Εκπαίδευση » Σχολεία » Για τις τοποθετήσεις του ΠΥΣΔΕ Λάρισας…

Για τις τοποθετήσεις του ΠΥΣΔΕ Λάρισας…

Για τις τοποθετήσεις του ΠΥΣΔΕ Λάρισας…

Σε ανακοίνωση που υπογράφουν οι Δημήτρης Κοντελές – Τακτικό αιρετό μέλος ΠΥΣΔΕ Λάρισας και Παναγιώτης Ρεμπάπης – Αναπληρωματικό αιρετό μέλος ΠΥΣΔΕ Λάρισας (εκλεγμένοι με το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Παρέμβασης Εκπαιδευτικών) επισημαίνονται τα εξής:

«Καλή σχολική χρονιά και καλές τοποθετήσεις στα σχολεία, αν και κάποιοι από το ξεκίνημα   φρόντισαν να τις  υπονομεύσουν.

Αναφερόμαστε  στην διορισμένη πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ που με τις τοποθετήσεις που  έκανε μέσα στο καλοκαίρι έχει φέρει το απόλυτο χάος, όπως  θα  εξηγήσουμε  παρακάτω.

Οι αιτήσεις και οι ενστάσεις πρώτη μέρα ανοίγματος των σχολείων συσσωρεύονται κατά δεκάδες στην γραμματεία του ΠΥΣΔΕ, που προστίθενται στις υπάρχουσες. Υπάρχουν ενστάσεις που ανατρέπουν όλη την μέχρι τώρα διαδικασία των τοποθετήσεων.

Μερικά παραδείγματα

Α. Δεν τοποθετήθηκαν συνάδελφοι σε συστεγαζόμενα σχολεία ενώ τα είχαν σε πρώτη προτίμηση.

Β. Την προηγούμενη εβδομάδα υπήρξε  πρόσκληση  για δήλωση προτιμήσεων σε κενά (τμημάτων ένταξης στους κλάδους ΠΕ02.ΠΕ03.ΠΕ04), τα οποία αν και υπήρχαν δεν είχαν ανακοινωθεί όταν οι συνάδελφοι των συγκεκριμένων κλάδων έκαναν τις αιτήσεις τους.

Γ. Υπάρχουν πάνω από 60 εκπρόθεσμες αιτήσεις και ενστάσεις μετά την λήξη της προθεσμίας συναδέλφων για τοποθέτηση και έπεται συνέχεια.

Δ. Σήμερα πρώτη ημέρα λειτουργίας των σχολείων και διευθυντές  στέλνουν στις υπηρεσίες της διεύθυνσης νέα κενά η πλεονάσματα που προέκυψαν  ( πχ μακροχρόνιες άδειες συναδέλφων).

Ε. Υπάρχουν οι νέες αποσπάσεις που δημιουργούν  κενά και  συναδέλφους  που  ήρθαν  στο  νομό και  πρέπει να  τοποθετηθούν.

Υπάρχει αλήθεια κανείς που πιστεύει ότι με την εκδίκαση των ενστάσεων (μερικές από τις οποίες βγάζουν μάτια για τις αδικίες που έγιναν)  δεν θα δημιουργηθεί  ανατροπή  όλης  της  διαδικασίας τοποθετήσεων του  καλοκαιριού με  αποτέλεσμα επί της  ουσίας νέα  ταλαιπωρία των  συναδέλφων  και  των  σχολείων; Συνάδελφοι είμαστε  υπέρ  της  έγκαιρης  ολοκλήρωσης  των  υπηρεσιακών  μεταβολών, με  βασική  όμως  προϋπόθεση  να  έχει προβεί    το  υπουργείο  έγκαιρα σε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες (μεταθέσεις ,αποσπάσεις, έγκριση ολιγομελών , εγγραφές κλπ) και  να  μην φαλκιδεύονται τα εργασιακά  δικαιώματα των εκπαιδευτικών ( περίοδος διακοπών).

Είναι  δεδομένο  ότι  δεν  θα  επιτρέψουμε  σε  καμιά  πλειοψηφία  του  ΠΥΣΔΕ να  καταπατά  τις  έννοιες  της  ισονομίας  και  διαφάνειας στη  λογική  των  πελατειακών  σχέσεων  που  οδηγεί  ξανά σε  αυτά  που  ζήσαμε  επί χρόνια  στο  συγκεκριμένο ΠΥΣΔΕ. Καλύτερα να το ξεχάσουν. Την διαφάνεια και την ενιαία διαδικασία για όλους τους συναδέλφους εμείς δεν την διαπραγματευόμαστε. Πίσω δεν κάνουμε.

Καλούμε  επίσης την πλειοψηφία του συμβουλίου να αναρτήσει στην ιστοσελίδα της διεύθυνσης τους πίνακες με τις προτιμήσεις των συναδέλφων (αυτές που σε εμάς δόθηκαν κατόπιν εισαγγελικής παραγγελίας  αφού ο ΔΔΕ  μας το αρνήθηκε με  τη  δικαιολογία  των  προσωπικών δεδομένων!!) για να υπάρξει διαφάνεια ,να μην υπάρχει καχυποψία μεταξύ των συναδέλφων και περιττές ενστάσεις. Είναι  στοιχειώδες δικαίωμα τους.

Και ενώ συμβαίνουν αυτά γίναμε  σήμερα μάρτυρες του εξής περιστατικού που δείχνει ακόμη πιο  ξεκάθαρα την «λογική του  μαυρογιαλούρου»  που προσπαθούν κάποιοι να  επαναφέρουν.

Διευθύντρια σχολικής μονάδας τηλεφωνεί στο ΠΥΣΔΕ   για να  ρωτήσει με ποια απόφαση  παρουσιάστηκε αποσπασμένη εκπαιδευτικός για τοποθέτηση στο σχολείο της, την στιγμή που δεν έχει τελειώσει ακόμη η διαδικασία τοποθέτησης των λειτουργικά υπεράριθμων. Μετά την πρώτη αμηχανία  και την  απάντηση  του ΠΥΣΔΕ  ότι  δεν έχει τοποθετήσει αποσπασμένους, αποκαλύφθηκε ότι  ο διορισμένος αντιπρόεδρος του ΠΥΣΔΕ κ. Παλάτος,  ο όποιος παραδέχθηκε (μη μπορώντας να κάνει διαφορετικά γιατί κοινώς, πιάστηκε με την γίδα στην πλάτη) ότι   «με την προεργασία που είχε κάνει  εκεί θα πήγαινε η συνάδελφος»!!!

Ο  καθένας  καταλαβαίνει  ότι  ο  συνάδελφος  Παλάτος  προσπαθεί  να  επαναφέρει  αυτά  που  ήταν  καθεστώς  στο  ΠΥΣΔΕ Λάρισας  επί  χρόνια. Δεν  θα  του  περάσει , ο  κλάδος  τα  γνώρισε  και  τα  απέρριψε ως  εξευτελιστικά  για  το  σύνολο  του  εκπαιδευτικού  κόσμου».

Διαβάστε επίσης: