Δήμος Φαρσάλων
  • Θεσσαλία
  • Ελλάδα
  • Αγροτικά
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
  • Περισσότερα
    • Ατζέντα ημέρας
    • Showbiz
    • Συνεντεύξεις
    • Sci/Tech
    • Social Media
    • Απόψεις
    • Αυτοκίνητο
    • Ταξίδια
    • Υγεία
      • Παροχή Πρώτων Βοηθειών
    • Γάμοι
    • Κηδείες
    • Κόσμος
    • Ευρώπη
    • Περιβάλλον
    • Θέσεις εργασίας
    • Εκπαίδευση
    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    • ΤΕΙ Θεσσαλίας
    • Δημοσιογραφία των πολιτών
    • Προβλήματα στην πόλη μας
    • Έξοδος
Facebook
Twitter
Youtube
No Result
View All Result
larissanet.gr
No Result
View All Result

2ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ MARKETING ΚΑΙ BRANDING

Πρεμιέρα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον

31 Μαρτίου 2017, 16:56
in Λάρισα
Ανάγνωση: 7 λεπτά

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και πολλές συμμετοχές ξεκίνησε σήμερα το πρωί το 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing και Branding τόπου που διοργανώνεται από το Εργαστήριο Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε συνεργασία με το Δήμο Λαρισαίων.

Οι εργασίες του Συνεδρίου, που πραγματοποιείται στο Μύλο του Παπά, ξεκίνησαν με χαιρετισμούς εκπροσώπων φορέων, ενώ ο πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής και πρόεδρος του Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στην εισαγωγική του ομιλία αναφέρθηκε στο Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ για τη Λάρισα: Ανοικτή Πόλη, Ανοικτοί Χώροι, Ανοικτοί Άνθρωποι.

ΣΥΝΕΔΡΙΟ-ΛΑΡΙΣΑ-1

Ακολούθως η αρχιτέκτονας τοπίου κ. Νέλλα Γκόλαντα παρουσίασε την υποψηφιότητα που υπέβαλε η Ελλάδα, στο διαγωνισμού του Συμβουλίου της Ευρώπης για τις παρεμβάσεις στον ανοικτό χώρο και η οποία είναι το έργο της κ. Γκόλαντα «Το Πείραμα της Λάρισας – Ο Γλυπτός Ποταμός – Αναπτύσσοντας Κώδικες Νερών στο Κέντρο της Πόλης της Λάρισας».

Το Συνέδριο θα διαρκέσει μέχρι και την Κυριακή.

ΣΥΝΕΔΡΙΟ-ΛΑΡΙΣΑ-2

Το πρόγραμμα

Σάββατο 1 Απριλίου 2017

09:15-11:30: Παράλληλες Συνεδρίες ΙΙΙ [Β, 1, 2]

Διαχείριση και Προβολή Προορισμού και Βιώσιμη Ανάπτυξη

Προεδρείο: Σ. ΣΚΟΡΔΙΛΗ, Τ. ΓΟΥΣΙΟΣ

Εικόνες του Τόπου και Τοπική Ανάπτυξη: Η Ενσωμάτωση της Τοπικής Γαστρονομίας στην Εικόνα της Σαντορίνης ως Προορισμού – Σ. ΣΚΟΡΔΙΛΗ, Κ. ΤΣΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Βιολογική Καλλιέργεια, Βιωματική Μάθηση, Αειφόρος Ανάπτυξη στο Νομό Χαλκιδικής – Μ. ΒΑΦΕΙΔΟΥ, Ν. ΦΕΡΡΑΝΤΙ

Προϋποθέσεις Ανάπτυξης Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Μάθησης στο Πλαίσιο της Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης – Μ. ΣΤΑΜΠΟΥΛΗΣ, Ε. ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ

Διαδικτυακή Χαρτογραφική Εφαρμογή Οινικών Διαδρομών. Περιοχή Μελέτης: Περιφέρεια Θεσσαλίας – Δ. ΛΑΓΚΑΔΙΝΟΣ, Π. ΜΑΝΕΤΟΣ, Χ. ΚΟΚΚΩΣΗΣ

Το Marketing της ΠΕ Λάρισας ως Προορισμού Περιπατητικού Τουρισμού – Τ. ΓΟΥΣΙΟΣ

Ο Θρησκευτικός Τουρισμός στη Θεσσαλία – Σ. ΚΑΤΣΙΑΝΑ

On the Necessity of Founding Local Destination Management Organizations in Greece and their Inextricable Relation to Local Universities – A. KONIDARIS

Managing Destination Brand Image Co-Creation – A Jointly Created Strategy By Airports, Airlines and Destination Authorities – E. VLASSI, A. PAPATHEODOROU

Ο Πολιτισμός ως Στοιχείο Προβολής της Ταυτότητας του Τόπου ΙΙΙ

Προεδρείο: Μ. ΜΑΡΚΑΤΟΥ, Ε. ΣΑΜΟΥΡΚΑΣΙΔΟΥ

Η Φιλοξενία των «Ξενία» ως Μέσο Προβολής της Ταυτότητας του Τόπου – Ν. Β. ΚΟΛΟΒΟΥ, Ε. ΣΠΑΝΟΓΙΑΝΝΗ

Συμβολή στη Διερεύνηση Προοπτικών Ανάπτυξης στο Χαϊδάρι και την Ευρύτερη Περιφέρεια Αττικής Αξιοποιώντας Σύνδεση του Χαϊδαρίου μέσω Ιστορίας και Περιβάλλοντος με την Καισαριανή και την Ελευσίνα – Κ. ΦΟΥΝΤΟΥΛΗΣ

Μνημεία και Branding: Αλληλεπίδραση Πόλης (Λάρισα) και Περιφέρειας (Θεσσαλία) – Β. ΣΠΑΝΟΣ

Ανασύσταση της Ταυτότητας της Λάρισας Συνομιλώντας με τα Μνημεία της – Μ. ΤΕΛΛΑΚΗ

Μνημεία και Τόποι Πολιτιστικής Κληρονομιάς ως Μέσα Προβολής της Ταυτότητας του Τόπου: Η Περίπτωση της Αβερώφειου Γεωργικής Σχολής στην Λάρισα – Μ. ΜΑΡΚΑΤΟΥ

Μύλος Παππά: Μουσειολογικές Προσεγγίσεις στην Εξέλιξη του Βιομηχανικού Αλευρόμυλου σε Μουσείο Σιτηρών και Αλεύρων – Ε. ΣΤΑΥΡΑΚΗ

Καπναποθήκες Καβάλας: Τα Κτίρια της Λήθης ή η «Ταυτότητα» μιας Πόλης; – Ε. ΣΑΜΟΥΡΚΑΣΙΔΟΥ

Η Νομική Οργάνωση του Ιερού Προσκυνήματος Αγίας Παρασκευής Τεμπών ως Μέσο Προβολής της Ταυτότητας Τόπου – Α. ΠΑΝΟΥΣΗΣ

ΣΥΝΕΔΡΙΟ-ΛΑΡΙΣΑ-3

Ο Ρόλος των Πολιτών στο Marketing και Branding Τόπου

Προεδρείο: Κ. ΣΕΡΡΑΟΣ, Μ. ΚΑΒΑΡΑΤΖΗΣ

Προσεγγίζοντας την Πολλαπλότητα του Τόπου Μέσα από Συλλογικές Πρακτικές στην Πόλη – Γ. ΓΚΟΥΜΟΠΟΥΛΟΥ, Α. ΧΑΖΑΠΗΣ

Sharing City/ Μια Πόλη που Διαμοιράζεται. Ο Ρόλος της Οικονομίας του Διαμοιρασμού ως Εργαλείο στην Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη – Ι. ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ, Α. ΤΟΥΦΕΓΓΟΠΟΥΛΟΥ, Κ. ΠΕΤΡΑΚΟΣ, Σ. ΑΥΓΕΡΙΝΟΥ-ΚΟΛΩΝΙΑ

