• Ροή Ειδήσεων
  • ΠΡΟΣΩΠΑ.net
  • Έντυπη Larissanet
  • Μικρές Αγγελίες
  • Applications
  • Επικοινωνία
larissanet.gr - H Νέα Εφημερίδα της Λάρισας
Panidis Medical Shop
  • Λάρισα
  • Παραπολιτικά
  • Απόψεις
    • Χρήστος Μπεχλιβάνος
    • Σούλτης Γιώργος
    • Γέμτος Θεοφάνης
    • Νίκος Ασπρούδης
    • Άκυς Μητσούλης
    • Στέλλα Μπάσδρα
    • Λίνα Μουσιώνη
    • Χρήστος Σαμαράς
    • Κωνσταντίνος Οικονόμου
    • Μιχάλης Αργυρίδης
    • Μόσχος Λαγκουβάρδος
    • Βάιος Κουτριντζές
    • Ηλίας Κουρκούτας
    • Βάσω Πανάγου
    • Μπαλντούνης Ευάγγελος
    • Σπανός Κώστας
    • Ψάλτης Αντώνης
    • Τσιγάρας Δημήτριος
    • Φανή Γέμτου
  • Δήμοι
    • Δήμος Αγιάς
    • Δήμος Ελασσόνας
    • Δήμος Κιλελέρ
    • Δήμος Λάρισας
    • Δήμος Τεμπών
    • Δήμος Τυρνάβου
    • Δήμος Φαρσάλων
  • Θεσσαλία
  • Ελλάδα
  • Αγροτικά
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
  • Περισσότερα
    • Ατζέντα ημέρας
    • Showbiz
    • Συνεντεύξεις
    • Sci/Tech
    • Social Media
    • Απόψεις
    • Αυτοκίνητο
    • Ταξίδια
    • Υγεία
      • Παροχή Πρώτων Βοηθειών
    • Γάμοι
    • Κηδείες
    • Κόσμος
    • Ευρώπη
    • Περιβάλλον
    • Θέσεις εργασίας
    • Εκπαίδευση
    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    • ΤΕΙ Θεσσαλίας
    • Δημοσιογραφία των πολιτών
    • Προβλήματα στην πόλη μας
    • Έξοδος
Facebook
Twitter
Youtube
No Result
View All Result
larissanet.gr
No Result
View All Result

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΟΥΛΤΗΣ

Πανελλήνιες εξετάσεις και τριετή πτυχία

Οι πανικόβλητες κινήσεις της κυβέρνησης για την εκπαίδευση…

15 Ιουνίου 2025, 7:17
in Σούλτης Γιώργος
Ανάγνωση: 6 λεπτά
(POOL / ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΙΤΣΑΡΑΣ / EUROKINISSI)

(POOL / ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΙΤΣΑΡΑΣ / EUROKINISSI)

Η αναγνώριση του Bachelor δεν είναι ισότιμη με πανεπιστήμια 4ετών σπουδών! Άρα με δυο λόγια το θέμα το θέτουν οι επιχειρηματίες των ιδιωτικών κολεγίων μέσω της κυβέρνησης

Γράφει ο Γιώργος Σούλτης

Το ότι η εκπαίδευση διέρχεται τη μεγαλύτερη και πιο επικίνδυνη κρίση στην ιστορία του ελληνικού κράτους, νομίζω ότι γίνεται πλέον συνείδηση όλων των Ελλήνων, κάθε μέρα και περισσότερο. Θα συμφωνήσετε μαζί μου αν παρακολουθήσετε την διεξαγωγή των πανελληνίων εξετάσεων, τα θέματα αλλά και το τι γράφεται στις εφημερίδες, στα site και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παρακολουθούσα στα κανάλια την πρώτη ημέρα των εξετάσεων τις αυθόρμητες δηλώσεις των υποψηφίων που έβγαιναν από τις αίθουσες. Πολλά παιδιά μιλούσαν με την ειλικρινή ειρωνεία της νιότης, λέγοντας με χιούμορ μεγάλες αλήθειες για τις εξετάσεις και το σχολείο. Εκείνο όμως που συγκράτησα και το είπαν πάρα πολλοί μαθητές ήταν: «Όχι δεν έγραψα, αλλά έτσι και αλλιώς θα πάω σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο, που είναι καλύτερο και πιο εύκολο…». Όποιος σερφάρει στα Facebook, instagram κλπ θα βλέπει συνεχώς πάρα πολλές παρόμοιες αναρτήσεις, από κωμικές μέχρι εξαιρετικά σοβαρές.

