• Ροή Ειδήσεων
  • ΠΡΟΣΩΠΑ.net
  • Έντυπη Larissanet
  • Μικρές Αγγελίες
  • Applications
  • Επικοινωνία
larissanet.gr - H Νέα Εφημερίδα της Λάρισας
Panidis Medical Shop
  • Λάρισα
  • Παραπολιτικά
  • Απόψεις
    • Χρήστος Μπεχλιβάνος
    • Σούλτης Γιώργος
    • Γέμτος Θεοφάνης
    • Νίκος Ασπρούδης
    • Άκυς Μητσούλης
    • Στέλλα Μπάσδρα
    • Λίνα Μουσιώνη
    • Χρήστος Σαμαράς
    • Κωνσταντίνος Οικονόμου
    • Μιχάλης Αργυρίδης
    • Μόσχος Λαγκουβάρδος
    • Βάιος Κουτριντζές
    • Ηλίας Κουρκούτας
    • Βάσω Πανάγου
    • Μπαλντούνης Ευάγγελος
    • Σπανός Κώστας
    • Ψάλτης Αντώνης
    • Τσιγάρας Δημήτριος
    • Φανή Γέμτου
  • Δήμοι
    • Δήμος Αγιάς
    • Δήμος Ελασσόνας
    • Δήμος Κιλελέρ
    • Δήμος Λάρισας
    • Δήμος Τεμπών
    • Δήμος Τυρνάβου
    • Δήμος Φαρσάλων
  • Θεσσαλία
  • Ελλάδα
  • Αγροτικά
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
  • Περισσότερα
    • Ατζέντα ημέρας
    • Showbiz
    • Συνεντεύξεις
    • Sci/Tech
    • Social Media
    • Απόψεις
    • Αυτοκίνητο
    • Ταξίδια
    • Υγεία
      • Παροχή Πρώτων Βοηθειών
    • Γάμοι
    • Κηδείες
    • Κόσμος
    • Ευρώπη
    • Περιβάλλον
    • Θέσεις εργασίας
    • Εκπαίδευση
    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    • ΤΕΙ Θεσσαλίας
    • Δημοσιογραφία των πολιτών
    • Προβλήματα στην πόλη μας
    • Έξοδος
Facebook
Twitter
Youtube
No Result
View All Result
larissanet.gr
No Result
View All Result

Αλλάζουν τον χάρτη της αγοράς ΙΧ

11 Αυγούστου 2024, 9:10
in Αυτοκίνητα
Ανάγνωση: 3 λεπτά

Η αγορά χρονομίσθωσης τρέχει με ταχύτατους ρυθμούς για περισσότερο από πέντε χρόνια στην ελληνική αγορά, χάρη στο ευνοϊκό νομοθετικό άνοιγμα που δίνει την ευκαιρία σε όλους τους ιδιώτες να αποκτήσουν, χωρίς να δαπανήσουν ένα μεγάλο χρηματικό κεφάλαιο, ένα νέο αυτοκίνητο.

Οι εταιρείες χρονομίσθωσης αλλάζουν τον χάρτη της αγοράς ΙΧ, μιας και η συγκεκριμένη τετράτροχη «βιομηχανία» γίνεται ολοένα και πιο δελεαστική για τους υποψήφιους μισθωτές, χάρη στην πληθώρα προσφορών από πολλές, νεοεισερχόμενες εταιρείες που δίνουν πολλαπλές λύσεις απόκτησης ενός καινούργιου μοντέλου, με ή χωρίς προκαταβολή, διαθέτοντας όλη την γκάμα των νέων αυτοκινήτων (που κάποτε αποτελούσαν όνειρο θερινής νυκτός) και σε ιδιαίτερα μικρούς χρόνους παράδοσης.

Η στροφή των ελλήνων υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτου στο λίζινγκ αποτυπώνεται και στα υψηλά μερίδια που σημειώνουν οι εταιρείες χρονομίσθωσης που αυξάνονται ταχύτατα. Είναι χαρακτηριστικό ότι τους τελευταίους μήνες η αγορά αυτοκινήτου μέσω του λίζινγκ κατέχει άνω του 55% της αγοράς καινούργιου αποτελώντας την πιο δημοφιλή επιλογή.

Το τελευταίο διάστημα η σημαντική αύξηση των πωλήσεων τόσο από το «κανάλι» της χρονομίσθωσης, όσο και από την αγορά της λιανικής οφείλεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό και στην παρουσία των ηλεκτρικών μοντέλων, τόσο των αμιγώς ηλεκτροκίνητων όσο και των plug in υβριδικών. Το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στο λίζινγκ τροφοδοτείται από τα μικρά και μικρομεσαία SUV με τα πιο ανταγωνιστικά μισθώματα.

Σαφώς, ένα μεγάλο μειονέκτημα στην αγορά του λίζινγκ είναι ο περιορισμός στα ετήσια διανυθέντα χιλιόμετρα, αφού η έξτρα χιλιομετρική χρήση ανεβάζει σημαντικά το μίσθωμα. Τότε σε αυτή την περίπτωση η αγορά του αυτοκινήτου ίσως να αποτελεί και μονόδρομο, αφού σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στα διανυθέντα χιλιόμετρα. Επίσης, αυτή την περίοδο οι αντιπροσωπείες τρέχουν, ανάλογα με τη φίρμα και το μοντέλο, σημαντικές εκπτώσεις στην περίπτωση αγοράς αυτοκινήτου μέσω χρηματοδότησης, που κυμαίνονται από 1.000 έως και 6.000 ευρώ!

Σήμερα, στην αγορά του λίζινγκ υπάρχουν πολλά και ευέλικτα προγράμματα μίσθωσης. Για παράδειγμα ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης μπορεί να αποκτηθεί με προκαταβολή 2.000 ευρώ και μίσθωμα 190 ευρώ. Στα πιο μεγάλα αυτοκίνητα όπως σε ένα μεσαίο SUV τα μισθώματα ξεπερνούν τα 300 – 400 ευρώ και ανάλογα με το μοντέλο (εξοπλισμό, αν είναι ηλεκτρικό η υβριδικό και την άνεση που προσφέρουν) τότε το μίσθωμα μπορεί να ξεπεράσει τα 400 – 500 ευρώ. Το μίσθωμα απομειώνεται όταν ανεβαίνει η προκαταβολή που καταβάλει ο μισθωτής.

Είναι χαρακτηριστικό ότι αυτή την περίοδο οι εταιρείες έχουν προβεί και σε προσφορές, με μερικές εξ αυτών να δίνουν ακόμη και δώρο ένα μίσθωμα. Συνήθως η πιο δημοφιλής διάρκεια της χρονομίσθωσης είναι από 24 έως και 48 μήνες.

ΤΑ BONUS ΣΤΟ ΛΙΖΙΝΓΚ

Τα πλεονεκτήματα της απόκτησης ενός αυτοκινήτου μέσω χρονομίσθωσης είναι ευρέως γνωστά. Μεταξύ αυτών είναι η απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας, τα προγραμματισμένα σέρβις και την αλλαγή ελαστικών, ένα μεγάλο κόστος στην αγορά λιανικής που τα τελευταία χρόνια έχει εκτοξευτεί σημαντικά. Σαφώς, το μεγαλύτερο πλεονέκτημα είναι η μεικτή ασφάλεια που καλύπτει και ζημιές σε περίπτωση ατυχήματος.

Στα θετικά ότι ο μισθωτής ενός αυτοκινήτου μέσω χρονομίσθωσης δεν χρειάζεται να δαπανήσει μεγάλα χρηματικά κεφάλαια για την απόκτησή του. Πάντως, η απόκτηση αυτοκινήτου μέσω χρονομίσθωσης δεν απευθύνεται πάντα σε όλους. Για να δείτε αν σας συμφέρει, θα πρέπει να υπολογίσετε τη μηνιαία δόση με γνώμονα τα οικογενειακά σας έσοδα, τα χιλιόμετρα που διανύουμε ετησίως και φυσικά να συμβουλευτείτε ένα φοροτεχνικό, αν η αγορά αυτή είναι συμφέρουσα ή όχι.

O μισθωτής του αυτοκινήτου μακροχρόνιας μίσθωσης έχει τη δυνατότητα στη λήξη της περιόδου ισχύος της χρονομίσθωσης να επιστρέψει το αυτοκίνητο χωρίς να φέρει καμία περαιτέρω υποχρέωση, ενώ έχει την επιλογή να εξαγοράσει το αυτοκίνητο σε τιμή η οποία έχει προσυμφωνηθεί και καταγραφεί στη σύμβαση της μίσθωσης. Η τιμή αυτή είναι συνήθως ίση με την εκτίμηση της υπολειμματικής αξίας (residual value) του αυτοκινήτου στη λήξη της σύμβασης.

