• Ροή Ειδήσεων
  • ΠΡΟΣΩΠΑ.net
  • Έντυπη Larissanet
  • Μικρές Αγγελίες
  • Applications
  • Επικοινωνία
larissanet.gr - H Νέα Εφημερίδα της Λάρισας
Panidis Medical Shop
  • Λάρισα
  • Παραπολιτικά
  • Απόψεις
    • Χρήστος Μπεχλιβάνος
    • Σούλτης Γιώργος
    • Γέμτος Θεοφάνης
    • Νίκος Ασπρούδης
    • Άκυς Μητσούλης
    • Στέλλα Μπάσδρα
    • Λίνα Μουσιώνη
    • Χρήστος Σαμαράς
    • Κωνσταντίνος Οικονόμου
    • Μιχάλης Αργυρίδης
    • Μόσχος Λαγκουβάρδος
    • Βάιος Κουτριντζές
    • Ηλίας Κουρκούτας
    • Βάσω Πανάγου
    • Μπαλντούνης Ευάγγελος
    • Σπανός Κώστας
    • Ψάλτης Αντώνης
    • Τσιγάρας Δημήτριος
    • Φανή Γέμτου
  • Δήμοι
    • Δήμος Αγιάς
    • Δήμος Ελασσόνας
    • Δήμος Κιλελέρ
    • Δήμος Λάρισας
    • Δήμος Τεμπών
    • Δήμος Τυρνάβου
    • Δήμος Φαρσάλων
  • Θεσσαλία
  • Ελλάδα
  • Αγροτικά
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
  • Περισσότερα
    • Ατζέντα ημέρας
    • Showbiz
    • Συνεντεύξεις
    • Sci/Tech
    • Social Media
    • Απόψεις
    • Αυτοκίνητο
    • Ταξίδια
    • Υγεία
      • Παροχή Πρώτων Βοηθειών
    • Γάμοι
    • Κηδείες
    • Κόσμος
    • Ευρώπη
    • Περιβάλλον
    • Θέσεις εργασίας
    • Εκπαίδευση
    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    • ΤΕΙ Θεσσαλίας
    • Δημοσιογραφία των πολιτών
    • Προβλήματα στην πόλη μας
    • Έξοδος
Facebook
Twitter
Youtube
No Result
View All Result
larissanet.gr
No Result
View All Result

Τάσος Τσιαπλές: Με φορομπηξία και μετακύλιση της ευθύνης στον οδηγό, δεν λύνεται το πρόβλημα της οδικής ασφάλειας

23 Δεκεμβρίου 2025, 19:22
in Λάρισα
Ανάγνωση: 3 λεπτά

Σε δήλωσή του ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Θεσσαλίας κ. Τάσος Τσιαπλές αναφέρει:

«Η κυβέρνηση της Ν.Δ με το νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας καταφεύγει, όπως και οι προηγούμενες κυβερνήσεις στην αντιδραστική, ανορθολογική και αντιεπιστημονική λογική της αυστηροποίησης των ποινών, της αύξησης των προστίμων και την αποθέωση της ατομικής ευθύνης, στην αντιεπιστημονική και αποσπασματική λογική του «ανθρώπινου λάθους», υλοποιώντας τις κατευθύνσεις της Ε.Ε και επιδιώκοντας να μετακυλήσει στο λαό τις ευθύνες που βαραίνουν την ίδια, αλλά και τα άλλα κόμματα που έχουν κυβερνήσει, για τα ατυχήματα και τα δυστυχήματα που λαμβάνουν χώρα λόγω της αντιμετώπισης της ασφάλειας ως κόστος.

Από κοντά και η περιφερειακή αρχή Θεσσαλίας, στηρίζει και υλοποιεί αυτή την πολιτική, δαπανώντας 3.000.000 ευρώ για να ενισχύσει την αστυνομία με αυτοκίνητα, μηχανές, τζιπ και πολλά ακόμη υλικά, όπως αλκοολόμετρα και ραντάρ για τη συνεχή αστυνόμευση του οδικού δικτύου, που σε μεγάλο μέρος του είναι άθλιο και επικίνδυνο.

Η περιφέρεια Θεσσαλίας και οι κυβερνήσεις όμως δεν έχουν προχωρήσει εδώ και πολλά χρόνια στην κατασκευή νέων ασφαλών δρόμων Λάρισας – Φαρσάλων, Π.Ε.Ο Λάρισας-Βόλου, ΠΕΟ Λάρισας-Θεσσαλονίκης,  Ελασσόνας-Κοζάνης με παράκαμψη της Ελασσόνας, Ελασσόνας – Κατερίνης, Καρδίτσας-Καρπενησίου, Τρικάλων-Άρτας, στην αντικατάσταση επικίνδυνων γεφυρών, στον ηλεκτροφωτισμό πολλών επικίνδυνων δρόμων, στους οποίους μετακινείται μεγάλο τμήμα του λαού της Θεσσαλίας και γενικότερα με τα Ι.Χ αυτοκίνητα, εξουθενωμένο μετά της δουλειά, εξαιτίας της εντατικοποίησης, των ωραρίων – λάστιχο σε μια σειρά κλάδους, που αυτά σε συνδυαστικά με το χάλι πολλών δρόμων, προκαλούν σε πολλούς οδηγούς άγχος, πίεση, εκνευρισμό, απόσπαση προσοχής και τελικά παραβάσεις του Κ.Ο.Κ.

Δεν έχουν ολοκληρώσει εδώ και χρόνια τους δρόμους Λάρισας-Τρικάλων, Λάρισας – Καρδίτσας, όπως και την ανακατασκευή μεγάλου μέρους του επαρχιακού οδικού δικτύου της Θεσσαλίας, όπου σκοτώνονται και τραυματίζονται πολλοί άνθρωποι, γίνονται πολλές υλικές ζημιές σε οχήματα, γιατί αυτά θεωρούνται κόστος, χωρίς μόνιμο και μεγάλο όφελος για το κεφάλαιο, σε αντίθεση με την ΠΑΘΕ, την Ε65, κ.α., που παραδόθηκαν σε επιχειρηματικούς ομίλους για να θησαυρίζουν με τα τσουχτερά διόδια που έβαλαν παντού. αναγκάζοντας τους οδηγούς, να πηγαίνουν από τους επικίνδυνους παραδρόμους.

Κυβέρνηση και περιφερειακή αρχή Θεσσαλίας, δεν κάνουν τίποτα για την επίλυση του προβλήματος με τις εκατοντάδες διαβάσεις του σιδηροδρόμου (πολλές απ’ αυτές στη Θεσσαλία), από τις οποίες περνούν χιλιάδες οχήματα και πεζοί, οι περισσότερες των οποίων είναι αφύλακτες

Επιπλέον, σοβαρές είναι οι ευθύνες όλων των κυβερνήσεων μέχρι σήμερα για το γεγονός ότι -παρά την επιμονή του ΚΚΕ- δεν έχουν εντάξει το μάθημα της κυκλοφοριακής αγωγής στο σχολικό πρόγραμμα, ενώ την ίδια στιγμή η κυβέρνηση έχει νομοθετήσει να βγαίνουν μικρά παιδιά στο δρόμο με τα ηλεκτρικά πατίνια.

Αντί της αποτυχημένης λογικής της αξιοποίησης των ποινών ως πανάκειας για την αντιμετώπιση του προβλήματος της οδικής ασφάλειας και τα μέτρα καταστολής, κυβέρνηση και περιφέρεια πρέπει να διασφαλίσουν την οδική ασφάλεια με μέτρα για σύγχρονο, δωρεάν, ασφαλές οδικό δίκτυο, για δημόσιες, δωρεάν, σύγχρονες και επαρκείς συγκοινωνίες σε όλη τη χώρα, αξιοποιώντας τις τεράστιες τεχνολογικές και επιστημονικές δυνατότητες που υπάρχουν και παραμένουν αναξιοποίητες μόνο και μόνο επειδή αποτελούν κόστος και δεν συμβάλλουν στην κερδοφορία των μεγάλων επιχειρήσεων.

Να εντάξει το μάθημα της κυκλοφοριακής αγωγής στο σχολικό πρόγραμμα.

Να προωθηθεί ένα σύγχρονο νομοθετικό πλαίσιο, που θα εξασφαλίζει με διαφάνεια την ορθή εκτέλεση του εξεταστικού έργου και τον έλεγχο της αξιολόγησης της ικανότητας οδήγησης και να στελεχωθούν με μόνιμο και κατάλληλο προσωπικό οι Διευθύνσεις Μεταφορών σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα.

Τελικά διέξοδος αποτελεί η πρόταση του ΚΚΕ με επιστημονικό κεντρικό σχεδιασμό των μεταφορών, κατάργηση εμπορευματικής λειτουργίας οδικών αξόνων, με σύγχρονα μέσα μεταφοράς για φθηνές, ασφαλείς, αξιόπιστες και ταχείες μεταφορές».

