Showbiz » Η Noonoouri νέα μούσα του Buccellati

Η Noonoouri νέα μούσα του Buccellati

Η Noonoouri νέα μούσα του Buccellati

Η ιταλική κοσμηματοποιία Buccellati «επιστράτευσε» μία δημοφιλή influencer για να προωθήσει το σήμα κατατεθέν κυψελοειδές σχέδιο του brand σε μια διαφημιστική καμπάνια που απευθύνεται στους εκπροσώπους της γενιάς των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Με περισσότερους από 77.000 ακόλουθους στο Instagram, η Noonoouri, δημιουργημένο από υπολογιστή avatar, έχει μεγάλο κοινό που όπως φαίνεται ενδιαφέρεται να προσεγγίσει το brand πολυτελείας.

Η influencer, είναι χρήστης/χρήστρια του διαδικτύου που ακολουθείται από ευρύ κοινό και ανεβάζει τακτικά περιεχόμενο, αναρτήσεις, φωτογραφίες, βίντεο, με απώτερο στόχο να κερδίσει την εμπιστοσύνη των ακολούθων και να μπορέσει να τους προωθήσει εύκολα και με καλυμμένο τρόπο στοχευμένα προϊόντα και υπηρεσίες.

Η ψηφιακή influencer, Noonoouri είναι μια απροσδόκητη επιλογή για συνεργασία από τον Buccellati, καθώς ο παραδοσιακός οίκος κοσμημάτων χαράσσει μια τακτική μάρκετινγκ στα social media που κερδίζει συνεχώς έδαφος.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης: