Ελλάδα » Διαδικτυακά ψωνίζει ένας στους τρεις Έλληνες καταναλωτές

Διαδικτυακά ψωνίζει ένας στους τρεις Έλληνες καταναλωτές

Διαδικτυακά ψωνίζει ένας στους τρεις Έλληνες καταναλωτές

Διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης παρουσιάζει τα τελευταία τελευταία χρόνια το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας, καθώς το ποσοστό των e-shoppers έφτασε το 36,4%, γεγονός που υποδηλώνει ότι ένας στους τρεις ενεργούς καταναλωτές αγοράζει μέσω του διαδικτύου προιόντα και υπηρεσίες, είτε από εγχώρια e-shops, είτε με διασυνοριακές ηλεκτρονικές συναλλαγές.

Τα στοιχεία της ραγδαίας αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου στη χώρα μας βασίζονται σε έρευνα του European ecommerce, σύμφωνα με την οποία η Ελλάδα καταλαμβάνει σημαντική θέση μεταξύ των Ευρωπαικών χωρών στις αγορές μέσω το διαδικτύου ισοβαθμώντας με την Πορτογαλία,και ξεπερνώντας χώρες όπως η Ιταλία,η Κύπρος, η Σερβία, η Βουλγαρία κλπ.

Στην κορυφή του πίνακα κατάταξης και «πρωταθλητές» στο online shopping βρίσκονται η Ολλανδία, η Σουηδία, η Δανία, η Μεγάλη Βρετανίαη Γερμανία κλπ.

Οι Ελληνες e-καταναλωτές αγοράζουν προιόντα και υπηρεσίες σε ποσοστό 75% από εγχώρια ηλεκτρονικά καταστήματα και σε ποσοστό 25% μέσω διασυνοριακών συναλλαγών.

Σύμφωνα με την ίδια Ευρωπαϊκή έρευνα χρόνο με το χρόνο η χώρα μας εμφανίζει διψήφιο αριθμό αύξησης του ηλεκτρονικού εμπορίου με ταυτόχρονη αύξηση της μέσης ετήσιας δαπάνης για όσους ψωνίζουν διαδικτυακά. Ετσι ενώ το 2015 η μέση δαπάνη για ηλεκτρονικές αγορές υπηρεσιών και αγαθών ήταν 1556,7 ευρώ, το 2016 έφτασε τα 1689,4 ευρώ, το 2017 τα 1758,3 ευρώ .

ΠΗΓΗ

Διαβάστε επίσης: