Τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Nissan -ιδίως τον τελευταίο χρόνο- είναι πολλά και απαιτούνται άμεσες, δραστικές και δυσάρεστες αποφάσεις για να καταφέρει να επανέλθει σε αναπτυξιακή πορεία και κερδοφορία.
Το σχέδιο που αποφάσισαν να εφαρμόσουν τα κορυφαία στελέχη της ονομάστηκε «Re:Nissan» και -μεταξύ άλλων- περιλαμβάνει περικοπές θέσεων εργασίας, όπως και το κλείσιμο εργοστασίων της σε όλο τον κόσμο.
Αναφορικά με το τελευταίο, η εταιρεία έχει ανακοινώσει ήδη ότι σχεδιάζει να σταματήσει τη λειτουργία έως και επτά βιομηχανικών μονάδων της παγκοσμίως, στο πλαίσιο μιας προσπάθειας ενοποίησης της παραγωγικής δραστηριότητάς της. Η αρχή θα γίνει από το εργοστάσιο που έχει η Nissan στην πόλη Oppama. Όμως, αυτό δεν είναι κάποιο τυχαίο, αλλά για ένα από τα ιστορικότερα της εταιρείας.
Η λειτουργία του ξεκίνησε το 1961 στον χώρο που ήταν εγκαταστάσεις μιας αερομεταφερόμενης μοίρας του Αυτοκρατορικού Ιαπωνικού Ναυτικού, οι οποίες είχαν εγκαταλειφθεί.
Αρχικά δεν ήταν μονάδα κατασκευής αυτοκινήτων αλλά Κέντρο Έρευνας της εταιρείας (που τότε ονομαζόταν Datsun). Όμως, σύντομα δημιουργήθηκε και γραμμή παραγωγής στην οποία άρχισε να συναρμολογείται η τότε γενιά του Bluebird.
Τώρα, στο εργοστάσιο Oppama απασχολούνται περίπου 2.400 εργαζόμενοι οι οποίοι κατασκευάζουν σε αυτό τα Note και Note Aura.
Τα υπάρχοντα και τα μελλοντικά μοντέλα που ήταν προγραμματισμένα για παραγωγή στο συγκεκριμένο εργοστάσιο θα κατασκευάζονται πλέον σε αυτό που βρίσκεται στο Kyushu (το οποίο άρχισε να λειτουργεί το 1976).
Tο Oppama θα εξακολουθεί να λειτουργεί το Κέντρο Έρευνας και το κέντρο πραγματοποίησης δοκιμών πρόσκρουσης που έχει εκεί η Nissan, καθώς και οι λοιπές εγκαταστάσεις της στο λιμάνι.
Εκπρόσωπος της εταιρείας ανέφερε σχετικά: «Θα εξετάσουμε ένα ευρύ φάσμα επιλογών για το εργοστάσιο Oppama στο μέλλον και θα συνεχίσουμε τον διάλογο με τους εργαζόμενους και το συνδικάτο τους.
Πηγή: protothema.gr
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.