• Ροή Ειδήσεων
  • ΠΡΟΣΩΠΑ.net
  • Έντυπη Larissanet
  • Μικρές Αγγελίες
  • Applications
  • Επικοινωνία
larissanet.gr - H Νέα Εφημερίδα της Λάρισας
Panidis Medical Shop
  • Λάρισα
  • Παραπολιτικά
  • Απόψεις
    • Χρήστος Μπεχλιβάνος
    • Σούλτης Γιώργος
    • Γέμτος Θεοφάνης
    • Νίκος Ασπρούδης
    • Άκυς Μητσούλης
    • Στέλλα Μπάσδρα
    • Λίνα Μουσιώνη
    • Χρήστος Σαμαράς
    • Κωνσταντίνος Οικονόμου
    • Μιχάλης Αργυρίδης
    • Μόσχος Λαγκουβάρδος
    • Βάιος Κουτριντζές
    • Ηλίας Κουρκούτας
    • Βάσω Πανάγου
    • Μπαλντούνης Ευάγγελος
    • Σπανός Κώστας
    • Ψάλτης Αντώνης
    • Τσιγάρας Δημήτριος
    • Φανή Γέμτου
  • Δήμοι
    • Δήμος Αγιάς
    • Δήμος Ελασσόνας
    • Δήμος Κιλελέρ
    • Δήμος Λάρισας
    • Δήμος Τεμπών
    • Δήμος Τυρνάβου
    • Δήμος Φαρσάλων
  • Θεσσαλία
  • Ελλάδα
  • Αγροτικά
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
  • Περισσότερα
    • Ατζέντα ημέρας
    • Showbiz
    • Συνεντεύξεις
    • Sci/Tech
    • Social Media
    • Απόψεις
    • Αυτοκίνητο
    • Ταξίδια
    • Υγεία
      • Παροχή Πρώτων Βοηθειών
    • Γάμοι
    • Κηδείες
    • Κόσμος
    • Ευρώπη
    • Περιβάλλον
    • Θέσεις εργασίας
    • Εκπαίδευση
    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    • ΤΕΙ Θεσσαλίας
    • Δημοσιογραφία των πολιτών
    • Προβλήματα στην πόλη μας
    • Έξοδος
Facebook
Twitter
Youtube
No Result
View All Result
larissanet.gr
No Result
View All Result

Ούτε μετά από χρόνια… η σιδηροδρομική επανασύνδεση του Βόλου, μετά τις πλημμύρες!

31 Ιουλίου 2024, 8:22
in Θεσσαλία
Ανάγνωση: 2 λεπτά

Μετά από … δύο ή τρία χρόνια θα γίνει η σιδηροδρομική επανασύνδεση του Βόλου, μετά τις καταστροφές που προκάλεσαν οι πλημμύρες τον Σεπτέμβριο του 2023, όπως εκτιμούν συνδικαλιστές του σιδηροδρόμου. Σήμερα το σιδηροδρομικό δρομολόγιο Βόλου – Λάρισας γίνεται με λεωφορεία.
Για το θέμα μίλησε στο Ράδιο ΕΝΑ και τον Ηλία Κουτσερή, ο Γιώργος Μανώλης, αντιπρόεδρος του Σωματείου των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, ο οποίος είπε ότι «δεν θέλουμε να καταστροφολογούμε, ούτε να είμαστε απαισιόδοξοι, από την άλλη έχουμε το ένα κομμάτι, τι λένε οι επίσημες εξαγγελίες και το άλλο κομμάτι , τι ακούμε καθημερινά οι εργαζόμενοι που βρισκόμαστε στον Ελληνικό σιδηρόδρομο».

Κανείς δεν επιβεβαιώνει ότι τα χρονοδιαγράμματα των εξαγγελιών μπορούν να τηρηθούν και βλέπουμε μόνοι μας, ότι τα χρονοδιαγράμματα αυτά, κάθε έξι μήνες πηγαίνουν πιο πίσω, επισήμανε ο συνδικαλιστής.

Δουλεύει μόνο… ο Μουτζούρης!

