Στο 6ο Γυμνάσιο Λάρισας και στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Ψυχικής Υγείας – 10 Οκτωβρίου, υλοποιήθηκαν δράσεις για να εμπεδώσουν οι μαθητές/τριες τη σημασία του όρου «Ψυχική Υγεία» μέσα από διάφορες δραστηριότητες.
Αναλυτικά, επισημαίνονται τα εξής:
«Σκοπός των δράσεων ήταν να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές/τριες πόσο σημαντικό είναι να αισθάνονται όμορφα, να συζητούν και να ζητούν βοήθεια όταν αντιμετωπίζουν προβλήματα. Η κύρια δράση πραγματοποιήθηκε με τίτλο: «Άγχος: δημιουργικότητα ναι, όχι άγχος». Στόχος της δράσης ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών στον τομέα της αναγνώρισης, βίωσης και διαχείρισης των συναισθημάτων και η ψυχική ενδυνάμωση και η ανθεκτικότητα μέσα από την ομάδα.
Αρχικά, οι μαθητές/τριες έπαιξαν ένα παιχνίδι συνεργασίας και ομαδικότητας κατά το οποίο άλλοι έφτιαξαν καρτέλες με θετικές εκφράσεις για τους συμμαθητές/-τριές τους και αποτύπωσαν θετικές σκέψεις για όποιον/όποια ήθελαν άλλοι γενικά για το σχολείο σκέψεις και συναισθήματα με παραστατικότητα και επιτυχία και άλλοι θετικές δηλώσεις που προάγουν τη συναισθηματική τους ευεξία π.χ. είμαι χαρούμενος…
Κατόπιν αντάλλαξαν απόψεις για το πώς ένιωσαν κατά τη διάρκειά του παιχνιδιού, για το πότε και πόσο αγχώθηκαν στην εξέλιξη του παιχνιδιού και για το τι έκαναν ή τι θα μπορούσαν να κάνουν για να διαχειριστούν το παραγόμενο άγχος, ανταλλάσσοντας προσωπικές τεχνικές χαλάρωσης.
Στη συνέχεια αποφάσισαν για το μήνυμα της δράσης «NO STRESS» και με ποιον τρόπο θα το προβάλουν στη σχολική κοινότητα. Έτσι, προσπάθησαν και «έγραψαν» με τα σώματά τους το σύνθημα στο προαύλιο.
Οι μαθητές/τριες συμμετείχαν στο παιχνίδι, ανταποκρίθηκαν με προθυμία αλλά και στη συζήτηση ελεύθερα, δυναμικά, βιωματικά και ψυχοκινητικά.
Παράλληλα, μια όμορφη εικαστική εργασία υπό την καθοδήγηση της κ. Μαντζώρου (ΠΕ05) ολοκλήρωσαν οι μαθητές και οι μαθήτριες των τμημάτων της Γαλλικής Γλώσσας υλοποιώντας καλλιτεχνικές δραστηριότητες.
Η αποτίμηση των δράσεων ήταν θετική, αφού όλοι/όλες (μαθητές/τριες και εμψυχωτές/-τριες) ευχαριστήθηκαν, εκφράστηκαν (λεκτικά και μη), κινητοποιήθηκαν, χαλάρωσαν, γέλασαν, έπαιξαν, ενώθηκαν και κατανόησαν τη σημασία αναγνώρισης και βίωσης των συναισθημάτων τους καθώς και πόσο σημαντικό είναι να τα εκφράζουμε και να τα διαχειριζόμαστε προς όφελός μας στην κατεύθυνση της αλλαγής της διάθεσής μας.
Οι εμψυχωτές /-τριες ήταν οι εκπαιδευτικοί: κ. Παπαμαργαρίτης Β.-Διευθυντής- (ΠΕ06-ΠΕ80), κ. Μπουραζάνα Δήμητρα-Υποδιευθύντρια-(ΠΕ 03), κ. Τασιοπούλου Παρασκευή-Υποδιευθύντρια-(ΠΕ02), κ. Ζαχαράκη Ευθυμία-Σύμβουλος Σχολικής Ζωής-(ΠΕ02), κ. Καλφούντζου Στ.- (ΠΕ88), Κ. Λίταινα Ι.-(ΠΕ88), κ. Μακαριάδου Κ. (ΠΕ02), κ. Βοζινίδου Ε.(ΠΕ07), κ. Ρεμπάπης Π.(ΠΕ03), Μαντζώρου Αικ. (ΠΕ05)¨.
Φωτογραφικά στιγμιότυπα:
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.