Αυτοκίνητο » Η Mercedes στην ηλεκτροκίνηση με το EQC

Η Mercedes στην ηλεκτροκίνηση με το EQC

Η Mercedes στην ηλεκτροκίνηση με το EQC

Το 2016 στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Mercedes παρουσίασε για πρώτη φορά το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της EQC. Τώρα δυο χρόνια μετά η πολυτελής γερμανική μάρκα αποκαλύπτει το πρώτο της μοντέλο που κινείται με ηλεκτρική ενέργεια. Το EQC είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Mercedes που περιλαμβάνεται στη καινούργια γκάμα της θυγατρικής φίρμας ηλεκτρικών μοντέλων EQ.

Όπως ανακοινώθηκε, το νέο ηλεκτρικό μοντέλο, προσφέρει ποιότητα, ασφάλεια και άνεση. Οι δυναμικές επιδόσεις, οφείλονται στην απόδοση των δύο ηλεκτρικών κινητήρων. Ο ένας κινητήρας που τροφοδοτείται με ηλεκτρική ενέργεια τοποθετήθηκε στον μπροστινό άξονα και ο δεύτερος στον πίσω άξονα του μεγάλου SUV. Αυτοί οι κινητήρες δίνουν στο EQC τα χαρακτηριστικά οδήγησης μιας μονάδας τετρακίνησης.

Η συνδυασμένη ισχύς φθάνει τα 300 kW. Η μέγιστη ροπή καθορίστηκε στα 76,6 χλγμ. Η μάρκα ανακοίνωσε ότι η αυτονομία του αμιγώς ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου είναι έως τα 450 χλμ. σύμφωνα με τις μετρήσεις που καθορίζει το πρωτόκολλο NEDC.

Για να μειωθεί η κατανάλωση ενέργειας και να αυξηθούν οι επιδόσεις, οι ηλεκτρικοί κινητήρες έχουν ρυθμιστεί διαφορετικά. Ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας παρέχει την καλύτερη δυνατή απόδοση στην εκκίνηση και μέχρι τις μεσαίες ταχύτητες. Ο πίσω κινητήρας επικουρεί την κίνηση για να επιτευχθούν υψηλότερες ταχύτητες. Οι μηχανικοί της Mercedes υιοθέτησαν μέτρα για να μειωθεί ο θόρυβος από την λειτουργία των ηλεκτρικών κινητήρων και να αυξηθεί η άνεση των επιβατών.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου, έχει χωρητικότητα 80 kWh (NEDC) και τροφοδοτεί το όχημα με ενέργεια. Η κατανάλωση της ενέργειας και η απόδοση εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από το στυλ οδήγησης. Το EQC υποστηρίζει τον οδηγό με πέντε προγράμματα οδήγησης, καθένα με διαφορετικά χαρακτηριστικά: COMFORT, ECO, MAX RANGE, SPORT και ένα ατομικά προσαρμόσιμο πρόγραμμα. Το πρόγραμμα ECO Assist παρέχει στον οδηγό υποστήριξη και προβλέπει τις κινήσεις που θα πρέπει να κάνει οδηγός για να εξοικονομήσει ενέργεια. Προτρέπει τον οδηγό όταν είναι σκόπιμο να μειώνει την πίεση στο γκάζι, για παράδειγμα όταν το αυτοκίνητο προσεγγίζει ένα όριο ταχύτητας. Για το σκοπό αυτό, συνδυάζονται και επεξεργάζονται δεδομένα πλοήγησης, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και πληροφορίες από τα ραντάρ και την ειδικών προδιαγραφών κάμερα, που διαθέτει το αυτοκίνητο.

Όπως όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το EQC είναι εφοδιασμένο με φορτιστή εσωτερικού χώρου (OBC) χωρητικότητας 7.4 kW, που το καθιστά κατάλληλο για φόρτιση AC στο σπίτι ή στους δημόσιους σταθμούς φόρτισης.

Ωστόσο, υπάρχει δυνατότητα χρήσης του Wallbox, το οποίο εξασφαλίζει έως και τρεις φορές πιο γρήγορη φόρτιση σε σχέση με την οικιακή πρίζα. Ανάλογα με τον τρόπο φόρτισης, οι μπαταρίες του EQC σε 40 λεπτά, μπορούν να φορτιστούν έως και 80%.

AΠΕ – ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης: