- Αυτή η event έχει τελειώσει.
Θεσσαλικό Θέατρο: Παρουσιάζεται το έργο «Βουντή»
03/05/2023 → 21:00 - 23:00

Το Θεσσαλικό Θέατρο συνεπές στην ενθάρρυνση των συνεργειών τοπικά και πανελλαδικά, συμμετέχει στην παραγωγή του ΔΗΠΕΘΕ Καλαμάτας Βουντή (η ιστορία μιας μητέρας που προσπαθεί να σώσει την κόρη της) αφιερωμένη στα 100 χρόνια της Μικρασιατικής Καταστροφής.
Το έργο Βουντή της Αργυρώς Μαργαρίτη παρουσιάζεται σε συμπαραγωγή των ΔΗΠΕΘΕ Καλαμάτας, Σερρών, Αγρινίου, του Θεσσαλικού Θεάτρου, του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος και του Εθνικού Θεάτρου. Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη φορά που γίνεται συμπαραγωγή ΔΗΠΕΘΕ και των δύο κρατικών σκηνών.
Παραστάσεις: Τετάρτη 3 και Πέμπτη 4 Μαΐου 2023 στις 9 μ.μ., στο Θέατρο «Κώστας Τσιάνος»