Χωρική Διακυβέρνηση και Διαμόρφωση της Ταυτότητας της Πόλης (Place Branding): Η Εμπειρία της Γερμανίας στις Συμμετοχικές Διαδικασίες για το Σχεδιασμό και την Ανάπτυξη – Κ. ΣΕΡΡΑΟΣ, Ε. ΑΣΠΡΟΓΕΡΑΚΑΣ, Π. ΒΟΥΛΕΛΗΣ

Participatory Place Branding and the UK High Street: A Practical Application on Alsager, Altrincham, and Holmfirth – N. NTOUNIS, M. KAVARATZIS

Community-Based Creative Tourism: Η Περίπτωση του Δουργουτίου – Μ. ΚΥΡΙΑΚΟΥ, Μ. Μ. ΤΣΟΓΚΑΣ, Κ. ΘΑΝΑΣΟΥΛΑ, Γ. ΖΟΥΝΗ

Σε Αναζήτηση Εξειδίκευσης και Ανάπτυξης, ΑΡΚΑΔΙΑ 2020 – ΤΑΠΤΟΚ – Μ. ΤΣΟΥΚΙΑΣ

Αλκοόλ – Τουρισμός: Rebranding – Αντιστροφή Αρνητικής Εικόνας ενός Τόπου, Μελέτη Περίπτωσης Μάλια Κρήτης – Χ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ, Θ.ΜΕΤΑΞΑΣ

Η Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού και το Branding Πόλεων Μέσα από μια Θεωρητική Προσέγγιση – Θ. ΚΡΑΜΠΟΚΟΥΚΗΣ

11:30-12:00: Διάλειμμα – Καφές [Φ]

12:00-14:00: Παράλληλες Συνεδρίες IV [Β, 1, 2]

Η Εικόνα του Τόπου II

Προεδρείο: Δ. ΚΟΥΤΟΥΛΑΣ, Κ. ΜΩΡΑΪΤΗΣ

Αστικές Αποσιωπήσεις: Σύγχρονες Εξελίξεις στο Σχεδιασμό των Χώρων Ταφής και Διαχείριση της Ταυτότητας του Τόπου – Δ. ΖΑΒΡΑΚΑ

A Critical Content Analysis of the Tourist Logos Used by Greek Destination Marketing Organizations – D. KOUTOULAS, V. LOUPI, I. ZANNETTOU, A. VASSILIADI

Marketing the Smart City Brand; An Empirical Investigation – M. ANGELIDOU, I. SYMEONIDOU

City Branding: The Case of Tokyo – Δ. ΓΚΑΡΑΒΕΛΟΥ

Ταυτότητα του Τόπου και Δίκτυα Επισκεψιμότητας: Η Πολιτική Σκοπιμότητα και η Συσχέτισή τους με τον «Φυσικό» Σχεδιασμό – Κ. ΜΩΡΑΪΤΗΣ

Εικαστικά Παλίμψηστα: Ο Ρόλος των Εικαστικών Αναπαραστάσεων στην Συγκρότηση της Εικόνας της Πόλης. Η Περίπτωση της Αθήνας – Ε. ΤΣΑΚΙΡΗ

Re-Branding Συγγρού: Ο Πολιτισμός ως Όχημα για την Αλλαγή της Εικόνας και της Ταυτότητας της Λεωφόρου Συγγρού – Α. ΛΙΑΠΗΣ

Προώθηση και Προβολή Τόπου

Προεδρείο: Ρ. ΚΛΑΜΠΑΤΣΕΑ, Α. ΔΕΦΝΕΡ

Η Φυσική Κληρονομιά ως Θετική Αξία Ονόματος στη Xωρική Ανάπτυξη της Δημόσιας Γης υπό Όρους Αειφορίας – Δ. Α. ΛΙΤΣΑΡΔΟΥ, Ρ. ΚΛΑΜΠΑΤΣΕΑ

