• Ροή Ειδήσεων
  • ΠΡΟΣΩΠΑ.net
  • Έντυπη Larissanet
  • Μικρές Αγγελίες
  • Applications
  • Επικοινωνία
larissanet.gr - H Νέα Εφημερίδα της Λάρισας
Panidis Medical Shop
  • Λάρισα
  • Παραπολιτικά
  • Απόψεις
    • Χρήστος Μπεχλιβάνος
    • Σούλτης Γιώργος
    • Γέμτος Θεοφάνης
    • Νίκος Ασπρούδης
    • Άκυς Μητσούλης
    • Στέλλα Μπάσδρα
    • Λίνα Μουσιώνη
    • Χρήστος Σαμαράς
    • Κωνσταντίνος Οικονόμου
    • Μιχάλης Αργυρίδης
    • Μόσχος Λαγκουβάρδος
    • Βάιος Κουτριντζές
    • Ηλίας Κουρκούτας
    • Βάσω Πανάγου
    • Μπαλντούνης Ευάγγελος
    • Σπανός Κώστας
    • Ψάλτης Αντώνης
    • Τσιγάρας Δημήτριος
    • Φανή Γέμτου
  • Δήμοι
    • Δήμος Αγιάς
    • Δήμος Ελασσόνας
    • Δήμος Κιλελέρ
    • Δήμος Λάρισας
    • Δήμος Τεμπών
    • Δήμος Τυρνάβου
    • Δήμος Φαρσάλων
  • Θεσσαλία
  • Ελλάδα
  • Αγροτικά
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
  • Περισσότερα
    • Ατζέντα ημέρας
    • Showbiz
    • Συνεντεύξεις
    • Sci/Tech
    • Social Media
    • Απόψεις
    • Αυτοκίνητο
    • Ταξίδια
    • Υγεία
      • Παροχή Πρώτων Βοηθειών
    • Γάμοι
    • Κηδείες
    • Κόσμος
    • Ευρώπη
    • Περιβάλλον
    • Θέσεις εργασίας
    • Εκπαίδευση
    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    • ΤΕΙ Θεσσαλίας
    • Δημοσιογραφία των πολιτών
    • Προβλήματα στην πόλη μας
    • Έξοδος
Facebook
Twitter
Youtube
No Result
View All Result
larissanet.gr
No Result
View All Result

Βραβεία Tony 2025: Πολιτιστικό γεγονός ή προνόμιο λίγων;

8 Ιουνίου 2025, 23:33
in Πολιτισμός
Ανάγνωση: 3 λεπτά
(Photo by Charles Sykes/Invision/AP, File)

(Photo by Charles Sykes/Invision/AP, File)

Τα Βραβεία Tony 2025 έχουν ήδη προκαλέσει αρκετό διάλογο γύρω από τη σημασία, την αμεροληψία και – κυρίως – την προσβασιμότητά τους. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα που εξόργισε θεατρόφιλους; Η λεγόμενη «λοταρία» για την αγορά εισιτηρίων στα βραβεία, που ξεκινά από 500 δολάρια. «Αν αυτό είναι λοταρία, τότε το Broadway ίσως χρειάζεται να κοιτάξει ξανά τον ορισμό της λέξης ‘προσιτότητα’», αναφέρουν θεατρόφιλοι στο TikTok.

Η συζήτηση για την κοινωνική απομόνωση του Broadway από τις ευρύτερες λαϊκές τάξεις δεν είναι καινούρια. Σε μια βιομηχανία που εξαρτάται από επενδυτές και εμπορικές επιτυχίες, είναι συχνά οι πιο “ασφαλείς” επιλογές που επιβραβεύονται. Οι μεγάλες παραγωγές προσανατολίζονται στο να προσελκύουν τουρίστες (καλή ώρα κι εμένα, γιατί – κακά τα ψέματα – σε ένα ολιγοήμερο ταξίδι δεν προλαβαίνεις να δεις πολλές παραστάσεις) και “elite” θεατές, παραμερίζοντας ριζοσπαστικότερες, πιο τολμηρές φωνές.

Αυτό αποτυπώνεται και στις φετινές υποψηφιότητες. Έργα όπως το Suffs, το Real Women Have Curves (που, περιέργως, βασίζεται σε ανεξάρτητη κινηματογραφική παραγωγή) και το The Outsiders (παραγωγή της Αντζελίνα Τζολί / περσινός θριαμβευτής στα Τόνυ) κυριαρχούν, ενώ άλλες δημιουργίες μένουν στο περιθώριο, παρά τη δυναμική τους παρουσία ή τους αφοσιωμένους fanbase τους. Και ενώ υπάρχουν σπουδαίες ερμηνείες — όπως της Sarah Snook στο The Picture of Dorian Gray — που ξεχωρίζουν, η απουσία άλλων ταλαντούχων καλλιτεχνών από τις βασικές κατηγορίες αναδεικνύει τα όρια ενός πολιτικά φορτισμένου συστήματος.

SUFFS

REAL WOMEN HAVE CURVES

THE OUTSIDERS

THE PICTURE OF DORIAN GRAY

Προβλέψεις:

Με βάση ανεξάρτητα μέσα αλλά και συντάκτες που γνωρίζουν καλά το Broadway, τη βραδιά ενδέχεται να ξεχωρίσουν οι ακόλουθες παραστάσεις και καλλιτέχνες στις βασικές κατηγορίες.

Καλύτερη Αναβίωση Μιούζικαλ: Το Sunset Boulevard, που έφτασε από το West End και κατέκτησε το Broadway, φαίνεται φαβορί, σύμφωνα με το Vulture.

Καλύτερη Ηθοποιός σε Μιούζικαλ: Η μάχη μεταξύ Audra McDonald (Gypsy) και Nicole Scherzinger (Sunset Boulevard) είναι αμφίρροπη. Η πρώτη, υπερ-νικήτρια των βραβείων, πάει να σπάσει ρεκόρ βραβεύσεων αν τελικά κερδίσει.

Επίσης, έχει κερδίσει τη συμπάθεια των ψηφοφόρων καθώς η μεγάλη της αντίζηλος Πάτι Λουπόν μίλησε υποτιμητικά για εκείνη σε συνέντευξη, συνασπίζοντας τους θαυμαστές της.

Η Νικόλ Σέρζινγκερ, από την άλλη, συγκίνησε τόσο πολύ τη βραδιά που, για τεχνικούς λόγους, δεν μπορούσε να πραγματοποιηθεί η παράσταση και χάρισε στο κοινό μια ερμηνεία a cappella με τηλεβόα.

Το New York Times σημειώνει πως η Audra έχει προβάδισμα λόγω θεατρικής κληρονομιάς και επιρροής στον κλάδο.

Καλύτερος Ηθοποιός σε Μιούζικαλ:

Ο Jonathan Groff έχει τη στήριξη των ψηφοφόρων λόγω του Merrily We Roll Along, σύμφωνα με το Deadline.

Αυτό που ξεχωρίζει είναι πως, ακόμα κι αν οι επιλογές δεν αντικατοπτρίζουν πάντα την καλλιτεχνική αξία, τα βραβεία Tony εξακολουθούν να έχουν δύναμη, έστω και ως συμβολισμός. Το ερώτημα βέβαια είναι: τι συμβολίζουν πια; Ή τι πρέπει να συμβολίζουν από εδώ και πέρα;

Όσο για τους θεατές που θα δουν τη διοργάνωση στην Αμερική τηλεοπτικά (και στο μεγαλύτερο μέρος του κόσμου μέσω Ίντερνετ), τι πρέπει να ξέρουμε;

Ο σκηνοθέτης και παραγωγός αναφέρει τα ακόλουθα:

Η χρήση 14 καμερών δείχνει τη σοβαρή επένδυση που γίνεται για ένα τηλεοπτικό αποτέλεσμα υψηλής ποιότητας – ένα μίγμα σκηνικής και τηλεοπτικής κινηματογράφησης που στοχεύει στην άμεση σύνδεση με τον θεατή στο σπίτι. […] Η αναφορά στο “πολύ homework” και στο blocking/marking υπογραμμίζει πόσο λεπτομερής είναι ο σχεδιασμός: δεν πρόκειται απλά για «να πατήσουμε record», αλλά για άψογη εναλλαγή πλάνων, φωτιστικά cues, timing ερμηνειών και ολόκληρη σκηνοθετική, συντονισμένη «συμφωνία».

Η μακρόχρονη παρουσία του Weiss δείχνει τεράστια σταθερότητα σε ένα τόσο απαιτητικό φόρτε, ενισχύοντας την αίσθηση ότι η τελετή είναι προϊόν εμπειρίας και μακράς τεχνογνωσίας – αλλά και ενδεχόμενο σημάδι… έλλειψης φρέσκιας ματιάς.

Η παρουσία τόσων καμερών και η παραγωγή τόσο τεχνικά οργανωμένης εκπομπής καταδεικνύει ότι τα Tony Awards έχουν εξελιχθεί σε τηλεοπτικό προϊόν σχεδόν ανταγωνιστικό με βραδινά βραβεία στούντιο.

Από την άλλη, υπάρχει ο κίνδυνος να επικρατήσει υπερβολικός τεχνικός έλεγχος ή υπερ-σκηνοθεσία, αφήνοντας σε περιορισμένη ελευθερία τους καλλιτέχνες επί σκηνής. Είναι μια ισορροπία ανάμεσα στην ασφάλεια και τον κινηματογραφικό δυναμισμό. Η πορεία του Weiss αντικατοπτρίζει και ένα παράδοξο: ενώ συνεισφέρει τεχνογνωσία, ίσως εγκλωβίζει το τηλεοπτικό ύφος μέσα σε πρότυπα μιας συγκεκριμένης εποχής, καθώς ο ίδιος βρίσκεται επί δύο και πλέον δεκαετίες στο τιμόνι.

