Εκπαίδευση » Σχολεία » Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών για τη νέα σχολική χρονιά

Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών για τη νέα σχολική χρονιά

Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών για τη νέα σχολική χρονιά

Σε ανακοίνωσή της η Αγωνιστική Παρέμβαση Εκπαιδευτικών για την έναρξη της σχολικής χρονιάς επισημαίνει τα εξής:

«Η  σχολική  χρονιά  ξεκίνησε  και  σε  πείσμα των  δηλώσεων  του  υπουργού  ότι  όλα  βαίνουν  καλώς δυστυχώς  τα  γεγονότα  κάθε  άλλο  παρά  αυτό  δείχνουν.

Με την  προχθεσινή πράξη  39 / 04 έως 07-09-2018 επιβεβαιώνονται μέχρι κεραίας αυτά που στην προηγούμενη ανακοίνωση των  αιρετών μας αναφέραμε για τις τοποθετήσεις μέσα στο καλοκαίρι.

Συγκεκριμένα:

Αναφερόμασταν σε 60 τουλάχιστον εκπρόθεσμες αιτήσεις  και ενστάσεις που τελικά ήταν πολύ περισσότερες και στην συντριπτική τους πλειοψηφία -πάνω από 90% -δικαιώθηκαν!! Οι περισσότερες  δε από  αυτές ομόφωνα ,δικαιώνοντας  ουσιαστικά  όσα  είχαμε  τονίσει  στην  ανακοίνωση.

Ανατράπηκαν πλήρως οι τοποθετήσεις των συναδέλφων στα σχολεία. Μια απλή σύγκριση της πράξης 34 / 27-07-2018 του καλοκαιριού με την πρόσφατη θα πείσει και τον πιο δύσπιστο. Τι έχουν να πουν τώρα αυτοί που πανηγύριζαν με πρώτο και καλύτερο τον αντιπρόεδρο του ΠΥΣΔΕ ότι οι συνάδελφοι θα γνώριζαν από το καλοκαίρι το σχολείο που θα πήγαιναν;

Και δεν είναι μόνο αυτό, έγιναν  τοποθετήσεις  σε  κενά  που  οι  συνάδελφοι  δεν  γνώριζαν γιατί δεν  είχαν  ανακοινωθεί  έγκαιρα και αποκλείστηκαν συνάδελφοι από την δυνατότητα να τα διεκδικήσουν.

Για  την στάση μας σε  σχέση με  τον  τραγέλαφο  του  καλοκαιριού  και τον ρόλο  του αντιπροέδρου του ΠΥΣΔΕ δεχτήκαμε απειλές  για δικαστικές προσφυγές. Νομίζουν ότι έτσι θα μας φιμώσουν. Δεν τους φοβόμαστε. Οι συνάδελφοι γνωρίζουν από πρώτο χέρι ποιοι υπερασπίζονται τα εργασιακά τους δικαιώματα, την ισότιμη μεταχείριση και την διαφάνεια. Ποιοι δεν έκαναν πίσω μπροστά σε οποιαδήποτε απειλή αντιμετώπιζε ο κλάδος. Ποιοι δεν εξέτασαν  προϋποθέσεις και προαπαιτούμενα για να δώσουν την μάχη.  Για  μας  κριτής  είναι  ο  κλάδος  και  βασική  μας  αρχή  η  πλήρης  διαφάνεια  ώστε  να εκλείψει  επιτέλους  το  φαινόμενο  των  πελατειακών  σχέσεων.

Το  επόμενο  διάστημα   μπροστά  μας  έχουμε  το  θέμα  της  μη  έγκρισης των  ολιγομελών  τμημάτων  στα  ΕΠΑΛ  και  τμημάτων  προσανατολισμού  σε  ΓΕΛ  του  νομού. Η  μη  έγκριση  τους  σημαίνει  για  τους  μαθητές  φραγμό  στα  μορφωτικά τους  δικαιώματα  και  ταυτόχρονα  για  τους  εκπαιδευτικούς  «εξαφάνιση»  οργανικών  θέσεων  και  δημιουργία  νέων  πλεονασμάτων. Το  τραγικό  είναι  πως  σε  όλα  αυτά  τα  τμήματα που  δεν  εγκρίθηκαν  μέχρι  τώρα  υπάρχουν  οι  υποδομές  και  το  εκπαιδευτικό  προσωπικό  που  απαιτείται!! Πρέπει  να  δώσουμε  και  φέτος  μάχη  για  να   λειτουργήσουν   όλα  τα  τμήματα. Κανείς  μαθητής  και  καθηγητής δεν  περισσεύει.

Όλα  αυτά  είναι  πρόγευση  του  σχολείου που  η  κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ  οικοδομεί, με  τις  συνεχείς  νομοθετικές  παρεμβάσεις  και εξαγγελίες. Ένα  σχολείο  φτηνό  και  υποχρηματοδούμενο,  που  θα  ψάχνει  χορηγούς,   με  διαλυμένα επιστημονικά  αντικείμενα  και  στόχο  να  κάνει  τη  νέα  γενιά  «καύσιμη  ύλη»  του  νέου  μοντέλου  καπιταλιστικής  ανάπτυξης  που  ευαγγελίζονται , με  ανταγωνιστικότητα , χαμηλό  εργατικό  κόστος  και  χωρίς  δικαιώματα.

Μπροστά  σε  αυτή  την  κατάσταση  αποτελεί  «έγκλημα» συνδικαλιστικό η στάση  της ΔΑΚΕ  η  οποία με  ένα  κείμενο που  κατέθεσε  δηλώνει  ότι  αποχωρεί  από  το ΔΣ  ως  ένδειξη  διαμαρτυρίας γιατί  δεν  πήρε  την  προεδρία μέχρι  τώρα. Το  σωματείο  οφείλει  να  λειτουργεί  και να μην θυσιάζεται στα  κομματικά παιχνίδια. Πέρυσι  τέτοια  εποχή  η παράταξη  της ΔΑΚΕ  πάλι με  κειμενό  της  μας  ενημέρωνε  ότι  δεν  θα  συμμετέχει  στο ΔΣ  ως  ένδειξη  διαμαρτυρίας  γιατί  δεν  είχαν  αποσπαστεί  τα  δύο  της  μέλη. Θεωρούμε  πέρα για  πέρα  λάθος  αυτό  τον  τρόπο  διεκδίκησης γιατί  στην  ουσία  «χρησιμοποιεί»  το  σωματείο  με  μια  εργαλειακή  αντίληψη  και δεν  σέβεται  ούτε  τους  συναδέλφους  που  την  ψήφισαν  για  να  βρίσκεται  στο  Δ.Σ.  πέρα  από  αξιώματα  και  θέσεις  σε  αυτό».

Διαβάστε επίσης: