Η Alpha Marketing στο πλαίσιο της συμμετοχής της στη Philoxenia – Hotelia 2025 διοργανώνει το Σάββατο 15 Νοεμβρίου στις 13:00 στο Open Stage του Περιπτέρου 13 εκδήλωση με θέμα «ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΝΥΝ ΚΑΙ ΑΙ».
Η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) εισέρχεται δυναμικά σε κάθε στάδιο της τουριστικής αλυσίδας, από τη στρατηγική διαχείριση των προορισμών έως την εμπειρία των επισκεπτών.
Στη διάρκεια της εκδήλωσης θα συζητηθεί πώς οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης μπορούν να αξιοποιήσουν την ΑΙ για ανάλυση δεδομένων, βελτίωση των τουριστικών υπηρεσιών και διαχείριση των ροών επισκεπτών, πώς οι επιχειρήσεις φιλοξενίας και τα ταξιδιωτικά γραφεία μπορούν να αναβαθμίσουν τις λειτουργίες τους και την εμπειρία των πελατών μέσα από έξυπνα συστήματα κρατήσεων, προσωποποιημένες προτάσεις και βιώσιμες λύσεις, και, τελικά, πώς ο επισκέπτης επωφελείται από ένα πιο εξατομικευμένο, ασφαλές και ποιοτικό ταξιδιωτικό περιβάλλον.
Μέσα από πραγματικά παραδείγματα και σύγχρονες εφαρμογές θα αναδειχθεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν αντικαθιστά τον άνθρωπο, αλλά τον υποστηρίζει: επιτρέπει ενημερωμένες αποφάσεις, αυξάνει την αποδοτικότητα, και συμβάλλει σε έναν τουρισμό πιο έξυπνο, πιο βιώσιμο και πιο συμπεριληπτικό.
Το μέλλον του τουρισμού συνδυάζει την ανθρώπινη και την τεχνητή νοημοσύνη προς όφελος προορισμών, επιχειρήσεων και ταξιδιωτών.
Συζητούν
Δρ. Εύα Ψαθά, Μέλος ΕΔΙΠ Τμήματος Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Τάσος Γούσιος, Σύμβουλος Τουριστικής Ανάπτυξης, Ιδρυτής Alpha Marketing
Συντονίζει ο Δημοσιογράφος Σάκης Παπαδόπουλος
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