Σύμφωνα με τον κ. Μανώλη, στη Θεσσαλία αυτή τη στιγμή έχουμε μια κατάσταση που το μόνο που δουλεύει πέρα από τον κεντρικό άξονα Λάρισα – Θεσσαλονίκη, είναι το Τρενάκι του Πηλίου, το οποίο τουλάχιστον μπήκε σε λειτουργία και από κει και πέρα τίποτα άλλο. Η δυτική και ανατολική Θεσσαλία δεν έχουν τρένο και πολύ φοβόμαστε ότι θα περάσουν όχι απλά ένας, αλλά δύο και τρία χρόνια…
Ο αντιπρόεδρος του Σωματείου των μηχανοδηγών ανέφερε ότι ο σιδηρόδρομος, ούτως ή άλλως δεν είναι προτεραιότητα στη χώρα μας, πολύ δε περισσότερο τα τελευταία χρόνια, όπως έχει φανεί από τα γεγονότα.
«Από κει και πέρα, προφανώς μπορεί να υπάρχει έλλειψη κονδυλίων, προέκυψαν τεράστιες ανάγκες ταυτόχρονα, υπάρχει μεγάλη ζημιά στον κεντρικό άξονα, που προφανώς εκεί δίνεται προτεραιότητα, ώστε το κομμάτι Αθήνα – Θεσσαλονίκη να λειτουργήσει όσο το δυνατόν πιο σύντομα, με φυσιολογικά πλαίσια, χωρίς μονοδρομήσεις, με φυσιολογικές ταχύτητες», τόνισε.

Το σιδηροδρομικό δίκτυο
είναι στο χειρότερο σημείο του

Ο κ. Μανώλης είπε ότι από την άλλη είναι η διαχρονική έλλειψη πρόθεσης και βούλησης και καλό είναι τα ερωτήματα αυτά να τα απευθύνουμε στην πολιτική ηγεσία και στις Διοικήσεις των Οργανισμών που έχουν αναλάβει ΕΡΓΟΣΕ, ΟΣΕ, υπουργείο Μεταφορών-Υποδομών κλπ.
«Εμείς βλέπουμε ότι το σιδηροδρομικό δίκτυο είναι στο χειρότερο σημείο του εδώ και πάρα πολλά χρόνια, υπό την έννοια ότι τα σιδηροδρομικά χιλιόμετρα στη χώρα έχουν μειωθεί δραματικά, το τρένο δεν δουλεύει όχι μόνο στην ανατολική και δυτικά Θεσσαλία, αλλά δεν υπάρχει τρένο στη Βόρεια Ελλάδα (Αλεξανδρούπολη, Δράμα, Φλώρινα) για λόγους υποδομής και γενικότερα δεν υπάρχει σύνδεση με καμία πόλη της ελληνικής επαρχίας», ανέφερε ο αντιπρόεδρος των μηχανοδηγών. Επίσης είπε ότι στην Πελοπόννησο το δίκτυο έκλεισε προσωρινά λόγω στρεβλώσεων, κάτι που είναι αποτέλεσμα της κάκιστης συντήρησης του δικτύου…

Ανταγωνιστικό, οικονομικό
και οικολογικό το τρένο

Ο κ. Μανώλης τόνισε ότι εάν είχε ολοκληρωθεί το δίκτυο της ηλεκτροκίνησης στον Βόλο όσο και στην Καλαμπάκα, το τρένο είναι το πιο οικονομικό μέσο από όλα τα ανταγωνιστικά μέσα μεταφοράς και θα μπορούσε κάποιος να φτάσει από την Καλαμπάκα στην Αθήνα σε 3 ώρες (!) και ο ανταγωνισμός θα έπληττε όλα τα άλλα μέσα, όπως γινόταν και στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, όσο πρόλαβε να λειτουργήσει σε συνθήκες με κανονικές ταχύτητες, όπου κάποιος έφτανε σε 3 ώρες και 55 λεπτά.
Ο ίδιος είπε ότι η Ευρώπη έχει δώσει βάση στο τρένο γιατί είναι πιο οικονομικό, πιο οικολογικό και πιο φιλικό για τον επιβάτη, ενώ στην Ελλάδα κάθε χρόνο αυξάνουμε τα οδικά χιλιόμετρα που κατασκευάζουμε, χωρίς να προσθέτουμε τίποτα στον σιδηρόδρομο.
Ο συνδικαλιστής εκτίμησε ότι πρέπει να γίνει μια προσέγγιση του σιδηροδρόμου, ώστε η κοινωνία να καταλάβει τα οφέλη που προσφέρει και να αναδειχτούν τα θετικά στοιχεία που θα μπορούσαμε να έχουμε από έναν κανονικό ευρωπαϊκό σιδηρόδρομο.

Πηγή: magnesianews.gr

Ακολουθήστε το larissanet.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Facebook
Twitter/X
Telegram
Pocket
Email
Εκτύπωση

Διαβάστε επίσης

Διαβάζονται περισσότερο

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Τελευταία ενημέρωση

Διακοπές ρεύματος την Κυριακή σε δρόμους της Λάρισας (πίνακας)

05/12/2025, 08:13

Ομιλία στον Κύκλο Γονέων των Εκπαιδευτηρίων Ράπτου (φωτ.)