Διαδικτυακή Χαρτογραφική Πλατφόρμα Καταγραφής Τουριστικών Δραστηριοτήτων Μέσω Crowdsourcing – Β. ΕΥΘΥΜΙΟΥ, Π. ΜΑΝΕΤΟΣ, Α. ΔΕΦΝΕΡ

Nation Branding: Η Περίπτωση της Γαλλίας – Α. Ι. ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ

Η Έκταση Πύργου Βασιλίσσης – Πάρκου Τρίτση στην Αθήνα: Στρατηγική Διαχείριση για τη Συγκρότηση Αναγνωρίσιμης Ταυτότητας με Μητροπολιτική – Υπερτοπική Εμβέλεια – Κ. ΣΤΑΜΟΥΛΙΔΗΣ, Ρ. ΣΤΑΦΥΛΑΣ

Ποια θα είναι τα Οφέλη από την Ανάδειξη της Ελευσίνας ως Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης το 2021 και ο Απολογισμός του Θεσμού Πάτρα – Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης το 2006 – Θ. ΓΚΑΤΖΗΣ

Η Τρίπολη μετά την Υποψηφιότητά της ως Πολιτιστική Πρωτεύουσα: Εξέλιξη και Προοπτικές – Α. ΚΑΤΡΑΔΗ, Ρ. ΜΑΛΑΜΑ

Η Διαφήμιση ως Εργαλείο Αντίληψης της Ταυτότητας ενός Τόπου και Προώθησης Των Ιδιαίτερων Χαρακτηριστικών του: Η Περίπτωση της Δημοτικής Ενότητας Κύμης – Ι. ΣΚΥΡΙΑΝΟΣ

Φεστιβάλ και Ειδικά Γεγονότα

Προεδρείο: Ν. ΒΟΓΙΑΖΙΔΗΣ, Σ. ΣΚΟΡΔΙΛΗ

Η Ταυτότητα του Τόπου Μέσω Φεστιβάλ: Η Περίπτωση των Μουσικών Φεστιβάλ Gstaad και Verbier – Ν. ΒΟΓΙΑΖΙΔΗΣ

Διοργάνωση Εκδηλώσεων και Υποδομές ως Εργαλεία Branding Τόπου. Μελέτη Περίπτωσης: Leeds Arena, Μ. Βρετανία – Χ. ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, Π. ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ

Η Μεταβολή της Εικόνας της Βαρκελώνης σε Συσχέτιση με τις Διοργανώσεις Ειδικών Γεγονότων που Έλαβαν Χώρα σε αυτήν τα Τελευταία 40 Χρόνια – Ν. ΚΕΦΑΛΟΓΙAΝΝΗΣ

ΠΠΕ ΕΛΕΥΣΙΣ 2021: Ευκαιρία για Συγκροτημένες Δράσεις στον Τοπικό Τομέα Αγροδιατροφής – Σ. ΣΚΟΡΔΙΛΗ, Θ. ΛΑΚΡΙΝΤΗΣ, Κ. ΤΣΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

‘Hallmark Events’, Φεστιβάλ και Τοπικές Ταυτότητες: Το Παράδειγμα του Φεστιβάλ Μελιτζαζζ Λεωνιδίου – Ζ. ΜΑΡΓΑΡΗ, Σ. ΜΠΟΛΗΣ

Exploring Potentials for Culinary Tourism through a Food Festival: The Case of Thessaloniki Food Festival – G. CHATZINAKOS

14:00-15:30: Γεύμα, Μύλος 1927

15:30-17:30: Παράλληλες Συνεδρίες V [Β, 1, 2]

Το Marketing και Branding Τόπου ως Εργαλεία Ανάπτυξης

Προεδρείο: Α. ΔΕΦΝΕΡ, Θ. ΜΕΤΑΞΑΣ

«Αναμνήσεις Γεύσεων» (Ελληνική Κουζίνα και Τρόφιμα/ Τουρισμός/ Εξαγωγές) Η Γεύση ως Δομικό Στοιχείο Δημιουργίας Ισχυρής, Ανταγωνιστικής Ταυτότητας Προορισμού και Αειφορίας – Δ. ΜΠΡΟΥΣΑΛΗΣ