Τα στελέχη και οι συνεργάτες του υπουργείου παιδείας, θέλοντας να αντιδράσουν στην τραγική αυτή εικόνα για την εκπαίδευση, η οποία όλο και πιο πολύ γίνεται συνείδηση στους πολίτες, κάνουν πανικόβλητες κινήσεις επικοινωνιακού χαρακτήρα που τελικά καταντούν «καρικατούρες». Μία τέτοια ενέργεια ήταν και το θέμα του έβαλαν στο μάθημα της γλώσσας, για την «δημιουργικότητα» στην εκπαίδευση. Δεν θα τοποθετηθώ εγώ αλλά θα παραθέσω κάποιες φράσεις από το άρθρο στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της Κυριακής 1ης Ιουνίου του Τάκη Θεοδωρόπουλου, ο οποίος λέει: «Οφείλω όμως να αναγνωρίσω το χιούμορ της επιτροπής που επέλεξε το θέμα για να εξετάσει τους εφήβους, οι οποίοι σε όλη την σχολική τους ζωή δεν είχαν καμία επαφή με την αντίληψη της δημιουργικότητας. Ας το πούμε πιο απλά, καμία επαφή με την άσκηση της φαιάς τους ουσίας να παράγει σκέψη ας μην είναι και πρωτότυπη. Απλά είναι δική τους και δεν είναι παθητική αναπαραγωγή μια ετοιμοπαράδοτης γνώσης που στην απλή ελληνική ονομάζεται παπαγαλία» και παρακάτω «Μάλλον οι εξεταστές σκέφτηκαν ότι είναι προτιμότερο να βρουν ένα θέμα που ακούγεται ωραίο και θα αποδείξει ότι το ελληνικό σχολείο δεν είναι μόνο άσκηση παπαγαλίας και αποστήθισης. Μπορεί να παπαγαλίσει και θέματα πιο υψηλά όπως η δημιουργικότητα. Ωραία λέξη. Ειδικά για ανθρώπους οι οποίοι όποτε εξετάζονται στην κατανόηση κειμένου – τον πυρήνα της δημιουργικότητας – αποτυγχάνουν παταγωδώς». Δεν χρειάζεται να προσθέσω εγώ κανένα σχόλιο!

Τελικά παρόμοιες ενέργειες σαν την παραπάνω δεν είναι τίποτα μπροστά στις πανικόβλητες κινήσεις που κάνει η κυβέρνηση αυτή τη στιγμή, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Οι κινήσεις αυτές είναι πιο κραυγαλέες στα πανεπιστήμια όπου βλέπουν την κατάσταση στην οποία βρίσκονται μετά το 2018, δηλαδή μετά την κατάργηση (μέσω της πανεπιστημιοποίησης) των ΤΕΙ και την οποία κανένας δεν αναφέρει ως αιτία! Η κυβέρνηση συνεχώς εξαγγέλλει νομοσχέδια τα οποία αλλάζει διαρκώς και βέβαια απασχολεί με επικοινωνιακά σόου τις τηλεοράσεις. Μιλάω για τις επικοινωνιακές κορώνες πάνω στα «θέματα ασφάλειας και τάξεως». Κανένας πανεπιστημιακός δάσκαλος δε βγήκε να καταγγείλει το γελοίο εκείνο σόου, όπου υπό την εποπτεία καμερών, το «σιδηρόφρακτο» τμήμα της αστυνομίας εισέβαλε στην γεμάτη γκράφιτι αίθουσα της Νομικής, η οποία ήταν παντελώς άδεια. Στη συνέχεια είχαμε κάμερες για να βλέπουμε πώς βάφονταν οι αίθουσες με την παρουσία των σιδηρόφρακτων αστυνομικών. Βέβαια το τέλος του σόου δεν το έδειξαν όλα τα κανάλια, δηλαδή την επαναφορά στην αίθουσα των γκράφιτι! Ακόμα και ένας «νομιμόφρων» φοιτητής δεν μπορεί να μην αντιδράσει σε μια τέτοια «τραμπική» βλακεία. Κανένας όμως πανεπιστημιακός δάσκαλος δε μίλησε για αυτή τη γελοιότητα.

Πάντα λέγαμε ότι η υπόθεση ασφάλειας των πανεπιστημίων είναι υπόθεση της πανεπιστημιακής κοινότητας και πρώτιστα των φοιτητών, γιατί σε αυτούς ανήκει κυρίως το πανεπιστήμιο. Τα φαινόμενα βίας είναι μεμονωμένα και συμβαίνουν σε λίγα πανεπιστημιακά ιδρύματα. Η ύπαρξη τέτοιων φαινομένων σήμερα, οφείλεται στην διάλυση του φοιτητικού κινήματος, στη διάλυση του εκπαιδευτικού συνδικαλισμού και στον «ατομισμό» των ακαδημαϊκών δασκάλων. Η ίδια η κοινότητα πρέπει να διαφυλάσσει το πανεπιστήμιο, εκτός βέβαια και αν θεωρούμε βία την κάθε ανάμειξη της πανεπιστημιακής κοινότητας με την πολιτική!

Μέσα στον πανικό της η κυβέρνηση δεν ξεχνάει και «την υποχρέωσή» της προς τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Την Κυριακή 1 Ιουνίου η Καθημερινή είχε πρωτοσέλιδο με τίτλο «Πτυχία σε τρία χρόνια» και υπότιτλο «Γιατί το υπουργείο παιδείας ζητάει από τα πανεπιστήμια να συντομεύσουν τα προγράμματα σπουδών». Το ολοσέλιδο άρθρο της εφημερίδας άρχιζε ως εξής: «Το υπουργείο παιδείας ανοίγει το θέμα για την εφαρμογή της συνθήκης της Μπολόνια στα πανεπιστήμια της χώρας, 26 χρόνια μετά την υπογραφή της το 1999. Αυτό σημαίνει την κατάρτιση προγραμμάτων σπουδών ΑΕΙ τριετούς διάρκειας. Η προσπάθεια εναρμόνισης των δημοσίων πανεπιστημίων με την Συνθήκη της Μπολόνια επισπεύδεται και ενόψει της λειτουργίας στην Ελλάδας μη κρατικών ΑΕΙ, η οποία θα δημιουργήσει ασυμμετρίες στον ελληνικό ακαδημαϊκό χώρο. Και αυτό διότι θα υπάρχουν προγράμματα σπουδών τριετούς διάρκειας στα μη κρατικά ΑΕΙ, την ίδια στιγμή που στα δημόσια ΑΕΙ οι σπουδές θα είναι τετραετείς».

Αφού το δημοσίευμα μιλάει ότι σε όλη την Ευρώπη υπάρχουν πανεπιστήμια που δίνουν πτυχία με σπουδές διάρκειας τριών ετών, πλην όπως λέει της Βουλγαρίας και της Κύπρου που δεν αλλάζουν το σύστημά τους γιατί δέχονται Έλληνες φοιτητές (έλεος)! συνεχίζει: «Η Ελλάδα πάντως αναγνωρίζει τα ξένα πτυχία τριετούς φοίτησης. Το ένα στα τρία ξένα πτυχία που φτάνουν στην Ελλάδα προς αναγνώριση είναι από σπουδές τριετείς».

Η κυβερνητική παραπληροφόρηση είναι πραγματικά πρωτοφανής. Αν ψάξετε λίγο στο ίντερνετ θα βρείτε αμέσως ότι: «Η Συνθήκη της Μπολόνια δημιούργησε μια ιεραρχία ακαδημαϊκών επιπέδων που αντιστοιχούν σε σαφείς επαγγελματικές βαθμίδες και προώθησε την κινητικότητα φοιτητών και εργαζομένων σε όλη την Ευρώπη, βασισμένη στην αναγνώριση προσόντων και επαγγελματικής εξειδίκευσης σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (European Qualifications Framework – EQF). Το EQF είναι ένα κοινό ευρωπαϊκό σύστημα που επιτρέπει τη σύγκριση των επαγγελματικών και εκπαιδευτικών προσόντων ανάμεσα στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και άλλων συμμετεχουσών χωρών. Τα επίπεδα του EQF είναι 8 ως εξής: 1. Βασικές δεξιότητες, 2. Πρώιμη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, 3. Κατώτερη δευτεροβάθμια, 4. Ανώτερη δευτεροβάθμια (π.χ. ΓΕΛ, ΕΠΑΛ), 5. Μεταδευτεροβάθμια μη πανεπιστημιακή (π.χ. ΙΕΚ), 6. Πανεπιστημιακό Πτυχίο (Bachelor), 7. Μεταπτυχιακό (Master), 8. Διδακτορικό (PhD).

