• Ροή Ειδήσεων
  • ΠΡΟΣΩΠΑ.net
  • Έντυπη Larissanet
  • Μικρές Αγγελίες
  • Applications
  • Επικοινωνία
larissanet.gr - H Νέα Εφημερίδα της Λάρισας
Panidis Medical Shop
  • Λάρισα
  • Παραπολιτικά
  • Απόψεις
    • Χρήστος Μπεχλιβάνος
    • Σούλτης Γιώργος
    • Γέμτος Θεοφάνης
    • Νίκος Ασπρούδης
    • Άκυς Μητσούλης
    • Στέλλα Μπάσδρα
    • Λίνα Μουσιώνη
    • Χρήστος Σαμαράς
    • Κωνσταντίνος Οικονόμου
    • Μιχάλης Αργυρίδης
    • Μόσχος Λαγκουβάρδος
    • Βάιος Κουτριντζές
    • Ηλίας Κουρκούτας
    • Βάσω Πανάγου
    • Μπαλντούνης Ευάγγελος
    • Σπανός Κώστας
    • Ψάλτης Αντώνης
    • Τσιγάρας Δημήτριος
    • Φανή Γέμτου
  • Δήμοι
    • Δήμος Αγιάς
    • Δήμος Ελασσόνας
    • Δήμος Κιλελέρ
    • Δήμος Λάρισας
    • Δήμος Τεμπών
    • Δήμος Τυρνάβου
    • Δήμος Φαρσάλων
  • Θεσσαλία
  • Ελλάδα
  • Αγροτικά
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
  • Περισσότερα
    • Ατζέντα ημέρας
    • Showbiz
    • Συνεντεύξεις
    • Sci/Tech
    • Social Media
    • Απόψεις
    • Αυτοκίνητο
    • Ταξίδια
    • Υγεία
      • Παροχή Πρώτων Βοηθειών
    • Γάμοι
    • Κηδείες
    • Κόσμος
    • Ευρώπη
    • Περιβάλλον
    • Θέσεις εργασίας
    • Εκπαίδευση
    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    • ΤΕΙ Θεσσαλίας
    • Δημοσιογραφία των πολιτών
    • Προβλήματα στην πόλη μας
    • Έξοδος
Facebook
Twitter
Youtube
No Result
View All Result
larissanet.gr
No Result
View All Result

ΑΠΟΨΗ

Μόνιμα δημοτικά πάρκινγκ και Ελεγχόμενη Στάθμευση

26 Οκτωβρίου 2025, 7:51
in Σούλτης Γιώργος
Ανάγνωση: 7 λεπτά

«Η δημιουργία ενός μεγάλου οργανωμένου καθαρά δημοτικού πάρκινγκ θα έδινε μια οριστική λύση στο θέμα της στάθμευσης και θα εξασφάλιζε την επιτυχία του ΣΒΑΚ της πόλης. Η δημιουργία ενός μεγάλου δημοτικού πάρκινγκ θεωρούμε ότι είναι αποφασιστικής σημασίας, διότι με την εφαρμογή μιας φθηνής οικονομικής πολιτικής θα αναγκαστούν και τα ιδιωτικά πάρκινγκ να μειώσουν τις τιμές»

Γράφει ο Γιώργος Σούλτης

Το σημαντικότερο και κρίσιμο σημείο για την επιτυχία ενός ολοκληρωμένου σχεδίου ΣΒΑΚ, όπως είναι αυτό της Λάρισας, είναι το πρόβλημα του Πάρκινγκ. Η εμπειρία από τις μεγάλες πόλεις στο κόσμο καταδεικνύει ότι τα κύρια εργαλεία για την λύση του θέματος του πάρκινγκ είναι: α)Η εφαρμογή της Ελεγχόμενης στάθμευσης. β)Η δημιουργία μικρών χώρων στάθμευσης διασπαρμένων στο κέντρο και στις παρυφές του. γ)Η δημιουργία μεγάλων οργανωμένων χώρων στάθμευσης. δ)Η δημιουργία περιφερειακών πάρκινγκ με άμεση δωρεάν σύνδεση με το κέντρο της πόλης, χρησιμοποιώντας ειδικά λεωφορεία. Σε προηγούμενο άρθρο έχουμε μιλήσει διεξοδικά για τους μικρούς χώρους στάθμευσης (δημοτικούς και ιδιωτικούς), όπως και για τα οργανωμένα μεγάλα ιδιωτικά πάρκινγκ (καθαρά ιδιωτικά και δημοτικά με παραχώρηση).

Η δημιουργία ενός μεγάλου οργανωμένου καθαρά δημοτικού πάρκινγκ θα έδινε μια οριστική λύση στο θέμα της στάθμευσης και θα εξασφάλιζε την επιτυχία του ΣΒΑΚ της πόλης. Η δημιουργία ενός μεγάλου δημοτικού πάρκινγκ θεωρούμε ότι είναι αποφασιστικής σημασίας, διότι με την εφαρμογή μιας φθηνής οικονομικής πολιτικής θα αναγκαστούν και τα ιδιωτικά πάρκινγκ να μειώσουν τις τιμές. Έχω ήδη τοποθετηθεί πολλές φορές λέγοντας ότι τα ιδιωτικά πάρκινγκ διαθέτουν έναν ικανό αριθμό θέσεων στάθμευσης και μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στην επίλυση του προβλήματος του πάρκινγκ της πόλης. Δυστυχώς όμως διατηρούν τις τιμές σε αρκετά υψηλό επίπεδο. Ο λόγος είναι ότι με το 50% της πληρότητας βγάζουν το ίδιο κέρδος που θα είχαν με 100% πληρότητας αν το αντίτιμο είχε την μισή τιμή.

Τα προβλήματα για την δημιουργία ενός μεγάλου δημοτικού πάρκινγκ είναι πολλά και θα επιχειρήσω να περιγράψω μερικά από αυτά. Το πρώτο πρόβλημα είναι το θέμα της θέσης και της ανεύρεσης οικοπέδου. Είναι αλήθεια ότι όλες οι δημοτικές αρχές μετά το 2000 ασχολήθηκαν με το πρόβλημα αυτό. Ο κ. Τζανακούλης είχε προτείνει υπόγειο πάρκινγκ κάτω από το λόφο του Φρουρίου ακριβώς στη θέση που είναι σήμερα το μικρό υπαίθριο πάρκινγκ επί της Γεωργιάδου. Για την λύση αυτή έγιναν κάποιες ανιχνευτικές μελέτες οι οποίες απέδειξαν ότι είναι μια «αδύνατη» λύση. Πρώτον υπήρχαν προβλήματα στατικότητας που ανέβαζαν το κόστος κατασκευής σε πολύ υψηλά επίπεδα. Δεύτερον αλλοιώνονταν η φυσιογνωμία του λόφου και τέλος μιλάμε για έναν χώρο με μεγάλη πιθανότητα να κρύβει νέα σημαντικά αρχαιολογικά ευρήματα και άρα απαγορευτικό για να προχωρήσει ένα τέτοιο έργο.

