Σε ανακοίνωση της Λαϊκής Συσπείρωσης Θεσσαλίας αναφέρονται:
«Στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας (9.9.2025), ως Λαϊκή Συσπείρωση, θέσαμε προς την περιφερειακή αρχή του κ. Κουρέτα, όπως κάναμε και παλιότερα προς την περιφερειακή αρχή του κ. Αγοραστού, για πολλοστή φορά το θέμα της μη κατασκευής του Παραμεγδόβιου δρόμου Καρδίτσας-Καρπενησίου-Αγρινίου και της γέφυρας επι του Μέγδοβα ποταμού εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
Απαντώντας τότε (9.9.2025) με ένα γενικόλογο τρόπο ο περιφερειάρχης κ. Κουρέτας, ανέφερε ότι εντός ολίγων ημερών θα μας παρουσίαζε τα έργα για τα οποία θα ζητούσε τη χρηματοδότησή τους από το Υπουργείο Υποδομών, ο δε αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας κ. Τέλιος, είχε αναφέρει ότι η μελέτη του έργου θα ολοκληρώνονταν πολύ σύντομα, αλλά επειδή δεν υπήρχε χρηματοδότηση θα την ζητούσαν από το Υπουργείο Υποδομών.
Ενώ πέρασαν από τότε, όχι λίγες ημέρες, αλλά σχεδόν 3 μήνες, ούτε παρουσίαση έκανε ο περιφερειάρχης αυτών των έργων που θα ζητούσε χρηματοδότηση απο το Υπουργείο Υποδομών, ούτε καμία ενημέρωση υπήρξε για το αν η μελέτη για τον ¨Παραμεγδόβιο¨ δρόμο ολοκληρώθηκε και παραλήφθηκε απο την περιφέρεια, ούτε για το αν ζήτησαν και εξασφάλισαν την χρηματοδότησή τους απο το Υπουργείο Υποδομών.
Θυμίζουμε ότι η οριστική μελέτη του έργου με τίτλο «Ολοκλήρωση Μελετών Επαρχιακής Οδού Καρδίτσας – Καρπενησίου», έπρεπε να παραδοθεί τον Δεκέμβριο του 2022, χωρίς να γίνει αυτό, αντιθέτως είχαν δοθεί επανειλημμένα παρατάσεις και απο τις δυο περιφερειακές αρχές (Αγοραστού και Κουρέτα), με τελική ημερομηνία παράδοσης στις 31/7/2025, κάτι που όμως δεν έγινε και πάλι απο το ιδιωτικό μελετητικό γραφείο και η περιφερειακή αρχή Κουρέτα έδωσε σιωπηρά κι άλλη παράταση, αφού μέχρι 9.9.2025 δεν είχε ολοκληρωθεί.
Δεν μιλάμε για ένα δρόμο και μια γέφυρα που θα ενώσουν κάποια χωριά, αλλά για την ολοκλήρωση του Παραμεγδόβιου δρόμου, που θα ενώνει την Καρδίτσα, γενικότερα την Θεσσαλία, με το Καρπενήσι και το Αγρίνιο, ο οποίος σχεδιάστηκε και ξεκίνησε να κατασκευάζεται απο την κυβέρνηση Χαρίλαου Τρικούπη το 1880 και δεν ολοκληρώθηκε ακόμα, γιατί όλες οι κυβερνήσεις, οι περιφερειακές και νομαρχιακές αρχές δεν κατασκεύασαν ένα τμήμα 18,7 χλμ. του δρόμου (7,7 χλμ. απο την πλευρά της Καρδίτσας και 10,1 χλμ. απο την πλευρά της Ευρυτανίας), καθώς και την γέφυρα επι του Μέγδοβα ποταμού, η μελέτη της οποίας ήταν έτοιμη απο το 2015 !!!».
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