Η Συνθήκη της Μπολόνια έχει μεγάλη ιστορία και αυτό κυρίως λόγω του θέματος με τα ΤΕΙ. Όπως είναι γνωστό η ελληνική πολιτεία (και οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ) μέσα από πιέσεις των ίδιων των πανεπιστημίων αλλά και των συντεχνιακών ομάδων (κυρίως το ΤΕΕ) αρνήθηκαν να εκδώσουν επαγγελματικά δικαιώματα κυρίως για τις ειδικότητες των τεχνολόγων μηχανικών, δικαιώματα τα οποία δικαιούνταν λόγω του προγράμματος σπουδών. Η συνθήκη της Μπολόνια τοποθετούσε τις τριετείς σπουδές στο 6 επίπεδο, δηλαδή στο επίπεδο του Bachelor.

Πριν 26 χρόνια λοιπόν έπεσε στο τραπέζι της συζήτησης να προσαρμοστούν τα ελληνικά πανεπιστήμια στην συνθήκη αυτή και τα ΤΕΙ να απονέμουν το πρώτο πτυχίο (bachelor). Επομένως οι πτυχιούχοι του ΤΕΙ θα μπορούσαν να συνεχίσουν σε μια αντίστοιχη σχολή (π.χ. Πολυτεχνείο) για να αποκτήσουν το Μaster. Η προσαρμογή αυτή τότε ήταν εφικτή και σίγουρα έπρεπε να προσαρμοστούν σε αυτό και τα πανεπιστήμια στα οποία οι σπουδές ήταν τετραετείς (τα περισσότερα τμήματα). Βέβαια η πρόταση έλεγε ότι τα πανεπιστήμια που είχαν πενταετείς σπουδές θα μπορούσαν να δημιουργήσουν και αυτά bachelor και Master.

Η πρόταση αυτή τότε σήκωσε θύελλα και κυρίως γιατί ήταν μια ριζική και επαναστατική αλλαγή για το πανεπιστημιακό μας σύστημα. Βέβαια το πρόβλημα για κάποιους ήταν πέρα από όλα τα άλλα και τα γεγονός ότι με αυτό τον τρόπο αποκτούσαν υπόσταση τα ΤΕΙ, πράγμα που κάποιοι δεν το ήθελαν. Τελικά η πρόταση δεν έγινε δεκτή και έτσι τα ΤΕΙ άρχισαν την μάχη για να δημιουργήσουν τετραετείς σπουδές ώστε να περάσουν οι πτυχιούχοι τους στο επαγγελματικό επίπεδο 7 του EQF όπως και τα πανεπιστήμια, πράγμα το οποίο ο διορατικός υπουργός Αρσένης το νομοθέτησε. ΠΡΟΣΟΧΗ η τοποθέτηση των πτυχιούχων ΤΕΙ στο επίπεδο 7 δεν σήμαινε ότι αλλάζουν χαρακτήρα οι σπουδές.

Οι σπουδές στο 80% των τμημάτων των ΤΕΙ παρέμενε ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ, δηλαδή στην ουσία τα ΤΕΙ είχαν την μορφή των Γερμανικών Fachhochschulen (FH). (Αν ρωτήσετε το ChatGPT τι είναι τα γερμανικά Fachhochschulen θα πάρετε την εξής απάντηση: «Αντίστοιχο μοντέλο με τις FH ήταν τα ΤΕΙ (Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα), πριν συγχωνευθούν με τα πανεπιστήμια. Οι Fachhochschulen αποτελούν γέφυρα ανάμεσα στην εκπαίδευση και την αγορά εργασίας, ιδανικές για όσους θέλουν άμεση σύνδεση με τον επαγγελματικό τομέα, ενώ διατηρούν και υψηλό επίπεδο ακαδημαϊκής κατάρτισης». Να σημειώσουμε ότι τα FH σήμερα παρέχουν και τριετείς σπουδές (Bachelor) και 5ετη (Master), αλλά όχι διδακτορικό, ότι ακριβώς προέβλεπε ο νόμος Αρσένη για τα ΤΕΙ.