Πηγή: ertnews.gr

Ακολουθήστε το larissanet.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Facebook
Twitter/X
Telegram
Pocket
Email
Εκτύπωση

Διαβάστε επίσης

Διαβάζονται περισσότερο

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Τελευταία ενημέρωση

Τι κάνουν τα χρωματιστά κουμπιά που έχει το τηλεχειριστήριο σου

16/12/2025, 02:33

Σπάνιο καρέ: Η Δέσπω Διαμαντίδου αγνώριστη σε vintage καρέ από τα παιδικά της χρόνια

16/12/2025, 01:16

Αλμπέρτο Εσκενάζυ: Ο δρόμος προς τη δόξα – Η ζωή του

16/12/2025, 00:21

Πατέρας έσπασε πόρτα παιδικού σταθμού και άρπαξε τα παιδιά του – Είναι σε διάσταση με τη σύζυγό του

15/12/2025, 23:57

Ο «ζωντανός Νοστράδαμος» προειδοποιεί για το 2026: Έρχεται ισχυρή ηλιακή καταιγίδα και νέα λοιμώδης ασθένεια

15/12/2025, 23:49

Αφαίρεσαν καλώδια βάρους 54 κιλών από μετασχηματιστή της ΔΕΔΔΗΕ

15/12/2025, 23:41

«Θα είμαι στην πρώτη γραμμή» – Η Μαρία Καρυστιανού για τη δημιουργία κόμματος

15/12/2025, 23:33

Φοινικούντα: Αυτό είναι το όχημα που φέρεται να μετέφερε τον εκτελεστή στα ΚΤΕΛ

15/12/2025, 23:25

Ελεύθερος αφέθηκε μετά την απολογία του 48χρονος που συμπεριλαμβάνεται στη δικογραφία της δολοφονίας του Λάλα

15/12/2025, 23:17

Την προκαλούν και την βρίζουν στο σχολείο, λέει η αδερφή της ανήλικης που μαχαίρωσε 14χρονη στην Κυψέλη

15/12/2025, 23:09
Exalco - Συστήματα Αλουμινίου
Βιοκαρπέτ
Cosmos
Fashion City Outlet
Υαλοτεχνική Μαξιμιάδης

Άλλα Θέματα

Έντυπη Larissanet
Larisa Dog Academy

Απόψεις

Optico
Στήλη Ιατρών
IRIS - Οφθαλμολογικό Κέντρο
Larissanet Awards

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων
Μέλος του eMedia - ΑΜ: 12779

Η επιχείρηση Μπεχλιβάνος Χρήστος ως δικαιούχος του ισοτόπου larissanet.gr δηλώνει ότι είναι συμμορφωμένη με τη σύσταση (Ε.Ε.) 2018//334 της επιτροπής της 1/3/2018 σχετικά με μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο.

Μ.Η.Τ. 232308
© 2010 - 2024 larissanet.gr - H Νέα Εφημερίδα της Λάρισας - Powered by ITBox

Facebook
Twitter
Youtube
  • Αρχική
  • Λάρισα
  • Παραπολιτικά
  • Quiz
  • Ατζέντα
  • Δήμοι
    • Δήμος Λάρισας
    • Δήμος Αγιάς
    • Δήμος Ελασσόνας
    • Δήμος Κιλελέρ
    • Δήμος Τεμπών
    • Δήμος Τυρνάβου
    • Δήμος Φαρσάλων
  • Θεσσαλία
  • Αγροτικά
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
    • Χρήστος Μπεχλιβάνος
    • Σούλτης Γιώργος
    • Γέμτος Θεοφάνης
    • Νίκος Ασπρούδης
    • Άκυς Μητσούλης
    • Στέλλα Μπάσδρα
    • Λίνα Μουσιώνη
    • Χρήστος Σαμαράς
    • Κωνσταντίνος Οικονόμου
    • Μιχάλης Αργυρίδης
    • Μόσχος Λαγκουβάρδος
    • Βάιος Κουτριντζές
    • Κουρκούτας Ηλίας
    • Βάσω Πανάγου
    • Μπαλντούνης Ευάγγελος
    • Σπανός Κώστας
    • Ψάλτης Αντώνης
    • Τσιγάρας Δημήτριος
    • Φανή Γέμτου
  • Συνεντεύξεις
  • Άρθρα
  • Εκπαίδευση
    • Σχολεία
    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    • ΤΕΙ Θεσσαλίας
    • Κατάρτιση & Διά βίου μάθηση
  • Media
  • Φωτογραφίες
  • Αγγελίες
  • Extras
  • Σεξ
  • Άρθρα χρηστών
    • Δημοσιογραφία των πολιτών
    • Προβλήματα στην πόλη μας
  • Κοινωνικά
  • Διαβάστε την έντυπη
Facebook
Twitter
Youtube
ΕΣΠΑ 2014-2020 ΕΠΑνΕΚ ESPA 2014-2020 EPAnEK