Το πρώτο τρίμηνο του 2026 αναμένεται να αρχίσει το πιλοτικό «σερβίρισμα» των έτοιμων γευμάτων της Σκλαβενίτης εκτός του δικτύου των σούπερ μάρκετ, σε μια κίνηση που σηματοδοτεί τη διεύρυνση της δραστηριότητας του ομίλου σε μια κατηγορία με ισχυρή ζήτηση και ξεκάθαρη εμπορική προοπτική.
Μετά την εξαγορά της αλυσίδας «Σπιτική Κουζίνα», το νέο αυτό κεφάλαιο βρίσκεται ακόμη στο στάδιο του σχεδιασμού, ωστόσο επιδίωξη είναι στο πρώτο τρίμηνο του 2026 να λειτουργήσουν τα πρώτα πιλοτικά καταστήματα λιανικής, ώστε να «μετρηθεί» η δυναμική του εγχειρήματος και να ληφθούν αποφάσεις για πιθανή επέκταση.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