Η κυβέρνηση της ΝΔ επαναφέρει το θέμα αυτό μετά από 26 χρόνια και το ερώτημα είναι γιατί; Στο δημοσίευμα δηλώνεται σαφώς ότι ο λόγος είναι τα «ιδιωτικά πανεπιστήμια» στα οποία οι ειδικότητες οι οποίες ανακοινώθηκαν ( μελετήστε τες και θα το δείτε) είναι όλες επιπέδου Bachelor. Η αναγνώριση του Bachelor δεν είναι ισότιμη με πανεπιστήμια 4ετών σπουδών! Άρα με δυο λόγια το θέμα το θέτουν οι επιχειρηματίες των ιδιωτικών κολεγίων μέσω της κυβέρνησης.

Το τραγικό είναι ότι δεν γίνεται κανένας λόγος για την κατάσταση που δημιουργήθηκε στα πανεπιστήμια μετά το 2018, όταν σε μια νύχτα διπλασιάστηκαν τα πανεπιστημιακά τμήματα χωρίς καμία μελέτη και χωρίς να ληφθεί υπόψη η αγορά εργασίας η οποία στενάζει από έλλειψη τεχνολόγων, τεχνικών και εργατών. Στο ίδιο άρθρο της Καθημερινής διαβάζουμε σε ξεχωριστές στήλες: «Τα απόνερα του δημογραφικού φτάνουν στα πανεπιστήμια – Από το 2026 η δημογραφική καθίζηση θα αγγίξει και την ανώτατη εκπαίδευση ….. Ως αποτέλεσμα τα προσεχή χρόνια ο αριθμός των υποψηφίων για εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση θα ….μειώνεται αντίστοιχα. Η εξέλιξη αυτή θα εντείνει την πίεση για αναδιάρθρωση των πανεπιστημίων…. στα επιστημονικά πεδία με χαμηλή ζήτηση, καθώς οι θέσεις που ήδη μένουν κενές κάθε χρόνο θα αυξάνονται». Αλήθεια αυτά τα πιστεύουν οι ακαδημαϊκοί; Υπάρχει άνθρωπος της εκπαίδευσης που να πιστεύει ότι για το «χάλι» που βλέπουμε σήμερα στα πανεπιστήμια φταίει το δημογραφικό και όχι η εγκληματική μετατροπή των τμημάτων των ΤΕΙ σε πανεπιστημιακά;

Αγαπητοί κύριοι του υπουργείου, συνάδελφοι πανεπιστημιακοί, φίλοι δημοσιογράφοι, πολιτικοί όλων των κομμάτων απαντήστε σε αυτές τις ερωτήσεις: 1) Γιατί κανένας δε μιλάει για την κατάργηση των ΤΕΙ και τον διπλασιασμό χωρίς καμία μελέτη των πανεπιστημιακών τμημάτων; Ποιος επιβάλει αυτή την ομερτά; 2) Τι έχετε να πείτε για την τραγική κατάσταση στην αγορά εργασίας και πως θα λυθεί το θέμα αυτό; με τα ιδιωτικά κολέγια-πανεπιστήμια; 3) Πόσο λογικό είναι το σύνολο (το 100%) των αποφοίτων Λυκείου στην χώρα μας να οδηγείται στα πανεπιστήμια; Το δημογραφικό φταίει για αυτό; Η το εκπαιδευτικό μας σύστημα; 4) Αφού το δημογραφικό φίλε δημοσιογράφε και κύριοι του υπουργείου θα οδηγήσει σε κλείσιμο πανεπιστημιακών τμημάτων, τότε γιατί τόση πρεμούρα να φέρετε και άλλα τμήματα με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια; Οι μεγαλοστομίες για Harvard και υψηλού κύρους τμήματα έχουν διαψευστεί πανηγυρικά!

Η εκπαίδευσή μας έχει από καιρό ανάψει το κόκκινο αλάρμ, το ακούτε κύριοι της αντιπολίτευσης. Το ακούτε κύριε Ανδρουλάκη, κύριε Φάμελλε; Το «σύστημα» και τα μνημόνια δεν εμποδίζουν να βάλετε την εκπαίδευση σε μια λογική τροχιά όπως είναι σε όλη την Ευρώπη!

