Λάρισα » «Εμπιστευόμαστε τον Έλληνα εκπαιδευτικό…»
Ο ΚΕΛΛΑΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΙΑΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΡΑΦΗΝΑΣ

«Εμπιστευόμαστε τον Έλληνα εκπαιδευτικό…»

«Εμπιστευόμαστε τον Έλληνα εκπαιδευτικό…»

«Σήμερα αρχίζει η νέα σχολική χρονιά και τα παιδιά μας διαβαίνουν το κατώφλι του σχολείου, για να λάβουν γνώσεις και εφόδια. Μαζί με τον Πρόεδρό μας, Κυριάκο Μητσοτάκη, παραστήκαμε στον αγιασμό του Ειδικού Σχολείου (ΕΕΕΕΚ) της Ραφήνας, μιας πολύπαθης περιοχής που θρηνεί για τα θύματα της ανείπωτης εθνικής τραγωδίας και προσπαθεί να επουλώσει τις πληγές της.

Αποτελεί ξεχωριστή στιγμή το να βρίσκεσαι δίπλα σε αυτά τα καταπληκτικά παιδιά, που, ενώ έχουν ιδιαίτερες ικανότητες, δεν τους προσφέρεται ένας ολοκληρωμένος και μακρόπνοος σχεδιασμός, ώστε να τις καλλιεργήσουν σε ισχυρές βάσεις και να ατενίζουν, μαζί με τους γονείς τους, το μέλλον με περισσότερη αισιοδοξία.

Όπως έχουμε κατ’ επανάληψη τονίσει, είναι σοβαρή αδυναμία για τη σύγχρονη Ελλάδα, τα παιδιά αυτά να εγκλωβίζονται στα ΕΕΕΕΚ, δίχως να έχουν τη δυνατότητα συνέχισης της εκπαίδευσής τους. Χρειάζονται η επανενεργοποίηση των ΣΕΚ και η επέκταση των ειδικών επαγγελματικών ΙΕΚ, που είχαν προετοιμαστεί και, αντιστοίχως, δημιουργηθεί επί ημερών μας, ώστε οι μαθητές να βρίσκουν διέξοδο. Για την παράταξή μας, η στήριξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δεν προσφέρεται για πολιτική εκμετάλλευση, αλλά αποτελεί ζήτημα ισότητας και προτεραιότητα του κοινωνικού κράτους δικαίου.»

ΚΕΛΛΑΣ (1)

Τα ανωτέρω δήλωσε ο αν. Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, Βουλευτής Ν. Λάρισας, κ. Χρήστος Κέλλας, από τη Ραφήνα, συνοδεύοντας τον Πρόεδρο της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, στον αγιασμό, που τελέστηκε από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής, κκ Νικόλαο, στο Ειδικό Σχολείο, που επλήγη από τις φονικές πυρκαγιές, ενώ, προηγουμένως, παρέστησαν στον αγιασμό του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ραφήνας.

Προσθέτως, ο Λαρισαίος πολιτικός αναφέρθηκε στις προκλήσεις, με τις οποίες είναι αντιμέτωπο το ελληνικό σχολείο στη σύγχρονη συγκυρία, καθώς και την κοινωνική του αποστολή, επισημαίνοντας:

«Θέλουμε ένα ελεύθερο και ανταγωνιστικό δημόσιο σχολείο.

Ένα δημόσιο σχολείο που μάχεται τις κοινωνικές και οικονομικές ανισότητες.

Ένα δημόσιο σχολείο που δίνει ίσες ευκαιρίες σε όλα τα παιδιά και καλλιεργεί δεξιότητες και κλίσεις.

ΚΕΛΛΑΣ (2)

Ένα δημόσιο σχολείο που εμπιστεύεται τον Έλληνα εκπαιδευτικό και του δίνει όλα τα μέσα για τον χειρισμό των μαθησιακών δυσκολιών και την αντιμετώπιση της σχολικής βίας.

Ένα δημόσιο σχολείο που θα ετοιμάσει μία νέα γενιά Ελλήνων, με σεβασμό σε αρχές και αξίες, που ποδοπατούνται στις μέρες μας. Μία νέα γενιά Ελλήνων, στην οποία οφείλουμε να παραδώσουμε μία χώρα μακριά από τη στασιμότητα και την εσωστρέφεια, που, τελικά, θα είναι ικανή να κρατήσει τις νέες και τους νέους κοντά της.

Καλή αρχή, καλή σχολική χρονιά σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς.»

 

Διαβάστε επίσης: