Σύμφωνα με τη νέα ανακοίνωση, τα ΕΛΤΑ «μετασχηματίζουν το μοντέλο λειτουργίας τους» με στόχο τη διατήρηση της βιωσιμότητας και τη συνέχιση της παρουσίας τους ακόμη και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές της Ελλάδας. Όπως επισημαίνεται, το σχέδιο δεν αποσκοπεί στη συρρίκνωση του δικτύου, αλλά στην αναδιάρθρωση και τον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών.
Στο πρώτο στάδιο, οι αλλαγές θα αφορούν αποκλειστικά καταστήματα που λειτουργούν σε μεγάλα αστικά κέντρα ή σε πρωτεύουσες νομών, όπου ήδη υπάρχουν άλλα υποκαταστήματα. Για την υπόλοιπη περιφέρεια, οι μεταβολές θα πραγματοποιηθούν σε βάθος τριμήνου, προκειμένου να υπάρξει χρόνος διαβούλευσης με τις τοπικές κοινωνίες και να εξεταστούν εναλλακτικές λύσεις, όπως η λειτουργία πρακτορείων.
Η διοίκηση των ΕΛΤΑ τονίζει ότι η επιχείρηση βρίσκεται «αντιμέτωπη με τη μεγαλύτερη πρόκληση της ιστορίας της», καθώς επί δεκαετίες καταγράφει ζημιές και πλέον δεν έχει τη δυνατότητα κρατικής ενίσχυσης λόγω ευρωπαϊκών κανονισμών. Παράλληλα, επισημαίνει πως ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ταχυδρομικών υπηρεσιών καθιστά αναγκαία τη μετατόπιση του ενδιαφέροντος από τα φυσικά καταστήματα στις κατ’ οίκον υπηρεσίες, όπως το πρόγραμμα «ΕΛΤΑ κατ’ οίκον» και ο «ψηφιακός ταχυδρόμος».
Όπως αναφέρεται, στόχος είναι η αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και των πόρων «εκεί όπου υπάρχει πραγματική ανάγκη», ενισχύοντας την εξυπηρέτηση των πολιτών και διασφαλίζοντας τη συνέχιση του κοινωνικού ρόλου των Ελληνικών Ταχυδρομείων.
Πηγή: thenewspaper.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
























