Το εξαιρετικής ποιότητας προϊόν που δημιούργησαν ως μέλη της νεοφυούς – «Start Up» – επιχείρησης διαχείρισης ενέργειας με την επωνυμία «Photon IQ» παρουσίασαν οι μαθητές του Προτύπου Γενικού Λυκείου Λάρισας, στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στις εργασίες του 11ου Διεθνούς Συνεδρίου της Επιστημονικής Ένωσης για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΕΕΠΕΚ) που πραγματοποιήθηκε στη Λάρισα – στις εγκαταστάσεις του Παν/μίου Θεσσαλίας – από 17 έως 19 Οκτωβρίου.
Οι μαθητές του Προτύπου ΓΕΛ Κουτσογιάννης Ευάγγελος, Αναστασία Μούστου, Αστέριος Γκανάς και Γρηγόριος Κολιός, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κλ. ΠΕ80 Οικονομίας Ουρανίας Βαϊρακτάρη, παρουσίασαν στο συνέδριο την εικονική επιχείρηση που δημιούργησαν, καθώς και το προϊόν που ανέπτυξαν στο πλαίσιο αυτής. Συγκεκριμένα παρουσίασαν την εργασία με τίτλο: «Η Μάθηση μέσω της Πράξης, ως Εκπαιδευτική Καινοτομία: Εμπειρίες από την Υλοποίηση του Προγράμματος “Εικονική Επιχείρηση” στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση», κερδίζοντας τις εντυπώσεις των παρισταμένων συνέδρων.
Το προϊόν – “EcoHub” (ecological / οικολογικός κόμβος) – που δημιουργήθηκε από τους «startuppers» της (εικονικής) επιχείρησης “Photon IQ” (www.photoniq.gr) αποτελεί ένα ολοκληρωμένο προϊόν “έξυπνης” (με τεχνητή νοημοσύνη / ΑΙ (Artificial Intelligence) διαχείρισης της ενέργειας που αξιοποιεί τη δυνατότητα παραγωγής και αποθήκευσης, ανάλογα με την ώρα, την ημέρα, την παραγωγή αλλά και τη ζήτηση. H επιχείρηση εντάσσεται στον τομέα της οικιακής ενέργειας και εξειδικεύεται στην παραγωγή έξυπνων συστημάτων κατανομής ενέργειας με τη χρήση φωτοβολταϊκών και όχι μόνο. Στόχος είναι η ανανεώσιμη και οικονομική ενέργεια για ευρεία χρήση. Μπορεί να έχει οικιακή εφαρμογή, σε μονοκατοικίες ή πολυκατοικίες, με ή χωρίς φωτοβολταϊκό σύστημα καθώς και χρήση σε επιχειρήσεις. Η παρουσίαση της πρότασης του Προτύπου ΓΕΛ απέσπασε άριστες κριτικές. Σημειώνεται ότι μέγας χορηγός του προγράμματος που υλοποιεί από πέρυσι το σχολείο είναι η τη γνωστή Λαρισινή βιομηχανία Αλουμινίου «Exalco A.E.».
* Μέσα από τη διαδικασία ίδρυσης, οργάνωσης και λειτουργίας της επιχείρησης, οι μαθητές ανέπτυξαν δεξιότητες επιχειρηματικότητας, συνεργασίας, επίλυσης προβλημάτων και κοινωνικής υπευθυνότητας. Η παρουσίασή τους ανέδειξε τη συμβολή του προγράμματος στην προώθηση της εκπαιδευτικής καινοτομίας, στη σύνδεση του σχολείου με την αγορά εργασίας και στην καλλιέργεια αξιών βιώσιμης ανάπτυξης.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.