• Ροή Ειδήσεων
  • ΠΡΟΣΩΠΑ.net
  • Έντυπη Larissanet
  • Μικρές Αγγελίες
  • Applications
  • Επικοινωνία
larissanet.gr - H Νέα Εφημερίδα της Λάρισας
Panidis Medical Shop
  • Λάρισα
  • Παραπολιτικά
  • Απόψεις
    • Χρήστος Μπεχλιβάνος
    • Σούλτης Γιώργος
    • Γέμτος Θεοφάνης
    • Νίκος Ασπρούδης
    • Άκυς Μητσούλης
    • Στέλλα Μπάσδρα
    • Λίνα Μουσιώνη
    • Χρήστος Σαμαράς
    • Κωνσταντίνος Οικονόμου
    • Μιχάλης Αργυρίδης
    • Μόσχος Λαγκουβάρδος
    • Βάιος Κουτριντζές
    • Ηλίας Κουρκούτας
    • Βάσω Πανάγου
    • Μπαλντούνης Ευάγγελος
    • Σπανός Κώστας
    • Ψάλτης Αντώνης
    • Τσιγάρας Δημήτριος
    • Φανή Γέμτου
  • Δήμοι
    • Δήμος Αγιάς
    • Δήμος Ελασσόνας
    • Δήμος Κιλελέρ
    • Δήμος Λάρισας
    • Δήμος Τεμπών
    • Δήμος Τυρνάβου
    • Δήμος Φαρσάλων
  • Θεσσαλία
  • Ελλάδα
  • Αγροτικά
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
  • Περισσότερα
    • Ατζέντα ημέρας
    • Showbiz
    • Συνεντεύξεις
    • Sci/Tech
    • Social Media
    • Απόψεις
    • Αυτοκίνητο
    • Ταξίδια
    • Υγεία
      • Παροχή Πρώτων Βοηθειών
    • Γάμοι
    • Κηδείες
    • Κόσμος
    • Ευρώπη
    • Περιβάλλον
    • Θέσεις εργασίας
    • Εκπαίδευση
    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    • ΤΕΙ Θεσσαλίας
    • Δημοσιογραφία των πολιτών
    • Προβλήματα στην πόλη μας
    • Έξοδος
Facebook
Twitter
Youtube
No Result
View All Result
larissanet.gr
No Result
View All Result

Γιατί δεν πρέπει να κλείνεις τον καθρέπτη του αυτοκινήτου σου -Το κόλπο που λίγοι γνωρίζουν

17 Αυγούστου 2025, 14:50
in Αυτοκίνητο
Ανάγνωση: 2 λεπτά

Η αναδίπλωση των εξωτερικών καθρεπτών μπορεί να προσφέρει εξοικονόμηση χώρου και να μειώνει τον κίνδυνο ζημιών, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να την εφαρμόζουμε κάθε φορά που παρκάρουμε.

Οι καθρέπτες των αυτοκινήτων έχουν αλλάξει πολύ με τα χρόνια. Στα παλαιότερα μοντέλα, πριν από τη δεκαετία του ’80, ήταν μικροί και απλοί σε σχεδίαση, ενώ και το συνολικό πλάτος των οχημάτων ήταν σαφώς πιο περιορισμένο. Ακόμα και παρκαρισμένα, καταλάμβαναν μικρότερο όγκο στο οδόστρωμα, οπότε η ανάγκη για αναδιπλούμενους καθρέπτες ήταν σχεδόν ανύπαρκτη.

Σήμερα όμως, ενώ το πλάτος των δρόμων και των θέσεων στάθμευσης έχει παραμείνει σχεδόν αμετάβλητο, τα αυτοκίνητα έχουν μεγαλώσει αισθητά, φέρνοντας μαζί τους και καθρέπτες με σημαντικά μεγαλύτερες διαστάσεις. Η αναδίπλωση, είτε χειροκίνητη είτε ηλεκτρική, εμφανίστηκε ως λύση για την αποφυγή μικροζημιών και την εξοικονόμηση πολύτιμου χώρου.

Ωστόσο, όσο παράδοξο κι αν ακούγεται, το κλείσιμο δεν είναι πάντα η καλύτερη επιλογή. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου το να αφήνουμε τους καθρέπτες ανοιχτούς μπορεί να λειτουργήσει προς όφελος του ίδιου του αυτοκινήτου.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το παρκάρισμα παράλληλα στον δρόμο, όταν το όχημά μας βρίσκεται ανάμεσα σε άλλα. Οι ανοιχτοί καθρέπτες «μεγαλώνουν» οπτικά το αυτοκίνητο, το κάνουν πιο ορατό και αναγνωρίσιμο από τους διερχόμενους οδηγούς, οι οποίοι τείνουν, έστω και υποσυνείδητα, να κρατούν μεγαλύτερη απόσταση. Έτσι μειώνεται η πιθανότητα κάποιος να πλησιάσει υπερβολικά και να προκαλέσει επαφή, όχι μόνο στον καθρέπτη αλλά και στο αμάξωμα.

Αντιθέτως, όταν οι καθρέπτες είναι κλειστοί, το αυτοκίνητο φαίνεται στενότερο. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε λανθασμένη εκτίμηση από έναν οδηγό που περνάει κοντά, αυξάνοντας τον κίνδυνο ζημιάς, η οποία πολλές φορές είναι σοβαρότερη κι ακριβότερη από ένα σπασμένο καθρέπτη.

