Στο πλαίσιο της Καινοτόμου Δράσης με τίτλο “Διαδρομές Συνεργασίας Μαθητών: Χτίζοντας Δεσμούς στη Σχολική Κοινότητα” που υλοποιείται στο Πρότυπο Γυμνάσιο Λάρισας με Υπεύθυνη εκπ/κό την Διευθύντρια του σχολείου κα Στεργιανή Λιάπη, καθώς και της συνεργασίας του Κέντρου Πρόληψης Π.Ε. Λάρισας – ΕΟΠΑΕ με την εκπαιδευτική κοινότητα, υλοποιήθηκε βιωματικό εργαστήριο την Τρίτη 11 και την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου, σε μαθητές της Β τάξης από τον κο Πιτσίλκα Χρήστο Κοινωνιολόγο med, Στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης – ΕΟΠΑΕ, με θέμα: «Επικοινωνία – Ενεργητική ακρόαση».
Η δράση ξεκίνησε με μία δημιουργική δραστηριότητα γνωριμίας, κατά την οποία οι μαθητές παρουσίασαν το όνομά τους και μοιράστηκαν ένα προσωπικό όνειρο που θα ήθελαν να υλοποιήσουν στο μέλλον.

Ακολούθησε συζήτηση σχετικά με την ουσιαστική επικοινωνία, όπου οι μαθητές εξέφρασαν και κατέγραψαν τις απόψεις τους γύρω από τις αξίες, το πλαίσιο και τους τρόπους επικοινωνίας – τόσο λεκτικούς όσο και μη λεκτικούς.
Στην συνέχεια οι μαθητές προσκλήθηκαν να σκεφτούν και να δουλέψουν σε μικρές ομάδες προκειμένου να διερευνήσουν τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε, τις προϋποθέσεις που πρέπει να ισχύουν για να είναι η επικοινωνία ουσιαστική και τα στοιχεία που συμβάλλουν στην ενεργητική ακρόαση του συνομιλητή.

Οι μαθητές σε όλη την διάρκεια του βιωματικού εργαστηρίου συνεργάστηκαν, κατέγραψαν και παρουσίασαν τις απόψεις τους, μοιράστηκαν προβληματισμούς που έχουν σχετικά με το θέμα της επικοινωνίας καθώς και πως αυτή μπορεί να βελτιωθεί.
Η δράση ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερα θετική αποτίμηση εκ μέρους των μαθητών, οι οποίοι τόνισαν ότι το εργαστήριο συνέβαλε ουσιαστικά στη βελτίωση της ικανότητάς τους να επικοινωνούν, να ακούν ενεργητικά και να συνεργάζονται αποτελεσματικότερα.


Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























