Δήμοι Νομού » Δήμος Λάρισας » ΚΚΕ: Χειρότερα τα πράγματα τη νέα σχολική χρονιά

ΚΚΕ: Χειρότερα τα πράγματα τη νέα σχολική χρονιά

ΚΚΕ: Χειρότερα τα πράγματα τη νέα σχολική χρονιά

Εκδήλωση με θέμα «Οι εξελίξεις στην Παιδεία, οι κυβερνητικές εξαγγελίες και η θέση του ΚΚΕ» διοργάνωσαν οι Τομεακές Οργανώσεις Λάρισας του ΚΚΕ και της ΚΝΕ, το Σάββατο 6 Οκτωβρίου, στην ισόγεια αίθουσα του «Μύλου».

ΚΚΕ (1)

Την εκδήλωση άνοιξε ο Γιάννης Παντελίδης, μέλος της Επιτροπής Περιοχής Θεσσαλίας του ΚΚΕ. Κεντρικός ομιλητής ήταν ο Κυριάκος Ιωαννίδης, μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ και επικεφαλής του Τμήματος Παιδείας και Έρευνας, ο οποίος, μεταξύ άλλων σημείωσε:

«Ήρθε ο Σεπτέμβρης, φτάσαμε στο άνοιγμα των σχολείων, τα παιδιά ξανανταμώνουν στα προαύλια με κέφι και χαρά. Όμως γονείς και εκπαιδευτικοί κοιτάζονται μεταξύ τους και ξεκινούν να αντιπαλέψουν γνωστά και συσσωρευμένα προβλήματα…

Άλλη μια χρονιά «μία από τα ίδια»; Δεν είναι «μία από τα ίδια», είναι χειρότερα…

Γιατί όταν τα προβλήματα και οι ελλείψεις συσσωρεύονται, λειτουργούν πολλαπλασιαστικά και μας απομακρύνουν ακόμα περισσότερο απ” όλα όσα έχουμε ανάγκη σήμερα εμείς και τα παιδιά μας.

Μας απομακρύνουν από τις δυνατότητες της εποχής μας για ένα σχολείο που θα μορφώνει ολόπλευρα τα παιδιά, χωρίς ο γονιός να βάζει βαθιά το χέρι στην τσέπη ή να τρέχει από το πρωί μέχρι το βράδυ για να συμπληρώνει εκτός σχολείου τη μόρφωση του παιδιού του, τις αναγκαίες αθλητικές και πολιτιστικές δραστηριότητες.

§  Δεν είναι «μια από τα ίδια», αλλά βήμα πίσω να μη βρίσκονται όλοι οι απαραίτητοι εκπαιδευτικοί στο σχολείο από την αρχή της λειτουργίας του και να περνάνε δυο και τρεις βδομάδες για να λειτουργήσει το ολοήμερο και να φτιαχτεί το κανονικό πρόγραμμα. Είναι αναχρονισμός να κάνει ο δάσκαλος εικαστικά ή μουσική όταν υπάρχουν οι αντίστοιχες ειδικότητες εκπαιδευτικών που περιμένουν το διορισμό τους.

§  Δεν είναι «μια από τα ίδια», αλλά βήμα πίσω, σήμερα να παλεύει μόνος του ο γονιός για να εντοπίσει και να θεραπεύσει τυχόν μαθησιακές δυσκολίες του παιδιού του, να συρρικνώνονται κι άλλο τα Κέντρα Διάγνωσης, να παρακαλούν γονείς και δάσκαλοι για τμήματα ένταξης και για παράλληλη στήριξη και αυτή να μην έρχεται ποτέ…

§  Δεν είναι «μια από τα ίδια», αλλά βήμα πίσω, για δυο χρόνια συζήτηση για τα θρησκευτικά, ενώ την ίδια ώρα το σύνολο των βιβλίων στα βασικά μαθήματα, στη Γλώσσα, στα Μαθηματικά, στην Ιστορία κ.ο.κ. από το Δημοτικό μέχρι και το Λύκειο είναι γεμάτα λάθη, ανακρίβειες, μισές αλήθειες, είναι κακογραμμένα και δύσκολα να τα καταλάβουν ακόμα και οι γονείς που αγωνιούν να βοηθήσουν τα παιδιά τους».

ΚΚΕ (2)

Και σημείωσε ότι: «Ένα Λύκειο «εξεταστικό κέντρο». Αυτό θέλουν! Η πρόταση της κυβέρνησης μοιάζει με τον περιβόητο νόμο Αρσένη και γι’ αυτό θα φάει τα μούτρα της από τους μαθητές, όπως και τότε. Σε αυτό το Λύκειο, θα γενικευτεί ένας ατέλειωτος εξεταστικός μαραθώνιος που θα λειτουργεί αποτρεπτικά στην επιλογή του Γενικού Λυκείου, φέρνοντας έτσι το «όνειρο» της κυβέρνησης και όλων των αστικών κομμάτων βεβαίως, για πιο μαζική στροφή στην πρόωρη κατάρτιση (στα υποβαθμισμένα και χωρίς υποδομές ΕΠΑΛ) πιο κοντά στην πραγματικότητα.

Η ελεύθερη πρόσβαση που διαφημίζει η κυβέρνηση είναι μια απάτη. Η επίκληση ότι δεν μπορεί μια στιγμή στις εξετάσεις να καθορίζει για πάντα το μέλλον του νέου είναι υποκριτική. Αν η κυβέρνηση ενδιαφερόταν πραγματικά για τον πόνο και το άγχος των παιδιών της λαϊκής οικογένειας μπροστά στις πανελλαδικές εξετάσεις, τότε θα μπορούσε να ικανοποιήσει τα αιτήματα για δικαίωμα επανάληψης της διαδικασίας όσες φορές επιθυμούν οι υποψήφιοι, για τη δυνατότητα κατοχύρωσης βαθμολογίας».

Στο τέλος τόνισε: «Το μερτικό ευθύνης που αναλαμβάνουμε, οι κομμουνιστές, οι φίλοι του Κόμματος και της ΚΝΕ, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί, είναι να κάνουμε κάθε σχολείο, Γυμνάσιο και Λύκειο, εστία αγώνα, πυρήνα διεκδίκησης και δημιουργίας για όλα όσα έχει ανάγκη η νέα γενιά».