Ο δήμαρχος Καλογιάννης έκανε μεγάλες και πολυετείς προσπάθειες για την απόκτηση του οικοπέδου του πρώην ΙΚΑ και τελικά κατάφερε να εξασφαλίσει μια κατ’ αρχήν θετική απόφαση, λίγο πριν το τέλος της δεύτερης θητείας του. Το σχέδιο της δημοτικής αρχής της ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ήταν: να κατασκευαστεί στον χώρο αυτό υπόγειο πολυώροφο πάρκινγκ με πλατεία και πράσινο στην επιφάνειά του. Το μειονέκτημα σε αυτή την λύση είναι ότι αυτό το πάρκινγκ δεν θα έχει την μεγάλη χωρητικότητα η οποία θα έδινε μια οριστική λύση στο πρόβλημα στάθμευσης της Λάρισας. Βέβαια αν υπολογίσουμε και το γεγονός ότι μετά το 2027 και 2030 τα δύο δημοτικά πάρκινγκ (ΟΥΗΛ και πλατείας ΜΠΛΑΝΑ) περιέρχονται στο δήμο, το πάρκινγκ στο οικόπεδο του ΙΚΑ φαίνεται μια πολύ καλή λύση ώστε από κοινού τα τρία πάρκινγκ να συμπληρώσουν τη χωρητικότητα που απαιτείται για την πόλη. Δεν ξέρω τι σκέφτεται η νέα δημοτική αρχή θα είναι όμως μεγάλο λάθος να χαθεί το πολύτιμο αυτό οικόπεδο.

Κατά καιρούς έχουν ακουστεί και άλλες «προτάσεις» για την δημιουργία ενός μεγάλου δημοτικού πάρκινγκ, αναφέρουμε επιγραμματικά: α)Τον χώρο του ελεύθερου πάρκινγκ στην Τάκη Τσίογκα (Καλλιθέας). Εκεί πραγματικά θα μπορούσε να αναπτυχθεί ένα μεγάλο πολυώροφο πάρκινγκ, το οποίο κυκλοφοριακά βρίσκεται σε ιδανική θέση (στο δακτύλιο επάνω) και βέβαια θα μπορούσε να έχει πάρα πολλές θέσεις. Εγώ το βλέπω σαν μια πολύ καλή λύση και πιστεύω ότι πρέπει να διερευνηθεί τεχνικά. Το μειονέκτημα σε αυτή τη λύση είναι ότι το πάρκινγκ αυτό θα αλλοιώσει την εικόνα του αστικού τοπίου καθώς βρίσκεται σε μια επιβλητική θέση δίπλα στο ποτάμι και δίπλα στο Β’ αρχαίο θέατρο. Η απόφαση για μια τέτοιου είδους λύση χρειάζεται μεγάλη συζήτηση και προσεκτική διαβούλευση. β)Παλιότερα σε κάποια δημοσίευση του ΤΕΕ προτάθηκε ή λύση για την κατασκευή υπόγειου πάρκινγκ στην αυλή του πρώτου Γυμνασίου στην Ανθίμου Γαζή. Τέτοιες λύσεις όμως απαιτούν μεγάλη προσοχή στην εκτίμηση κόστους οφέλους. Δηλαδή ένα τέτοιο πάρκινγκ θα είχε μικρή χωρητικότητα με τεράστιο κόστος κατασκευής και πολλά κυκλοφοριακά προβλήματα, αφού βρίσκεται σε μια περιοχή πολλών σχολικών μονάδων. γ)Υπάρχει το μισοτελειωμένο ιδιωτικό πάρκινγκ στην οδό Ασκληπιού. Ο δήμαρχος Καλογιάννης είχε ανιχνεύσει το ιδιωτικό καθεστώς και είχε συζητήσει με τους φορείς που το κατέχουν αυτή τη στιγμή, χωρίς να καταλήξουν οι συζητήσεις σε κάποιες προτεινόμενες λύσεις. Νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να διερευνηθεί με λεπτομέρεια και αυτή η περίπτωση. Αυτά που αναφέραμε έχουν όλα ακουστεί στο δημόσιο διάλογο. Σίγουρα ένας ανοικτός διάλογος με όλη την πόλη και τους φορείς θα μπορούσε να εντοπίσει και άλλους χώρους οι οποίοι δεν έχουν αναφερθεί μέχρι τώρα.

Αφού εντοπιστεί ό χώρος το επόμενο σοβαρό πρόβλημα είναι η χρηματοδότηση. Μιλάμε για ένα προϋπολογισμό ο οποίος με γενικές εκτιμήσεις θα υπερβαίνει τα 10 εκατομμύρια. Η λύση του ΣΔΙΤ, δηλαδή έργο με την συνεργασία του ιδιωτικού τομέα νομίζω ότι πρέπει να αποκλειστεί, διότι έχουμε ήδη την εμπειρία με τα δύο δημοτικά πάρκινγκ του ΟΥΗΛ και της πλατείας ΜΠΛΑΝΑ. Πιστεύω ότι ακόμα και αν κάποιος ιδιώτης αποδεχτεί την συμφωνία να καθορίζει ο δήμος αντίτιμο, αυτό θα είναι μια συμφωνία η οποία διαχρονικά δε πρόκειται να τηρηθεί. Η λύση επομένως βρίσκεται στον αγώνα του δήμου να ανακαλύψει κάποιο πρόγραμμα το οποίο να περιλαμβάνει στις επιλέξιμες δαπάνες τα θέματα των χώρων στάθμευσης και της εφαρμογής του ΣΒΑΚ. Ένα έργο με τόσο μεγάλο προϋπολογισμό ίσως θα πρέπει να χρηματοδοτηθεί από πολλές πηγές συγχρόνως (Προγράμματα, δημόσιες επενδύσεις, ίδιοι πόροι, ακόμα και με δάνειο του δήμου). Η πολιτεία θεσμοθέτησε το ΣΒΑΚ και χρηματοδότησε εν μέρει τις μελέτες. Το ΣΒΑΚ όμως είναι ένα πρόγραμμα το οποίο για την εφαρμογή του απαιτεί σημαντικούς πόρους. Η πολιτεία οφείλει να μεριμνήσει για αυτή την χρηματοδότηση δημιουργώντας επιλεξιμότητες στις χρηματοδοτήσεις τόσο από τους ευρωπαϊκούς πόρους όσο και από εθνικούς. Η ΚΕΔΕ η οποία εκφράζει την ελληνική αυτοδιοίκηση πρώτου βαθμού πρέπει επιτέλους να αξιοποιήσει τη δύναμη που έχει η τοπική αυτοδιοίκηση (και πηγάζει εκ του συντάγματος) και να αρχίσει να διεκδικεί δυναμικά όσα δικαιούται από την πολιτεία. Οι πόροι για την εφαρμογή ενός αναγκαστικού νόμου της πολιτείας όπως είναι το ΣΒΑΚ είναι υποχρέωση της πολιτείας.

Η ελεγχόμενη στάθμευση αποτελεί το δεύτερο μεγάλο όπλο για την επιτυχία ενός ΣΒΑΚ. Στη Λάρισα όλη η προετοιμασία για το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης έγινε από την δημοτική αρχή του Καλογιάννη και άρχισε να εφαρμόζεται στις αρχές του καλοκαιριού του 2025 από την δημοτική αρχή Μαμάκου. Οι γκρίνιες που ακούγονται ακόμα και μετά από 5 μήνες λειτουργίας του ΣΕΣ από τους πολίτες είναι μεγάλες. Οι διαμαρτυρίες και η δυσαρέσκεια είναι εν μέρει κάτι το αναμενόμενο γιατί ένα τέτοιο σύστημα αλλάζει ριζικά χρόνιες νοοτροπίες οι οποίες αφορούν «την μεγάλη αγάπη του σύγχρονου ανθρώπου» το αυτοκίνητο. Πιστεύω ότι οι πολίτες χρειάζονται ενημέρωση, συζητήσεις και διαρκή διαβούλευση έτσι ώστε το σύστημα να επιτύχει. Είναι επίσης αλήθεια ότι κατά τη διάρκεια της εφαρμογής ενός συστήματος το οποίο αλλάζει νοοτροπίες πολλών χρόνων θα υπάρξουν αστοχίες και λάθη τα οποία πρέπει να αντιμετωπιστούν με μεγάλη προσοχή. Η προσωπική μου γνώμη αλλά και το σχέδιο εφαρμογής στο οποίο είχαμε καταλήξει σαν Συμπαράταξη είναι: η σταδιακή – πιλοτική εφαρμογή του συστήματος έτσι ώστε οι πολίτες να το κατανοήσουν, αλλά και για να διορθώνονται σταδιακά οι οποιεσδήποτε αστοχίες.

