Ελλάδα » Πολιτικές αντιδράσεις για τις αλλαγές για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Πολιτικές αντιδράσεις για τις αλλαγές για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Πολιτικές αντιδράσεις για τις αλλαγές για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Την αντίδραση της αντιπολίτευσης προκάλεσαν οι βελτιώσεις στο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, που ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου.

ΚΚΕ
«Οι εξαγγελίες της κυβέρνησης για το λύκειο και τον τρόπο εισαγωγής στην ανώτατη εκπαίδευση ενισχύουν παραπέρα τον χαρακτήρα του σχολείου ως «σκληρού εξεταστικού κέντρου», με νέες εξετάσεις τύπου πανελλαδικών, στη Γ’ λυκείου, με σοβαρό περιορισμό των επιλογών των μαθητών στο μηχανογραφικό, θέτοντας, ακόμα πιο νωρίς και βίαια, εμπόδια και διλήμματα σε νέα παιδιά. Ακόμα και τα ψήγματα της -αναγκαίας για τον σύγχρονο άνθρωπο- γενικής παιδείας, που έχουν απομείνει, σταματάνε στην ηλικία των 15 ετών» αναφέρει ανακοίνωση του ΚΚΕ.

Και προσθέτει σε άλλο σημείο της ανακοίνωσης ότι «Το ενδιαφέρον της είναι εντελώς υποκριτικό, όταν χρόνια τώρα, με ευθύνη τόσο αυτής, όσο και των προηγούμενων κυβερνήσεων, δεν λειτουργούν ουσιαστικά η ενισχυτική διδασκαλία και η πρόσθετη διδακτική στήριξη στο δημόσιο γυμνάσιο και λύκειο» σημειώνει το ΚΚΕ, τονίζοντας ότι «οι διακηρύξεις για δήθεν ελεύθερη πρόσβαση, κρύβουν ότι και σήμερα, σε τμήματα ΑΤΕΙ, που διαρκώς απαξιώνονται από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, συνεχίζοντας την πολιτική της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, οι νέοι εισάγονται ούτως ή άλλως με πολύ χαμηλούς βαθμούς».

ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ

«Ο κ. Υπουργός παρουσίασε ένα σχέδιο για την αναδιάρθρωση του Λυκείου και την εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση το οποίο έχει αρκετά κενά όπως φάνηκε από μια μάλλον αμήχανη πρώτη παρουσίαση» τονίζει το Ποτάμι και προσθέτει ότι «Εκτός από κάποιες μεγαλόστομες προσδοκίες, δεν απαντήθηκαν πολλά καίρια ερωτήματα που βρίσκονται υπό συζήτηση τα τελευταία χρόνια όπως για παράδειγμα το ποιος θα καθορίζει τον αριθμό των εισακτέων σε κάθε τμήμα; Η αυτονομία των Πανεπιστημίων θα είναι μόνο στα χαρτιά;

Πώς θα διασφαλίζεται το ενιαίο επίπεδο των θεμάτων για τις ενδοσχολικές απολυτήριες εξετάσεις από τον Έβρο ως την Κρήτη χωρίς τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας από την οποία θα γίνεται η επιλογή των θεμάτων; Πώς θα αποφύγουμε τα «20άρια για όλους» όταν το 60% του βαθμού απόλυσης στα ενδοσχολικά εξεταζόμενα μαθήματα και το 100% στα υπόλοιπα, θα βγαίνει από τους βαθμούς των τετραμήνων;»

Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης: