Περισσότεροι από 20.000 επισκέπτες από 47 χώρες πέρασαν το κατώφλι των Philoxenia-Hotelia και FOOD & DRINKS by Detrop (14-16/11) στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, ενώ στο πλαίσιο των διοργανώσεων, που συγκέντρωσαν 550 εκθέτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 4.350 επιχειρηματικά προγραμματισμένα ραντεβού, θέτοντας τις βάσεις για μελλοντικές συνεργασίες. Αυτό επισημαίνει, σε σημερινή της ανακοίνωση, η διοργανώτρια ΔΕΘ-Helexpo, σημειώνοντας ότι επί ένα τριήμερο παρουσιάστηκαν προορισμοί εντός και εκτός συνόρων, επιχειρήσεις φιλοξενίας, εταιρείες καφεστίασης και γαστρονομικοί θησαυροί της χώρας μας.
Η φετινή διπλή διοργάνωση, που σηματοδότησε η συμπλήρωση των 40 ετών της Philoxenia, ανέδειξε ένα πανόραμα προορισμών και τουριστικών επιχειρήσεων, υποδεχόμενη 300 εκθέτες από την Ελλάδα και 21 χώρες του εξωτερικού, μεταξύ των οποίων η Αρμενία, η Αίγυπτος, η Βοσνία, η Γεωργία, η Ιορδανία, η Ινδονησία, η Τουρκία και η Πορτογαλία. Την τιμητική της είχε η Σερβία, με συμμετοχές από αρκετές περιοχές της, με τη ΔΕΘ-HELEXPO, μάλιστα, να υπογράφει μνημόνιο συνεργασίας με την Περιφερειακή Γραμματεία Οικονομίας και Τουρισμού της Βοϊβοντίνα και τον Εκθεσιακό Οργανισμό του Νόβι Σαντ, ενώ μνημόνιο συνεργασίας υπεγράφη και με την τουρκική «Izmir Fair Services, Culture & Art Affairs Trade Inc.» (IZFAS).
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























