Υγεία » Επτά φυσικοί τρόποι για να νικήσουμε τις αλλεργίες

Επτά φυσικοί τρόποι για να νικήσουμε τις αλλεργίες

Επτά φυσικοί τρόποι για να νικήσουμε τις αλλεργίες

Αρχικά να σε ενημερώσουμε πως δεν είσαι μόνος σου στη μάχη της εποχιακής αλλεργίας, αφού το ποσοστό που υποφέρει κάθε Άνοιξη αγγίζει το 20%.

1. Προστατεύεστε τον αέρα που αναπνέετε

Είναι μια πανέμορφη μέρα. Αλλά εάν η μέτρηση της γύρης είναι υψηλή, κρατήστε τα παράθυρα και τις πόρτες κλειστές για να προστατεύσετε τον αέρα του εσωτερικού σας χώρου. Μπορείτε επίσης να εγκαταστήσετε ένα φίλτρο HEPA στο σύστημα κλιματισμού σας και ένα επίπεδο φίλτρο ή φίλτρο σε φούρνο.

2. Πλυθείτε όταν γυρίσετε σπίτι σας

Κάθε φορά που περπατάτε στο σπίτι σας, φέρετε μαζί σας μικρά κομμάτια του εξωτερικού κόσμου. Αφού είστε σε εξωτερικούς χώρους, τα ρούχα, τα παπούτσια, τα μαλλιά και το δέρμα σας καλύπτονται με μικροσκοπικά σωματίδια από παντού. Κάντε ένα ντους και αλλάξτε τα ρούχα σας. Αφήστε τα παπούτσια σας στην πόρτα.

3. Φορέστε μια προστατευτική μάσκα

Θα κρατήσει τα αλλεργιογόνα από το να μπαίνουν στους αεραγωγούς σας όταν δεν μπορείτε να αποφύγετε ορισμένους παράγοντες που προκαλούν αλλεργίες, όπως όταν εργάζεστε στην αυλή . Μια μάσκα αναπνευστικού N95 είναιδιαθέσιμη στα περισσότερα φαρμακεία και σε καταστήματα ιατρικής προμήθειας και θα μπλοκάρει το 95% των μικρών σωματιδίων, όπως η γύρη και άλλα αλλεργιογόνα.

4. Φάτε Υγιεινά

Σε μια μελέτη, τα παιδιά που έτρωγαν πολλά φρέσκα λαχανικά, φρούτα και ξηρούς καρπούς – ιδιαίτερα τα σταφύλια, τα μήλα, τα πορτοκάλια και τις ντομάτες – είχαν λιγότερα συμπτώματα αλλεργίας. Οι ερευνητές προσπαθούν ακόμα να καταλάβουν τη σύνδεση. Αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μια υγιεινή διατροφή είναι καλή για όλο το σώμα σας. Προσθέστε τουλάχιστον ένα φρέσκο φρούτο και λαχανικό σε κάθε γεύμα.

5. Πιείτε περισσότερο

Εάν αισθάνεστε αποπνικτικά, πιείτε περισσότερο νερό, χυμό ή άλλα μη αλκοολούχα ποτά. Το επιπλέον υγρό μπορεί να μειώσει τη βλέννα στα ρινικά σας περάσματα και να σας δώσει κάποια ανακούφιση. Τα ζεστά υγρά όπως το τσάι, ο ζωμός ή η σούπα έχουν ένα επιπλέον πλεονέκτημα.

6. Κάντε ατμόλουτρο

Εισπνεύστε λίγο ατμό. Αυτό το απλό τέχνασμα μπορεί να διευκολύνει μια βουλωμένη μύτη και να σας βοηθήσει να αναπνεύσετε ευκολότερα. Κρατήστε το κεφάλι σας πάνω από ένα ζεστό (αλλά όχι πολύ καυτό) κύπελλο ή πάνω από ένα νεροχύτη γεμάτο νερό και τοποθετήστε μια πετσέτα πάνω από το κεφάλι σας για να παγιδεύσετε τον ατμό.

7. Αποφύγετε τον καπνό τσιγάρων

Μπορεί να επιδεινώσει την φαγούρα, και τα υγρά μάτια. Επιλέξτε εστιατόρια ή νυχτερινά κέντρα μη καπνιστών και δωμάτια ξενοδοχείων. Αποφύγετε άλλους καπνούς που μπορεί να χειροτερεύσουν τα συμπτώματά σας, όπως σπρέι αερολύματος και καπνό από τζάκια καύσης ξύλου.

ΠΗΓΗ: stogiatro.gr

Διαβάστε επίσης: