Γράφει ο Γιώργος Σφήκας, διασώστης
Η τελευταία τοποθέτηση του Σωκράτη Φάμελλου στην ΚΕ θα μπορούσε να συνοψιστεί σε μία φράση: «Στηρίζουμε, αλλά δεν ενσωματωνόμαστε. Είμαστε δίπλα, αλλά παραμένουμε εδώ. Θέλουμε ενότητα, αλλά συνεχίζουμε μόνοι μας. Δεν συγκρουόμαστε, αλλά ούτε ξεκαθαρίζουμε τι ακριβώς κάνουμε».
Αν κάποιος πολίτης αναζητά σαφή πολιτική γραμμή, μάλλον θα χρειαστεί μεταφραστή.
Η πρωτοβουλία του Αλέξη Τσίπρα χαρακτηρίζεται θετική από τον Φάμελλο. Ωραία. Τη στηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ; Ναι. Θα συμμετάσχει σε αυτή; Ίσως. Θα κατέβει αυτόνομα στις εκλογές; Πιθανόν. Θα απορροφηθεί από έναν νέο φορέα; Κανείς δεν ξέρει. Θα διαλυθεί; Δεν το λένε. Θα παραμείνει όπως είναι; Ούτε αυτό το λένε.
Το πολιτικό μήνυμα θυμίζει περισσότερο δελτίο καιρού παρά στρατηγική: «Τοπικές νεφώσεις, πιθανότητα συνεργασιών, πρόσκαιρες συγκλίσεις και κατά τόπους ισχυρή ασάφεια».
Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι ενώ η ηγεσία μιλά για «πολιτική και ιστορική συνέχεια», αποφεύγει να απαντήσει στο απλό ερώτημα που απασχολεί φίλους και ψηφοφόρους: ποιος είναι τελικά ο ρόλος του ΣΥΡΙΖΑ στην επόμενη μέρα;
Θα το διαλύσουν? θα παραμείνουν αυτόνομοι? Όταν προκηρυχθούν εκλογές τι θα κάνουν? θα κατεβάσουν ψηφοδέλτια? τι θα πουν στους ψηφοφόρους? ψηφίστε ΣΥΡΙΖΑ ή θα πουν ψηφίστε ΕΛΑΣ?
Η αίσθηση που μένει είναι ότι η Κουμουνδούρου προσπαθεί να κρατήσει όλες τις πόρτες ανοιχτές ταυτόχρονα. Να μη δυσαρεστήσει όσους θέλουν συμπόρευση με τον Τσίπρα, να μη φοβίσει όσους θέλουν αυτόνομο ΣΥΡΙΖΑ και να μη δεσμευτεί σε τίποτα που μπορεί αύριο να αλλάξει.
Μόνο που η πρέπει να αποφασίσουν τι θα κάνουν..Η ασάφεια μόνο κακό κάνει..
Όσο η ηγεσία μιλά για ανασύνθεση, σύγκλιση, ενότητα και ιστορικές συνέχειες χωρίς να εξηγεί το τελικό σχέδιο, τόσο περισσότεροι πολίτες αναρωτιούνται αν το κόμμα έχει πυξίδα ή απλώς ακολουθεί τις εξελίξεις ελπίζοντας να βρει προορισμό στην πορεία.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