Για την καλύτερη κατανόηση του συστήματος από τους πολίτες αξίζει να πούμε κάποια βασικά πράγματα για το σύστημα:1) Οι δρόμοι όπου εφαρμόζεται η ελεγχόμενη στάθμευση όπως, και οι δρόμοι που χαρακτηρίζονται σαν «μόνιμων κατοίκων» καθορίζονται από την μελέτη του ΣΒΑΚ. 2)Το σύστημα ΣΕΣ που επιλέχθηκε (μετά από διεθνή διαγωνισμό) είναι ένα διεθνές σύστημα το οποίο εφαρμόζεται σε εκατοντάδες ίσως και χιλιάδες πόλεις σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται για την εταιρία FLOWBIRD. Αν αναζητήσετε πληροφορίες στο internet θα βρείτε άπειρο υλικό για ενημέρωση. 3)Το σύστημα στηρίζεται στην Τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), δηλαδή εκπαιδεύεται έτσι ώστε να ενημερώνει μέσα από ειδικές εφαρμογές στο κινητό (APP) για την ύπαρξη ελεύθερων θέσεων στάθμευσης. 4)Το σύστημα στηρίζεται κυρίως στις εφαρμογές κινητού τηλεφώνου μέσω των οποίων κάποιος μπορεί να πληρώνει και να καθοδηγείται για την εύρεση κενών θέσεων. Τα «εκδοτήρια» τοποθετήθηκαν υποτίθεται για τους πολύ λίγους ψηφιακά αναλφάβητους πολίτες. Βλέπουμε όμως ότι στην πράξη σχεδόν όλοι (νέοι και γέροι) σήμερα χρησιμοποιούν τα εκδοτήρια και διαμαρτύρονται γιατί δεν δίνουν ρέστα και γιατί είναι λίγα. Πιστεύω ότι σε αυτό ευθύνεται η ελλιπής ενημέρωση των πολιτών από την δημοτική αρχή. 5)Η αστυνόμευση του συστήματος γίνεται γρήγορα και τελείως ηλεκτρονικά με ειδικά Tablets. Κατά τον σχεδιασμό στην προηγούμενη δημοτική αρχή είχαμε επιλέξει την προμήθεια ενός ειδικού οχήματος το οποίο μπορούσε διερχόμενο από τους δρόμους να κάνει αυτόματο έλεγχο. Λόγω προϋπολογισμού το όχημα αυτό δεν μπήκε στον διαγωνισμό. Πιστεύω όμως ότι η δημοτική αρχή πρέπει να το προμηθευτεί (ο προϋπολογισμός δεν είναι απαγορευτικός). Άλλωστε η αστυνόμευση αποτελεί το σημείο κλειδί για την επιτυχία του συστήματος.

Το σύστημα (ΣΕΣ) βρίσκεται σε λειτουργία εδώ και 5 μήνες. Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι πάει καλά, βρίσκεται όμως σίγουρα σε ένα κρίσιμο σημείο και θέλει μεγάλη προσοχή. Κατά την έναρξη της λειτουργίας σαν Συμπαράταξη εκθέσαμε δημόσια κάποιες διαφωνίες σε σημεία στα οποία πιστεύουμε ότι έπρεπε να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή. Ας γίνει αυτή η συζήτηση τώρα, ας μείνουν στην άκρη οι στείρες αντιπαραθέσεις και ας συζητήσουμε. Μετά την εμπειρία της εφαρμογής μπορούμε να διορθώσουμε κάποιες αστοχίες και κάποια προβλήματα τα οποία εμφανίστηκαν κατά την λειτουργία.