Πηγή: ΕΝΤΥΠΗ LARISSANET

Ακολουθήστε το larissanet.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Facebook
Twitter/X
Telegram
Pocket
Email
Εκτύπωση

Διαβάστε επίσης

Διαβάζονται περισσότερο

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Τελευταία ενημέρωση

Αποστολίδης για Τέμπη: Χωρίς κακουργηματικές διώξεις στην πολιτική ηγεσία, δικαιοσύνη δεν υπάρχει

10/10/2025, 16:36

Ενεργό κρούσμα φυματίωσης σε κρατούμενο των Φυλακών Δομοκού

10/10/2025, 16:28

Κώστας Τσιάρας: Ξεκινούν οι πληρωμές από την ερχόμενη εβδομάδα

10/10/2025, 16:20

Δήμος Λαρισαίων: Πρωταγωνίστρια η νεολαία στις δράσεις για οδική ασφάλεια – Δράση ΔΣΝ και Ι.Ο.ΑΣ για «Νύχτα χωρίς Ατυχήματα»

10/10/2025, 16:12

Διαδικασία έκδοσης κάρτας Φιλάθλου ΑΕΛ – Όλα τα βήματα

10/10/2025, 16:04

Ανήλικοι λήστευαν ανήλικους στη Λάρισα

10/10/2025, 15:46

Τα εισιτήρια για τον αγώνα της 7ης αγωνιστικής με τον Ολυμπιακό

10/10/2025, 15:38

Δυστύχημα Τεμπών: Η δημιουργία μνημείου στο Δημοτικό Συμβούλιο Δ. Λαρισαίων

10/10/2025, 15:29

Φρένο στην κυριαρχία της Google από τη Βρετανία: Νέοι κανονισμοί από την Αρχή Ανταγωνισμού

10/10/2025, 15:25

Ν. Σακκάς: Στήριξη του Δήμου Τρικκαίων σε πρωτοβουλίες για την ψυχική υγεία (φωτ.)

10/10/2025, 15:23
Exalco - Συστήματα Αλουμινίου
Βιοκαρπέτ
Cosmos
Fashion City Outlet
Υαλοτεχνική Μαξιμιάδης

Άλλα Θέματα

Έντυπη Larissanet
Larisa Dog Academy

Απόψεις

Optico
Στήλη Ιατρών
IRIS - Οφθαλμολογικό Κέντρο
Larissanet Awards

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων
Μέλος του eMedia - ΑΜ: 12779

Η επιχείρηση Μπεχλιβάνος Χρήστος ως δικαιούχος του ισοτόπου larissanet.gr δηλώνει ότι είναι συμμορφωμένη με τη σύσταση (Ε.Ε.) 2018//334 της επιτροπής της 1/3/2018 σχετικά με μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο.

Μ.Η.Τ. 232308
© 2010 - 2024 larissanet.gr - H Νέα Εφημερίδα της Λάρισας - Powered by ITBox

Facebook
Twitter
Youtube
  • Αρχική
  • Λάρισα
  • Παραπολιτικά
  • Quiz
  • Ατζέντα
  • Δήμοι
    • Δήμος Λάρισας
    • Δήμος Αγιάς
    • Δήμος Ελασσόνας
    • Δήμος Κιλελέρ
    • Δήμος Τεμπών
    • Δήμος Τυρνάβου
    • Δήμος Φαρσάλων
  • Θεσσαλία
  • Αγροτικά
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
    • Χρήστος Μπεχλιβάνος
    • Σούλτης Γιώργος
    • Γέμτος Θεοφάνης
    • Νίκος Ασπρούδης
    • Άκυς Μητσούλης
    • Στέλλα Μπάσδρα
    • Λίνα Μουσιώνη
    • Χρήστος Σαμαράς
    • Κωνσταντίνος Οικονόμου
    • Μιχάλης Αργυρίδης
    • Μόσχος Λαγκουβάρδος
    • Βάιος Κουτριντζές
    • Κουρκούτας Ηλίας
    • Βάσω Πανάγου
    • Μπαλντούνης Ευάγγελος
    • Σπανός Κώστας
    • Ψάλτης Αντώνης
    • Τσιγάρας Δημήτριος
    • Φανή Γέμτου
  • Συνεντεύξεις
  • Άρθρα
  • Εκπαίδευση
    • Σχολεία
    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    • ΤΕΙ Θεσσαλίας
    • Κατάρτιση & Διά βίου μάθηση
  • Media
  • Φωτογραφίες
  • Αγγελίες
  • Extras
  • Σεξ
  • Άρθρα χρηστών
    • Δημοσιογραφία των πολιτών
    • Προβλήματα στην πόλη μας
  • Κοινωνικά
  • Διαβάστε την έντυπη
Facebook
Twitter
Youtube
ΕΣΠΑ 2014-2020 ΕΠΑνΕΚ ESPA 2014-2020 EPAnEK