Ακολουθήστε το larissanet.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Facebook
Twitter/X
Telegram
Pocket
Email
Εκτύπωση

Διαβάστε επίσης

Διαβάζονται περισσότερο

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Τελευταία ενημέρωση

Λάρισα: Τροποποίηση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στον ΠΑΘΕ

23/12/2025, 20:58

Δημόσιο χρέος: Πρόωρες αποπληρωμές 8,8 δισ. ευρώ το 2026

23/12/2025, 20:50

Αλεξανδρούπολη: «Το παιδί ήρθε από την Τουρκία με πολλά προβλήματα» – Τι λέει η μητέρα του 3χρονου που πέθανε από ασιτία

23/12/2025, 20:42

Κώστας Ανεστίδης: «Δεσμεύτηκαν οι λογαριασμοί του τη Δευτέρα, προσπαθεί να μάθει τον λόγο από την τράπεζα», λέει ο δικηγόρος του

23/12/2025, 20:34

Θεσσαλονίκη: Συγκλονίζουν οι λεπτομέρειες για τη δράση της συμμορίας των «τιμωρών»

23/12/2025, 20:26

Ίδρυμα Αγωγής Ανηλίκων Βόλου: 14χρονος το ‘σκασε για να δει την οικογένειά του στη Θεσσαλονίκη

23/12/2025, 20:18

Δημογραφικό διαφορετικών ταχυτήτων – Η περίπτωση της Λάρισας

23/12/2025, 20:10

Μπούκαραν στην Χαλυβουργία για να κλέψουν – «Ήθελα χρήματα για να περάσω τις γιορτές»

23/12/2025, 20:02

Μικρή γιορτή, μεγάλη χαρά στον Παιδικό Σταθμό Μακρυχωρίου παρουσία του Δημάρχου Γ. Μανώλη

23/12/2025, 19:54

«Εορταστικές» συμβουλές της ΕΛΑΣ για την αποφυγή απατών

23/12/2025, 19:46
Exalco - Συστήματα Αλουμινίου
Βιοκαρπέτ
Cosmos
Fashion City Outlet
Υαλοτεχνική Μαξιμιάδης

Άλλα Θέματα

Έντυπη Larissanet
Larisa Dog Academy

Απόψεις

Optico
Στήλη Ιατρών
IRIS - Οφθαλμολογικό Κέντρο
Larissanet Awards

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων
Μέλος του eMedia - ΑΜ: 12779

Η επιχείρηση Μπεχλιβάνος Χρήστος ως δικαιούχος του ισοτόπου larissanet.gr δηλώνει ότι είναι συμμορφωμένη με τη σύσταση (Ε.Ε.) 2018//334 της επιτροπής της 1/3/2018 σχετικά με μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο.

Μ.Η.Τ. 232308
© 2010 - 2024 larissanet.gr - H Νέα Εφημερίδα της Λάρισας - Powered by ITBox

Facebook
Twitter
Youtube
  • Αρχική
  • Λάρισα
  • Παραπολιτικά
  • Quiz
  • Ατζέντα
  • Δήμοι
    • Δήμος Λάρισας
    • Δήμος Αγιάς
    • Δήμος Ελασσόνας
    • Δήμος Κιλελέρ
    • Δήμος Τεμπών
    • Δήμος Τυρνάβου
    • Δήμος Φαρσάλων
  • Θεσσαλία
  • Αγροτικά
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
    • Χρήστος Μπεχλιβάνος
    • Σούλτης Γιώργος
    • Γέμτος Θεοφάνης
    • Νίκος Ασπρούδης
    • Άκυς Μητσούλης
    • Στέλλα Μπάσδρα
    • Λίνα Μουσιώνη
    • Χρήστος Σαμαράς
    • Κωνσταντίνος Οικονόμου
    • Μιχάλης Αργυρίδης
    • Μόσχος Λαγκουβάρδος
    • Βάιος Κουτριντζές
    • Κουρκούτας Ηλίας
    • Βάσω Πανάγου
    • Μπαλντούνης Ευάγγελος
    • Σπανός Κώστας
    • Ψάλτης Αντώνης
    • Τσιγάρας Δημήτριος
    • Φανή Γέμτου
  • Συνεντεύξεις
  • Άρθρα
  • Εκπαίδευση
    • Σχολεία
    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    • ΤΕΙ Θεσσαλίας
    • Κατάρτιση & Διά βίου μάθηση
  • Media
  • Φωτογραφίες
  • Αγγελίες
  • Extras
  • Σεξ
  • Άρθρα χρηστών
    • Δημοσιογραφία των πολιτών
    • Προβλήματα στην πόλη μας
  • Κοινωνικά
  • Διαβάστε την έντυπη
Facebook
Twitter
Youtube
ΕΣΠΑ 2014-2020 ΕΠΑνΕΚ ESPA 2014-2020 EPAnEK