Καινοτόμο Μάρκετινγκ στον Οινοτουρισμό: Μετατρέποντας την Καταστροφή σε Ευκαιρία – Θ. ΜΕΤΑΞΑΣ, Δ. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Branding Τόπου: Όψεις και Στρατηγικές Ενίσχυσης και Προώθησης του Brand Πειραιάς στον Τομέα της Κρουαζιέρας – Σ. ΣΥΡΟΥ, Π. ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ

Μάρκετινγκ και Branding του Δήμου Μαραθώνα – Ν. ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ

Ταυτότητα Τόπου και Παραγωγική Ανασυγκρότηση: Το παράδειγμα της Ημαθίας – Μ. ΜΠΟΥΡΓΟΣ, Α. ΔΕΦΝΕΡ

Συγκρότηση Δικτύων Τοπιακής Φυσιογνωμίας στα Πλαίσια μιας Προσέγγισης Territory Branding για την Προώθηση και Ενίσχυση των Νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου – Α. ΜΕΝΤΕΚΙΔΟΥ

Brand Personality Destination: The Case of Paros – Ε. ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ, Μ. Μ. ΤΣΟΓΚΑΣ, Η. ΤΖΟΥΑΝΗ

Τοπίο και Ταυτότητα

Προεδρείο: Κ. ΜΩΡΑΪΤΗΣ, Σ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

Η Συμβολή της Αξιολόγησης του Χαρακτήρα του Τοπίου στο Branding & Marketing Τόπου – Α. ΓΚΟΛΤΣΙΟΥ

Trans-National Place Identity: Το Ελληνικό Τοπίο και η Υπέρβαση της Περιορισμένης Εθνικής Ταυτότητας – Κ. ΜΩΡΑΪΤΗΣ

Η Ταυτότητα του Ελληνικού Τοπίου στα Arcade Games – Σ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, Α. ΜΑΛΑΚΑΣΙΩΤΗ, Μ. ΛΟΥΚΟΥ, Α. ΖΑΒΙΤΣΑΝΟΥ

Η Αξία της Θέας στη Θάλασσα: Μελέτη των Τιμών των Τουριστικών Καταλυμάτων της Θεσσαλίας – Ι. ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ, Π. ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗΣ

Κιλελέρ: Η Αναγνωρισιμότητα του Ονόματος, η Ιστορικότητα του Τόπου και ο Πολιτισμός ως Πόλοι Έλξης και Εργαλεία Ανάπτυξης – Κ. ΝΤΑΜΠΕΓΛΙΩΤΗΣ, Σ. ΠΑΣΑΛΙΔΟΥ, Δ. Π. ΜΠΟΤΣΑΡΟΠΟΥΛΟΥ, Α. ΧΑΤΖΟΥΛΗΣ

Δίκτυο Θυλάκων Ανεκτίμητης Αξίας στο Τοπίο: Το Παράδειγμα της Β. Α. Κρήτης – Α. ΚΟΥΖΟΥΠΗ

Ο Τόπος της Άνω Σύρου Μέσα από την Ανάλυση του Τοπίου της – Α. ΒΑΣΙΛΑΡΑ

Ο Πολιτισμός ως Στοιχείο Προβολής της Ταυτότητας του Τόπου ΙV

Προεδρείο: Α. ΚΑΛΟΓΕΡΕΣΗΣ, Β. ΑΥΔΙΚΟΣ

The Role of Educational Pavilions in Place Making: Establishing a Dialogue Between the University and the City – I. SYMEONIDOU, M. ANGELIDOU