Μερικά από τα σημεία στα οποία κατά τη γνώμη μου πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή είναι τα εξής: 1)Πρέπει να γίνει μια επανεκτίμηση για τους δρόμους εφαρμογής και να γίνουν «οριακά» κάποιες διορθώσεις. Η μελέτη και η αναθεώρηση του ΣΒΑΚ μπορούν άνετα να βοηθήσουν σε αυτό το σημείο 2) Μετά από την πρώτη εμπειρία εφαρμογής πρέπει να συζητηθεί και να επανεκτιμηθεί η τιμολογιακή πολιτική με γνώμονα πάντα το αντίτιμο να είναι πολύ μικρό για ολιγόωρη στάθμευση και αποτρεπτικό για την πολύωρη. 3)Πρέπει να βρεθεί κάποια λύση για τους επαγγελματίες οι οποίοι αποδεδειγμένα χρειάζονται το αυτοκίνητο και δεν μπορούν να έχουν ούτε κάρτα μόνιμου κατοίκου. Κάποια μέριμνα πρέπει να βρεθεί επίσης για όλους τους εργαζόμενους στο κέντρο. Αν αρχίσει μια συζήτηση – διαβούλευση, θα κατατεθούν προτάσεις οι οποίες σέβονται και το ΣΕΣ και τους εν λόγω πολίτες, προτάσεις υπάρχουν. 4)Το ηλεκτρονικό σύστημα έχει τη δυνατότητα να χρεώνει αναλογικά δηλαδή: αν κάποιος πάρει το αυτοκίνητο πριν την λήξη του αντιτίμου που πλήρωσε, το σύστημα αποθηκεύει την οικονομική διαφορά σε ένα portfolio του πολίτη. Έτσι μπορεί να σταματήσει η γκρίνια για το γεγονός ότι τα εκδοτήρια δεν δίνουν ρέστα. Χρειάζεται ειδικά καμπάνια ενημέρωσης των πολιτών. 5) Επείγει η συζήτηση με το αστικό ΚΤΕΛ. Επείγει να γίνει αλλαγή δρομολογίων των λεωφορείων ώστε να εξυπηρετείται η κάθε συνοικία. Επείγει επίσης η αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής του Αστικού (κάρτες διαρκείας, μετεπιβίβασης, διαφορετικές τιμές για τις διαδρομές κλπ) 6) Πρέπει η δημοτική αρχή να δει σοβαρά το θέμα των περιφερειακών πάρκινγκ και να αρχίσουν το συντομότερο κάποιες μελέτες και εφαρμογές (ήδη έχει γίνει μια προεργασία από την δημοτική αρχή Καλογιάννη).

Ειλικρινά πιστεύω ότι το σύστημα άρχισε να λειτουργεί καλά! Στο κέντρο υπάρχουν πια ελεύθερες θέσεις τόσο μόνιμων κατοίκων όσο και στα τμήματα της ελεγχόμενης στάθμευσης. Αν λυθούν κάποια προβλήματα σαν αυτά που προαναφέραμε και αν η διοίκηση του Αστικού λεωφορείου δει με το βλέμμα στο μέλλον, η Λάρισα θα πρωτοπορήσει και στο θέμα αυτό!