Η τακτική αλλάζει όταν παρκάρουμε κάθετα, είτε σε ανοιχτό χώρο είτε σε κλειστό γκαράζ, όπου σε κάθε περιπτώση, το κλείσιμο των καθρεπτών είναι σαφώς πιο χρήσιμο. Δημιουργεί μεγαλύτερο κενό ανάμεσα στα οχήματα, διευκολύνει την κίνηση των επιβατών για είσοδο ή έξοδο από το αυτοκίνητο και περιορίζει τον κίνδυνο να χτυπηθούν οι καθρέπτες από διερχόμενους πεζούς ή από το άνοιγμα των πορτών των διπλανών οχημάτων.

Πηγή: carandmotor.gr

Ακολουθήστε το larissanet.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Facebook
Twitter/X
Telegram
Pocket
Email
Εκτύπωση

Διαβάστε επίσης

Διαβάζονται περισσότερο

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Τελευταία ενημέρωση

Κοπή ξύλων στο καταφύγιο Κισσάβου (φωτ. & βίντεο)

28/09/2025, 09:43

Ραγδαία η ανάπτυξη του IRIS: Πάνω από τέσσερα εκατομμύρια οι πολίτες που το χρησιμοποιούν

28/09/2025, 09:42

Η Ρωσία εξαπέλυσε μαζική επίθεση στην Ουκρανία τη νύχτα – 10 τραυματίες

28/09/2025, 09:35

«Συμπαράσταση στον απεργό πείνας Πάνο Ρούτσι» – Συγκέντρωση αλληλεγγύης σήμερα και στη Λάρισα

28/09/2025, 09:33

Η Ο.Τ.Ο.Ε. Λάρισας συμμετέχει στη Γενική Απεργία της 1ης Οκτωβρίου

28/09/2025, 09:28

Τατόι: Κορίτσι 1,5 έτους και η μητέρα της έπαθαν ηλεκτροπληξία από γυμνό καλώδιο σε πάρκο με άλογα

28/09/2025, 09:22

Στο European Taekwondo Grand Prix η Μαστοροδήμου Παναγιώτα

28/09/2025, 09:21

Συντάξεις: «Παγώνουν» οι αλλαγές στα όρια ηλικίας – Οι μεγάλοι κερδισμένοι

28/09/2025, 09:14

Αγώνας δρόμου για να πληρωθούν οι αγρότες από τον ΟΠΕΚΕΠΕ – Προβλήματα και χρονοδιάγραμμα – Τι γίνεται με τα αγροτεμάχια χωρίς ΑΤΑΚ

28/09/2025, 09:03

Ο Σύλλογος Ιατρών ΕΣΥ ΠΓΝΛ συμμετέχει στις κινητοποιήσεις του Σωματείου Εργαζομένων του ΠΓΝΛ

28/09/2025, 08:59
Exalco - Συστήματα Αλουμινίου
Βιοκαρπέτ
Cosmos
Fashion City Outlet
Υαλοτεχνική Μαξιμιάδης

Άλλα Θέματα

Έντυπη Larissanet
Larisa Dog Academy

Απόψεις

Optico
Στήλη Ιατρών
IRIS - Οφθαλμολογικό Κέντρο
Larissanet Awards

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων
Μέλος του eMedia - ΑΜ: 12779

Η επιχείρηση Μπεχλιβάνος Χρήστος ως δικαιούχος του ισοτόπου larissanet.gr δηλώνει ότι είναι συμμορφωμένη με τη σύσταση (Ε.Ε.) 2018//334 της επιτροπής της 1/3/2018 σχετικά με μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο.

Μ.Η.Τ. 232308
© 2010 - 2024 larissanet.gr - H Νέα Εφημερίδα της Λάρισας - Powered by ITBox

Facebook
Twitter
Youtube
  • Αρχική
  • Λάρισα
  • Παραπολιτικά
  • Quiz
  • Ατζέντα
  • Δήμοι
    • Δήμος Λάρισας
    • Δήμος Αγιάς
    • Δήμος Ελασσόνας
    • Δήμος Κιλελέρ
    • Δήμος Τεμπών
    • Δήμος Τυρνάβου
    • Δήμος Φαρσάλων
  • Θεσσαλία
  • Αγροτικά
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
    • Χρήστος Μπεχλιβάνος
    • Σούλτης Γιώργος
    • Γέμτος Θεοφάνης
    • Νίκος Ασπρούδης
    • Άκυς Μητσούλης
    • Στέλλα Μπάσδρα
    • Λίνα Μουσιώνη
    • Χρήστος Σαμαράς
    • Κωνσταντίνος Οικονόμου
    • Μιχάλης Αργυρίδης
    • Μόσχος Λαγκουβάρδος
    • Βάιος Κουτριντζές
    • Κουρκούτας Ηλίας
    • Βάσω Πανάγου
    • Μπαλντούνης Ευάγγελος
    • Σπανός Κώστας
    • Ψάλτης Αντώνης
    • Τσιγάρας Δημήτριος
    • Φανή Γέμτου
  • Συνεντεύξεις
  • Άρθρα
  • Εκπαίδευση
    • Σχολεία
    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    • ΤΕΙ Θεσσαλίας
    • Κατάρτιση & Διά βίου μάθηση
  • Media
  • Φωτογραφίες
  • Αγγελίες
  • Extras
  • Σεξ
  • Άρθρα χρηστών
    • Δημοσιογραφία των πολιτών
    • Προβλήματα στην πόλη μας
  • Κοινωνικά
  • Διαβάστε την έντυπη
Facebook
Twitter
Youtube
ΕΣΠΑ 2014-2020 ΕΠΑνΕΚ ESPA 2014-2020 EPAnEK