05/12/2025, 08:07

Αναφορά Κόκκαλη για τα σοβαρά προβλήματα στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στη Λάρισα

05/12/2025, 08:03

Επιτυχημένο το Χριστουγεννιάτικο Φιλανθρωπικό Bazaar των Εκπαιδευτηρίων Μ. Ν. Ράπτου (φωτ.)

05/12/2025, 07:53

Η Τ.Ε Λάρισας του ΚΚΕ «αποχαιρετά» τον Γιώργο Γάτσιο

05/12/2025, 07:45

Κακοκαιρία «Byron»: Σε ποιές περιοχές του Δήμου Αγιάς είναι κλειστά σήμερα Παρασκευή τα σχολεία

05/12/2025, 07:41

Σφυροκοπά τη χώρα η κακοκαιρία «Byron» – Ισχυρές βροχές και καταιγίδες την Παρασκευή στη Θεσσαλία

05/12/2025, 07:35

Λαρισαίοι που «έφυγαν» από κοντά μας

05/12/2025, 07:21

Εμβολιασμοί για την ευλογιά αλλιώς έκρηξη διασποράς την άνοιξη…

05/12/2025, 07:12

Τσάτσαρος: «Με μαζική συμμετοχή στην κάλπη, να προχωρήσουμε μαζί για έναν σύλλογο που δε σταματά ποτέ να εξελίσσεται»

05/12/2025, 07:10
Exalco - Συστήματα Αλουμινίου
Βιοκαρπέτ
Cosmos
Fashion City Outlet
Υαλοτεχνική Μαξιμιάδης

Άλλα Θέματα

Έντυπη Larissanet
Larisa Dog Academy

Απόψεις

Optico
Στήλη Ιατρών
IRIS - Οφθαλμολογικό Κέντρο
Larissanet Awards

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων
Μέλος του eMedia - ΑΜ: 12779

Η επιχείρηση Μπεχλιβάνος Χρήστος ως δικαιούχος του ισοτόπου larissanet.gr δηλώνει ότι είναι συμμορφωμένη με τη σύσταση (Ε.Ε.) 2018//334 της επιτροπής της 1/3/2018 σχετικά με μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο.

Μ.Η.Τ. 232308
© 2010 - 2024 larissanet.gr - H Νέα Εφημερίδα της Λάρισας - Powered by ITBox

Facebook
Twitter
Youtube
  • Αρχική
  • Λάρισα
  • Παραπολιτικά
  • Quiz
  • Ατζέντα
  • Δήμοι
    • Δήμος Λάρισας
    • Δήμος Αγιάς
    • Δήμος Ελασσόνας
    • Δήμος Κιλελέρ
    • Δήμος Τεμπών
    • Δήμος Τυρνάβου
    • Δήμος Φαρσάλων
  • Θεσσαλία
  • Αγροτικά
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
    • Χρήστος Μπεχλιβάνος
    • Σούλτης Γιώργος
    • Γέμτος Θεοφάνης
    • Νίκος Ασπρούδης
    • Άκυς Μητσούλης
    • Στέλλα Μπάσδρα
    • Λίνα Μουσιώνη
    • Χρήστος Σαμαράς
    • Κωνσταντίνος Οικονόμου
    • Μιχάλης Αργυρίδης
    • Μόσχος Λαγκουβάρδος
    • Βάιος Κουτριντζές
    • Κουρκούτας Ηλίας
    • Βάσω Πανάγου
    • Μπαλντούνης Ευάγγελος
    • Σπανός Κώστας
    • Ψάλτης Αντώνης
    • Τσιγάρας Δημήτριος
    • Φανή Γέμτου
  • Συνεντεύξεις
  • Άρθρα
  • Εκπαίδευση
    • Σχολεία
    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    • ΤΕΙ Θεσσαλίας
    • Κατάρτιση & Διά βίου μάθηση
  • Media
  • Φωτογραφίες
  • Αγγελίες
  • Extras
  • Σεξ
  • Άρθρα χρηστών
    • Δημοσιογραφία των πολιτών
    • Προβλήματα στην πόλη μας
  • Κοινωνικά
  • Διαβάστε την έντυπη
Facebook
Twitter
Youtube
ΕΣΠΑ 2014-2020 ΕΠΑνΕΚ ESPA 2014-2020 EPAnEK