Ελληνικός Γαστρονομικός Πολιτισμός: Η Περίπτωση του «Δικτύου Δήμων των Εκλεκτών Ελληνικών Γεύσεων» – Σ. ΜΠΟΛΗΣ, Α. ΚΟΥΤΣΟΥΡΗΣ

Ζωντανεύοντας Μνήμες από τους Ανθρώπους των Τεχνών, Ενισχύοντας τον Πολιτιστικό Τουρισμό στην Πόλη: Μια Πρόταση για τη Λάρισα – Ζ. ΧΙΝΤΖΙΟΥ, Κ. ΣΥΡΑΚΟΥΛΗΣ

Η Σημασία των Μουσείων για την Πολιτιστική Ταυτότητα και την Τουριστική Ανάπτυξη των Πόλεων: Το παράδειγμα του Διαχρονικού Μουσείου Λάρισας – Ν. ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΟΥΛΗ

Γνωριμία με τη Γη του Ομηρικού Αχιλλέα: Η Αναζήτηση, η Διαμόρφωση και η Θωράκιση της Σύγχρονης Αναγνωρίσιμης Ταυτότητας των Φαρσάλων – Α. ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ, Β. ΝΟΥΛΑ

Η Εικόνα ως Εμπόδιο. Οι Δυσκολίες Παρέμβασης στην Καθιερωμένη Εικόνα Ενός Τόπου: Η Περίπτωση της Κέρκυρας – Α. ΚΑΛΟΓΕΡΕΣΗΣ, Β. ΑΥΔΙΚΟΣ, Β. ΛΑΟΠΟΔΗΣ

Η Πολιτιστική Κληρονομιά των Παραδοσιακών Κατοικιών του Ν. Σερρών και η Κατασκευαστική Δομή τους ως Ιδιαίτερο Γνώρισμα της Ταυτότητας της Περιοχής των Σερρών – Γ. ΠΟΛΥΡΑΒΑΣ

17:30-18:00: Διάλειμμα – Καφές [Φ]

18:00-20:00: Παράλληλες Συνεδρίες VI [Β, 1, 2]

Ο Ρόλος των ΜΜΕ στο Μάρκετινγκ & Branding Τόπου

Στρογγυλή Τράπεζα Δημοσιογράφων

Συντονιστής: Τ. ΓΟΥΣΙΟΣ

Ν. ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΟΥ, ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δ. ΜΠΑΛΗΣ, 24 MEDIA

Σ. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ, Omorfa Taxidia.gr

Χ. ΠΟΥΤΕΤΣΗ, ΤΟ ΒΗΜΑ

Π. ΦΩΤΙΑΔΗΣ, Travel Daily News

Η Εικόνα και η Ταυτότητα των Ελληνικών Πόλεων ΙΙ

Προεδρείο: Κ. ΣΥΡΑΚΟΥΛΗΣ, Α. ΔΕΦΝΕΡ

Κοινωνικο-χωρικοί Μετασχηματισμοί και Ταυτότητα του Τόπου: Η Περίπτωση του Ψυρρή – Β. ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ

Ταυτότητα, Εικόνα και Μάρκετινγκ του Τόπου: Στρατηγικό Προσχέδιο Μάρκετινγκ Δήμου Αγιάς Περιφερειακής Ενότητας Λάρισας – Χ. ΜΗΤΡΟΥΛΑ, Ε. ΓΚΑΝΤΟΥΝΑ

Προσχέδιο Στρατηγικού Σχεδιασμού & Σχέδιο Marketing του Βόλου. Το Πολιτιστικό Προφίλ στο Branding & Marketing του Βόλου και του Πηλίου – Γ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ

Στρατηγικός Σχεδιασμός Ανάπτυξης Εναλλακτικού Τουρισμού: Η Συγκρότηση ενός Οράματος για τη Σαμοθράκη – Π. ΚΟΝΣΟΥΛΑ, Π. ΣΚΑΓΙΑΝΝΗΣ

City Branding Μικρομεσαίων Πόλεων της Περιφέρειας – Η Περίπτωση της Δράμας – Μ. ΒΕΖΥΡΤΖΗΣ

