• Ροή Ειδήσεων
  • ΠΡΟΣΩΠΑ.net
  • Έντυπη Larissanet
  • Μικρές Αγγελίες
  • Applications
  • Επικοινωνία
larissanet.gr - H Νέα Εφημερίδα της Λάρισας
Panidis Medical Shop
  • Λάρισα
  • Παραπολιτικά
  • Απόψεις
    • Χρήστος Μπεχλιβάνος
    • Σούλτης Γιώργος
    • Γέμτος Θεοφάνης
    • Νίκος Ασπρούδης
    • Άκυς Μητσούλης
    • Στέλλα Μπάσδρα
    • Λίνα Μουσιώνη
    • Χρήστος Σαμαράς
    • Κωνσταντίνος Οικονόμου
    • Μιχάλης Αργυρίδης
    • Μόσχος Λαγκουβάρδος
    • Βάιος Κουτριντζές
    • Ηλίας Κουρκούτας
    • Βάσω Πανάγου
    • Μπαλντούνης Ευάγγελος
    • Σπανός Κώστας
    • Ψάλτης Αντώνης
    • Τσιγάρας Δημήτριος
    • Φανή Γέμτου
  • Δήμοι
    • Δήμος Αγιάς
    • Δήμος Ελασσόνας
    • Δήμος Κιλελέρ
    • Δήμος Λάρισας
    • Δήμος Τεμπών
    • Δήμος Τυρνάβου
    • Δήμος Φαρσάλων
  • Θεσσαλία
  • Ελλάδα
  • Αγροτικά
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
  • Περισσότερα
    • Ατζέντα ημέρας
    • Showbiz
    • Συνεντεύξεις
    • Sci/Tech
    • Social Media
    • Απόψεις
    • Αυτοκίνητο
    • Ταξίδια
    • Υγεία
      • Παροχή Πρώτων Βοηθειών
    • Γάμοι
    • Κηδείες
    • Κόσμος
    • Ευρώπη
    • Περιβάλλον
    • Θέσεις εργασίας
    • Εκπαίδευση
    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    • ΤΕΙ Θεσσαλίας
    • Δημοσιογραφία των πολιτών
    • Προβλήματα στην πόλη μας
    • Έξοδος
Facebook
Twitter
Youtube
No Result
View All Result
larissanet.gr
No Result
View All Result

Το μεροκάματο των «άσημων» influencers

13 Νοεμβρίου 2023, 23:33
in Οικονομία
Ανάγνωση: 3 λεπτά

Λάμψη, φίλτρα, φώτα, followers, ατελείωτα post που –ενίοτε– αξίζουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ και από μακριά… η τσιμπίδα της ΑΑΔΕ να καραδοκεί.

Αυτά περιλαμβάνει η καθημερινότητα των influencers, ατόμων που γνωρίζουν επιτυχία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συνεργάζονται με brands και φτάνουν να κλείνουν συμβόλαια ακόμη και πολλών χιλιάδων ευρώ. Και δεν πρόκειται μόνο για τους macro/celebrity influencers, όσους δηλαδή μετρούν από 100.000 έως και πάνω από 1 εκατομμύριο ακολούθους.

Από τότε που το ΤikTok άρχισε να εξαπλώνεται στην Ελλάδα, μια νέα γενιά άσημων δημιουργών κεντρίζει όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον brand ενισχύοντας την εγχώρια αγορά του influencer marketing. Μια αγορά που εκτιμάται ότι θα φτάσει το 2023 στα 21,1 δισ. δολάρια, με την Ελλάδα να αποσπά ακόμη μικρό κομμάτι της πίτας.

Influencers στο στόχαστρο της Κομισιόν

«Η ελληνική αγορά του influencer marketing, δηλαδή τι ξοδεύουν τα brands για τη διαφήμιση των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους μέσα από τους influencers, πρόχειρα υπολογίζεται τουλάχιστον στα 15 εκατ. ευρώ. Σε αυτό το ποσό περιλαμβάνονται κόστη παραγωγής, όσοι εμπλέκονται με τη διαχείριση της διαφημιστικής καμπάνιας κ.λπ. Ως προς τον όγκο των συνεργασιών, εκτιμώ πως είναι θέμα χρόνου να ξεπεράσει το TikTok το Instagram», εξηγεί στην «Κ» ο Παναγιώτης Τσάγγας, συνιδρυτής στη Susurrus, εταιρεία τεχνολογίας που δραστηριοποιείται στο influencer marketing.

Στελέχη του ψηφιακού μάρκετινγκ λένε πως οι ταρίφες στα social media προσαρμόζονται ανάλογα με το «όνομα» και με το «brand». Στην Ελλάδα μπορεί να ξεκινούν από 150-200 ευρώ και σε κάποιες περιπτώσεις φτάνουν και τις… 10.000 ευρώ. Ωστόσο και οι εταιρείες βγαίνουν σημαντικά κερδισμένες. Στελέχη ανέφεραν ενδεικτικά πως μια εταιρεία ρούχων έδωσε 7.000 ευρώ σε κορυφαία Ελληνίδα influencer για να προσφέρει με έκπτωση τα προϊόντα της στο Instagram. Τελικά αυτό το post της απέφερε πωλήσεις ύψους 190.000 ευρώ.

Αν και ο «βασιλιάς» των social media εξακολουθεί στην Ελλάδα να είναι το Instagram, το TikTok έχει αρχίσει να αποκτά φανατικό κοινό. Σήμερα μετράει 3,5 εκατ. χρήστες σε όλη την Ελλάδα.

«Στα social media κάποιος βγάζει από χαρτζιλίκι μέχρι μισθό, ενώ λίγοι είναι αυτοί που βγάζουν πολλά χρήματα», λέει στην «Κ» ο Νίκος Ξυδάς, ιδρυτής της διαφημιστικής εταιρείας Humble. «Ολα εξαρτώνται από το προφίλ. Εάν κάποιος αναρτά αμφιλεγόμενο περιεχόμενο, ή περιεχόμενο που δεν κινείται στο πλαίσιο της πολιτικής ορθότητας, τότε δύσκολα κάποιο brand θα συνεργαστεί μαζί του».

«Υπάρχει ένας διαχωρισμός ανάμεσα σε αυτόν που είναι celebrity και σε αυτόν που δεν είναι. Οταν ένα μεγάλο brand προσεγγίζει κάποιον celebrity ή μεγάλο influencer συνήθως θα στοχεύσει σε ετήσια δέσμευση, σε ένα συμβόλαιο», εξηγεί o κ. Ξυδάς, συμπληρώνοντας πως «για τους μη celebrities, η αμοιβή για κάθε post μπορεί να ξεκινήσει από τα 150 ευρώ και να φτάσει έως και τις 10.000 ευρώ». Σύμφωνα με τον Παναγιώτη Τσάγγα, μεγάλα «ονόματα» μπορεί να αμείβονται από 5.000-10.000 ευρώ ανά ανάρτηση, ενώ σε περίπτωση που έχουν κλείσει ετήσια συνεργασία με κάποια πολυεθνική εταιρεία, το ποσό μπορεί να είναι και… εξαψήφιο.

Influencers: Μια βιομηχανία 19 δισ. με αλλεργία στις αποδείξεις

Η Πέρσα Παπασούλη είναι 22 ετών, έχει πάνω από 747.000 ακολούθους και ανήκει στη νέα γενιά δημιουργών του TikTok που έγινε γνωστή από τα χιουμοριστικά βιντεάκια τα οποία άρχισε να δημοσιεύει μέσα στην πανδημία. Σήμερα, στην Ελλάδα ανήκει στην πρώτη δεκάδα με τους πιο γνωστούς influencers στο TikTok, ενώ πλέον βιοπορίζεται από τη δραστηριότητά της στα social media.

«Από μικρή, όταν ήμουν με τις φίλες μου, μου άρεσε να κάνω σκετσάκια. Πάντα μου άρεσε να εισπράττω τη χαρά και να μοιράζω το γέλιο στους άλλους», λέει στην «Κ». «Αρχισα να φτιάχνω χιουμοριστικά βίντεο τα οποία γίνονταν viral. Θυμάμαι, το καλοκαίρι του 2020 περίπου 8-10 βιντεάκια είχαν λάβει ακόμη και 1,5 εκατ. προβολές. Ξαφνιάστηκα». Aυτή η επιτυχία την κατέστησε πόλο έλξης για πολλά brands, με αποτέλεσμα να έχει συνεργαστεί με περισσότερες από 20 εταιρείες. «Η πρώτη αμοιβή αφορούσε διαφήμιση για μεγάλη εταιρεία τροφίμων. Το νούμερο ήταν τριψήφιο. Αργότερα, τα ποσά άλλαξαν γιατί στην πορεία έμαθα πόσο πρέπει να κοστολογούνται τα views μου». Η ίδια είναι αρκετά προσεκτική στο περιεχόμενο που ανεβάζει στο προφίλ της. «Δεν έχω μιλήσει για πολιτικά θέματα, εμβόλια κ.λπ., διότι γνωρίζω πως ο καθένας έχει τη δική του άποψη και αυτό που θα καταφέρω είναι να διχάσω το κοινό μου. Κάτι τέτοιο δεν θα ευχαριστούσε ούτε τις εταιρείες αλλά ούτε και εμένα».

Πηγή: kathimerini.gr

Ακολουθήστε το larissanet.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Facebook
Twitter/X
Telegram
Pocket
Email
Εκτύπωση

Διαβάστε επίσης

Διαβάζονται περισσότερο

Ακολουθήστε μας στο Facebook

Τελευταία ενημέρωση

Sicario: Ποιος είναι ο καλλιτέχνης με τη μάσκα που έγινε viral τις προηγούμενες μέρες;

09/09/2025, 00:23

Καλάβρυτα: Τα κειμήλια που ήθελε να πουλήσει ο ηγούμενος – Πώς λειτουργούσε η σπείρα που εξάρθρωσε η ΕΛ.ΑΣ.

08/09/2025, 23:58

Σοκάρει κλοπή στον Βόλο-Χτύπησε κι έριξε σε τζαμαρία υπάλληλο και προκάλεσε χάος με ακαθαρσίες στα κρατητήρια

08/09/2025, 23:51

Τεκμήρια: Ψαλιδίζονται 30% για τις κατοικίες και έως 50% για αυτοκίνητα – Αναλυτικά παραδείγματα

08/09/2025, 23:44

Στην Ασφάλεια Ηρακλείου παρουσιάστηκε ο ανήλικος για το επεισόδιο με τον 65χρονο οδηγό – Κατέθεσε μήνυση, υποστηρίζει ότι βρισκόταν σε άμυνα

08/09/2025, 23:37

Συνελήφθησαν δύο 18χρονοι και ένας 14χρονος για ληστεία σε κατάστημα καφέ-ψιλικών στη Θεσσαλονίκη

08/09/2025, 23:30

Οι ελληνικές φυλακές έγιναν… σκληρό reality: Κρατούμενοι μεταδίδουν live σαν celebrities

08/09/2025, 23:23

«Εισιτήριο βγάλε να φύγεις με αεροπλάνο» – Αποκαλυπτικοί διάλογοι των μελών συμμορίας λαθρεμπορίας καυσίμων

08/09/2025, 23:16

Πήγε να επισκεφτεί την μητέρα του και πέθανε

08/09/2025, 23:09

Ριφιφί σε εγκαταστάσεις της ΔΕΥΑ Τυρνάβου

08/09/2025, 23:02
Exalco - Συστήματα Αλουμινίου
Βιοκαρπέτ
Cosmos
Fashion City Outlet
Υαλοτεχνική Μαξιμιάδης

Άλλα Θέματα

Έντυπη Larissanet
Larisa Dog Academy

Απόψεις

Optico
Στήλη Ιατρών
IRIS - Οφθαλμολογικό Κέντρο
Larissanet Awards

  • Ταυτότητα
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Cookies
  • Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων
Μέλος του eMedia - ΑΜ: 12779

Η επιχείρηση Μπεχλιβάνος Χρήστος ως δικαιούχος του ισοτόπου larissanet.gr δηλώνει ότι είναι συμμορφωμένη με τη σύσταση (Ε.Ε.) 2018//334 της επιτροπής της 1/3/2018 σχετικά με μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο.

Μ.Η.Τ. 232308
© 2010 - 2024 larissanet.gr - H Νέα Εφημερίδα της Λάρισας - Powered by ITBox

Facebook
Twitter
Youtube
  • Αρχική
  • Λάρισα
  • Παραπολιτικά
  • Quiz
  • Ατζέντα
  • Δήμοι
    • Δήμος Λάρισας
    • Δήμος Αγιάς
    • Δήμος Ελασσόνας
    • Δήμος Κιλελέρ
    • Δήμος Τεμπών
    • Δήμος Τυρνάβου
    • Δήμος Φαρσάλων
  • Θεσσαλία
  • Αγροτικά
  • Οικονομία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Βιβλίο
  • Αθλητισμός
  • Απόψεις
    • Χρήστος Μπεχλιβάνος
    • Σούλτης Γιώργος
    • Γέμτος Θεοφάνης
    • Νίκος Ασπρούδης
    • Άκυς Μητσούλης
    • Στέλλα Μπάσδρα
    • Λίνα Μουσιώνη
    • Χρήστος Σαμαράς
    • Κωνσταντίνος Οικονόμου
    • Μιχάλης Αργυρίδης
    • Μόσχος Λαγκουβάρδος
    • Βάιος Κουτριντζές
    • Κουρκούτας Ηλίας
    • Βάσω Πανάγου
    • Μπαλντούνης Ευάγγελος
    • Σπανός Κώστας
    • Ψάλτης Αντώνης
    • Τσιγάρας Δημήτριος
    • Φανή Γέμτου
  • Συνεντεύξεις
  • Άρθρα
  • Εκπαίδευση
    • Σχολεία
    • Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
    • ΤΕΙ Θεσσαλίας
    • Κατάρτιση & Διά βίου μάθηση
  • Media
  • Φωτογραφίες
  • Αγγελίες
  • Extras
  • Σεξ
  • Άρθρα χρηστών
    • Δημοσιογραφία των πολιτών
    • Προβλήματα στην πόλη μας
  • Κοινωνικά
  • Διαβάστε την έντυπη
Facebook
Twitter
Youtube
ΕΣΠΑ 2014-2020 ΕΠΑνΕΚ ESPA 2014-2020 EPAnEK