Πηγή: in.gr

Ακολουθήστε το larissanet.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Facebook
Twitter/X
Telegram
Pocket
Email
Εκτύπωση

Διαβάστε επίσης

Διαβάζονται περισσότερο

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Τελευταία ενημέρωση

Αλκοόλ: Έρευνα αποκαλύπτει την ποσότητα που αυξάνει τον κίνδυνο άνοιας

25/09/2025, 05:00

Ποια είναι η χώρα με τους πιο παχύσαρκους έφηβους στην Ευρώπη

25/09/2025, 03:52

Νία Βαρντάλος: Η ηλικία, ο Έλληνας σύντροφος και οι σκέψεις για μετακόμιση στην Ελλάδα

25/09/2025, 02:37

Χαώδεις διαφορές με Ελλάδα σε μισθό, επιδόματα και ποιότητα ζωής: Οι λόγοι που 500.000 Έλληνες δεν αλλάζουν την Αυστραλία

25/09/2025, 01:12

«Ο Μεγάλος είναι λιώμα…»: Η στημένη παγίδα στον Ανδρέα Παπανδρέου στα μπουζούκια, που άλλαξε την ιστορία της χώρας

25/09/2025, 00:24

Σωκράτης Μάλαμας: Η πρώτη φωτογραφία μαζί με τον γιο του, Γιάννη μετά την σύλληψή του

24/09/2025, 23:54

Όλγα Κεφαλογιάννη για τον χωρισμό της από τον Μίνω Μάτσα: «Ένιωσα προδοσία»

24/09/2025, 23:45

Καιρός αύριο: Καταιγίδες σε Ήπειρο και Ιόνιο – Έως τους 30 βαθμούς η θερμοκρασία

24/09/2025, 23:36

Κάτια Δανδουλάκη για τον Πέτρο Φιλιππίδη: «Δεν μπορώ να τον καταραστώ, να επιστρέψει και να κάνει κάτι δημιουργικό»

24/09/2025, 23:25

Μακρόν: «Δεν θα ανοίξουμε πυρ» απέναντι στις ρωσικές προκλήσεις – «Πιο δυναμική αντίδραση» από τις χώρες του ΝΑΤΟ

24/09/2025, 23:16
Exalco - Συστήματα Αλουμινίου
Βιοκαρπέτ
Cosmos
Fashion City Outlet
Υαλοτεχνική Μαξιμιάδης

Άλλα Θέματα

Έντυπη Larissanet
Larisa Dog Academy

Απόψεις

Optico
Στήλη Ιατρών
IRIS - Οφθαλμολογικό Κέντρο
Larissanet Awards

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων
Μέλος του eMedia - ΑΜ: 12779

Η επιχείρηση Μπεχλιβάνος Χρήστος ως δικαιούχος του ισοτόπου larissanet.gr δηλώνει ότι είναι συμμορφωμένη με τη σύσταση (Ε.Ε.) 2018//334 της επιτροπής της 1/3/2018 σχετικά με μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο.

Μ.Η.Τ. 232308
© 2010 - 2024 larissanet.gr - H Νέα Εφημερίδα της Λάρισας - Powered by ITBox

Facebook
Twitter
Youtube
  • Αρχική
  • Λάρισα
  • Παραπολιτικά
  • Quiz
  • Ατζέντα
  • Δήμοι
    • Δήμος Λάρισας
    • Δήμος Αγιάς
    • Δήμος Ελασσόνας
    • Δήμος Κιλελέρ
    • Δήμος Τεμπών
    • Δήμος Τυρνάβου
    • Δήμος Φαρσάλων
  • Θεσσαλία
  • Αγροτικά
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
    • Χρήστος Μπεχλιβάνος
    • Σούλτης Γιώργος
    • Γέμτος Θεοφάνης
    • Νίκος Ασπρούδης
    • Άκυς Μητσούλης
    • Στέλλα Μπάσδρα
    • Λίνα Μουσιώνη
    • Χρήστος Σαμαράς
    • Κωνσταντίνος Οικονόμου
    • Μιχάλης Αργυρίδης
    • Μόσχος Λαγκουβάρδος
    • Βάιος Κουτριντζές
    • Κουρκούτας Ηλίας
    • Βάσω Πανάγου
    • Μπαλντούνης Ευάγγελος
    • Σπανός Κώστας
    • Ψάλτης Αντώνης
    • Τσιγάρας Δημήτριος
    • Φανή Γέμτου
  • Συνεντεύξεις
  • Άρθρα
  • Εκπαίδευση
    • Σχολεία
    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    • ΤΕΙ Θεσσαλίας
    • Κατάρτιση & Διά βίου μάθηση
  • Media
  • Φωτογραφίες
  • Αγγελίες
  • Extras
  • Σεξ
  • Άρθρα χρηστών
    • Δημοσιογραφία των πολιτών
    • Προβλήματα στην πόλη μας
  • Κοινωνικά
  • Διαβάστε την έντυπη
Facebook
Twitter
Youtube
ΕΣΠΑ 2014-2020 ΕΠΑνΕΚ ESPA 2014-2020 EPAnEK