Η Ανάλυση Μάρκετινγκ ως Εργαλείο στην Ανάπτυξη των Προορισμών: Το Παράδειγμα των Λιβαδιών Πάικου – Γ. ΖΟΥΝΗ, Σ. ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ, Γ. ΚΟΥΡΟΥ, Δ. ΚΟΥΒΕΛΗ

Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ για τη Θεσσαλονίκη ως Τουριστικό Προορισμό – Θ. ΓΚΟΥΓΚΟΥΛΙΤΣΑΣ, Γ. ΖΟΥΝΗ, Ε. ΒΕΛΙΣΣΑΡΙΟΥ

Εφαρμογές και Αξιολόγηση Marketing και Branding Τόπου

Προεδρείο: Ε. ΨΑΘΑ, O. ΤΣΑΚΗΡΙΔΗ

Τίτλοι και Αξιολογήσεις Πόλεων. Στοιχεία της Αστικής Ταυτότητας ή Εργαλεία στην Υπηρεσία του Μάρκετινγκ Τόπου; – Ε. ΨΑΘΑ

Ο Ρόλος των Ερευνών Κοινού. Σύγχρονοι Προβληματισμοί και Προτεινόμενες Λύσεις/ Εφαρμογές – O. ΤΣΑΚΗΡIΔΗ

Έρευνα Πολιτιστικής Στρατηγικής Ελληνικών Πόλεων: Αυτοαξιολόγηση – Στόχοι – Ανάγκες – Β. ΛΑΟΠΟΔΗΣ, Ε. ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Η Συμβολή των Παγκόσμιων Εκθέσεων τόσο στην Ανταγωνιστικότητα της Πόλης Διοργάνωσης όσο και στην Τοπική της Ανάπτυξη – Ε. ΣΠΑΝΟΓΙΑΝΝΗ, Ν. Β. ΚΟΛΟΒΟΥ

Εργαλεία και Αποτελέσματα Υλοποίησης του Προγράμματος Ενημέρωσης – Ευαισθητοποίησης για την Ανάδειξη και Προβολή της Περιοχής Οικοανάπτυξης Κάρλας – Μαυροβουνίου – Κεφαλόβρυσου – Βελεστίνου – Μ. ΧΑΜΟΓΛΟΥ, Ι. ΚΑΓΚΑΛΟΥ, Ι. ΒΕΡΓΟΣ

Η Χρήση Γεωχωρικών Τεχνολογιών από Τοπικούς Φορείς στην Ανάδειξη και Αξιοποίηση του Πολιτιστικού Αποθέματος μιας Περιοχής. Η Περίπτωση της Πόλης των Τρικάλων – Α. ΜΩΥΣΙΑΔΗΣ, Κ. ΛΟΥΚΑ

Place Marketing as the Impetus for Asset Based Spatial Planning for Investment in Low Middle Income Countries Municipalities – The Paradigm of Georgia – S. TSARTSARA

20:30-20:45: Βραβεύσεις [Θέατρο ΟΥΗΛ]

20:45-21:30: Κεντρική Ομιλία [ΟΥΗΛ]

Destinations of Distinction/ Διακριτοί Προορισμοί – ROGER PRIDE

21:30: Λήξη Συνεδρίου [ΟΥΗΛ]

Ακολουθήστε το larissanet.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Facebook
Twitter/X
Telegram
Pocket
Email
Εκτύπωση

Διαβάστε επίσης

Διαβάζονται περισσότερο

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Τελευταία ενημέρωση

Λάρισα: Κηδεύεται σήμερα η συντ. οδοντίατρος Ελένη Οικονόμου-Κύρκου

14/12/2025, 06:32

Λάρισα: Κηδεύεται σήμερα ο Νικόλαος Παπαϊωάννου

14/12/2025, 06:30

Διάσημοι Έλληνες που μοιράστηκαν περήφανα ότι είναι γκέι

14/12/2025, 05:30

Βρωμόλογα στο σεξ: Φράσεις που δεν είναι cringe

14/12/2025, 04:29

Τα 3 ζώδια που προσελκύουν οικονομική αφθονία έως τις 21 Δεκεμβρίου

14/12/2025, 03:28

Αριθμολογία: Ποιος είναι ο ιδανικός σύντροφος για εσάς, ανάλογα με την ημερομηνία γέννησής σας

14/12/2025, 02:27

Αυτές οι συνήθειες μας χαρίζουν μακροζωία – και είναι τζάμπα

14/12/2025, 01:26

Μερομήνια 2026: Τι «λένε» για τον καιρό της νέας χρονιάς – Πότε έρχονται κρύα, καύσωνες και βροχές

14/12/2025, 00:25

Χειροπέδες σε 35χρονο αλλοδαπό για άγρια δολοφονία γυναίκας στη Δανία

13/12/2025, 23:55

Χριστούγεννα: Πότε σταματούν τα μαθήματα και κλείνουν τα σχολεία

13/12/2025, 23:48
Exalco - Συστήματα Αλουμινίου
Βιοκαρπέτ
Cosmos
Fashion City Outlet
Υαλοτεχνική Μαξιμιάδης

Άλλα Θέματα

Έντυπη Larissanet
Larisa Dog Academy

Απόψεις

Optico
Στήλη Ιατρών
IRIS - Οφθαλμολογικό Κέντρο
Larissanet Awards

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων
Μέλος του eMedia - ΑΜ: 12779

Η επιχείρηση Μπεχλιβάνος Χρήστος ως δικαιούχος του ισοτόπου larissanet.gr δηλώνει ότι είναι συμμορφωμένη με τη σύσταση (Ε.Ε.) 2018//334 της επιτροπής της 1/3/2018 σχετικά με μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο.

Μ.Η.Τ. 232308
© 2010 - 2024 larissanet.gr - H Νέα Εφημερίδα της Λάρισας - Powered by ITBox

Facebook
Twitter
Youtube
  • Αρχική
  • Λάρισα
  • Παραπολιτικά
  • Quiz
  • Ατζέντα
  • Δήμοι
    • Δήμος Λάρισας
    • Δήμος Αγιάς
    • Δήμος Ελασσόνας
    • Δήμος Κιλελέρ
    • Δήμος Τεμπών
    • Δήμος Τυρνάβου
    • Δήμος Φαρσάλων
  • Θεσσαλία
  • Αγροτικά
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
    • Χρήστος Μπεχλιβάνος
    • Σούλτης Γιώργος
    • Γέμτος Θεοφάνης
    • Νίκος Ασπρούδης
    • Άκυς Μητσούλης
    • Στέλλα Μπάσδρα
    • Λίνα Μουσιώνη
    • Χρήστος Σαμαράς
    • Κωνσταντίνος Οικονόμου
    • Μιχάλης Αργυρίδης
    • Μόσχος Λαγκουβάρδος
    • Βάιος Κουτριντζές
    • Κουρκούτας Ηλίας
    • Βάσω Πανάγου
    • Μπαλντούνης Ευάγγελος
    • Σπανός Κώστας
    • Ψάλτης Αντώνης
    • Τσιγάρας Δημήτριος
    • Φανή Γέμτου
  • Συνεντεύξεις
  • Άρθρα
  • Εκπαίδευση
    • Σχολεία
    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    • ΤΕΙ Θεσσαλίας
    • Κατάρτιση & Διά βίου μάθηση
  • Media
  • Φωτογραφίες
  • Αγγελίες
  • Extras
  • Σεξ
  • Άρθρα χρηστών
    • Δημοσιογραφία των πολιτών
    • Προβλήματα στην πόλη μας
  • Κοινωνικά
  • Διαβάστε την έντυπη
Facebook
Twitter
Youtube
ΕΣΠΑ 2014-2020 ΕΠΑνΕΚ ESPA 2014-2020 EPAnEK