Πηγή: ΕΝΤΥΠΗ LARISSANET

Ακολουθήστε το larissanet.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Facebook
Twitter/X
Telegram
Pocket
Email
Εκτύπωση

Διαβάστε επίσης

Διαβάζονται περισσότερο

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Τελευταία ενημέρωση

Η Λάρισα ετοιμάζεται να ζήσει μια βραδιά με… άλλον αέρα

26/10/2025, 10:22

Αλλαγή ώρας: Τι έγινε με την κατάργηση – Ποια χώρα πιέζει

26/10/2025, 10:14

Λάρισα: Εξαιρετικά σοβαρή η κατάσταση του βρέφους με τα εγκαύματα από λάδι

26/10/2025, 10:05

Ένα οινικό βήμα παραπάνω

26/10/2025, 09:57

Πυρκαγιά με έναν νεκρό στη Λαμία

26/10/2025, 09:45

Εορτάστηκε ο Άγιος Δημήτριος στη Λάρισα (φωτ.)

26/10/2025, 09:36

Το Σύμπαν 

26/10/2025, 09:27

«Στον καθρέφτη του Δαρβίνου»

26/10/2025, 09:18

Χτίζοντας έναν ρόλο

26/10/2025, 09:10

Γιώργος Κούδας στους LEGOBALLS και το Foxbet: «Να είμαι παρών και όρθιος στη Νέα Τούμπα»

26/10/2025, 08:58
Exalco - Συστήματα Αλουμινίου
Βιοκαρπέτ
Cosmos
Fashion City Outlet
Υαλοτεχνική Μαξιμιάδης

Άλλα Θέματα

Έντυπη Larissanet
Larisa Dog Academy

Απόψεις

Optico
Στήλη Ιατρών
IRIS - Οφθαλμολογικό Κέντρο
Larissanet Awards

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων
Μέλος του eMedia - ΑΜ: 12779

Η επιχείρηση Μπεχλιβάνος Χρήστος ως δικαιούχος του ισοτόπου larissanet.gr δηλώνει ότι είναι συμμορφωμένη με τη σύσταση (Ε.Ε.) 2018//334 της επιτροπής της 1/3/2018 σχετικά με μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο.

Μ.Η.Τ. 232308
© 2010 - 2024 larissanet.gr - H Νέα Εφημερίδα της Λάρισας - Powered by ITBox

Facebook
Twitter
Youtube
  • Αρχική
  • Λάρισα
  • Παραπολιτικά
  • Quiz
  • Ατζέντα
  • Δήμοι
    • Δήμος Λάρισας
    • Δήμος Αγιάς
    • Δήμος Ελασσόνας
    • Δήμος Κιλελέρ
    • Δήμος Τεμπών
    • Δήμος Τυρνάβου
    • Δήμος Φαρσάλων
  • Θεσσαλία
  • Αγροτικά
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
    • Χρήστος Μπεχλιβάνος
    • Σούλτης Γιώργος
    • Γέμτος Θεοφάνης
    • Νίκος Ασπρούδης
    • Άκυς Μητσούλης
    • Στέλλα Μπάσδρα
    • Λίνα Μουσιώνη
    • Χρήστος Σαμαράς
    • Κωνσταντίνος Οικονόμου
    • Μιχάλης Αργυρίδης
    • Μόσχος Λαγκουβάρδος
    • Βάιος Κουτριντζές
    • Κουρκούτας Ηλίας
    • Βάσω Πανάγου
    • Μπαλντούνης Ευάγγελος
    • Σπανός Κώστας
    • Ψάλτης Αντώνης
    • Τσιγάρας Δημήτριος
    • Φανή Γέμτου
  • Συνεντεύξεις
  • Άρθρα
  • Εκπαίδευση
    • Σχολεία
    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    • ΤΕΙ Θεσσαλίας
    • Κατάρτιση & Διά βίου μάθηση
  • Media
  • Φωτογραφίες
  • Αγγελίες
  • Extras
  • Σεξ
  • Άρθρα χρηστών
    • Δημοσιογραφία των πολιτών
    • Προβλήματα στην πόλη μας
  • Κοινωνικά
  • Διαβάστε την έντυπη
Facebook
Twitter
Youtube
ΕΣΠΑ 2014-2020 ΕΠΑνΕΚ ESPA 2014-2020 EPAnEK