Με τρία νέα αιτήματα συνεχίζεται η δίκη για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη. Τα αιτήματα υπέβαλε ο συνήγορος συγγενών θυμάτων και πατέρας θύματος κ. Αντώνης Ψαροπουλος.
Αρχικά ο κ. Ψαροπουλος πρότεινε την αλλαγή της σειράς εξέτασης μαρτύρων με βάση έξι θεματικές. Αρχικά να εξεταστούν οι μάρτυρες που επενέβησαν στο πεδίο αμέσως μετά την σύγκρουση για την διάσωση κτλ, στη δεύτερη θεματική να εξεταστούν μάρτυρες σχετικά με την ασφάλεια και την υποδομή του σιδηροδρομικού δικτύου, στην τρίτη θεματική μάρτυρες σχετικά με την φωτιά, στην τέταρτη μάρτυρες για τις ενέργειες που έγιναν στον τόπο του συμβάντος με την απομάκρυνση των υλικών (μπάζωμα-ξεμπάζωμα), στην πέμπτη θεματική να εξεταστούν οι ιατροδικαστές και άλλοι μάρτυρες σχετικά με την διαχείριση των ψηφιακού υλικού και στην τελευταία θεματική αυτόπτες μάρτυρες, επιζώντες της σύγκρουσης.
Ως προς την κλήση νέων μαρτύρων ο κ. Ψαρόπουλος πρότεινε να κληθούν να καταθέσουν αξιωματικοί της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Λάρισας και Θεσσαλίας, ο πρώην πρόεδρος του ΟΣΕ την περίοδο 2023-2025 και ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Interstar Securiy της εταιρείας που έχει αναλάβει τη φύλαξη και βιντεοεπιτήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου του ΟΣΕ από το 2017.
Το τελευταίο αίτημα αφορά την προσκόμιση της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας μεταξύ του υπουργείου Μεταφορών και των οργανισμών του σιδηροδρόμου σχετικά με την σύμβαση 717 για την περίοδο 2021-2023.
Μετά την σύντομη διακοπή αναμένεται η υποβολή νέων αιτημάτων.
Κ.Κ.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

























