Οικονομία » Στροφή Λαρισαίων στο ηλεκτρονικό εμπόριο
ΜΙΛΟΥΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΓΝΩΣΤΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΒΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΟΦΕΛΗ

Στροφή Λαρισαίων στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Στροφή Λαρισαίων στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Οι καλύτερες τιμές, οι προσφορές, η άμεση παράδοση είναι το κριτήριο για την άνοδο των πωλήσεων μέσω διαδικτύου

Του Πάνου Γαρουφαλιά

Είναι αλήθεια ότι στην εποχή της ταχύτητας και του internet το εμπόριο φαίνεται να αλλάζει ριζικά σχετικά με ότι ξέραμε έως σήμερα. Στην Ε.Ε. όλο και περισσότερες αλυσίδες καταστημάτων έχουν δημιουργήσει ηλεκτρονικό κατάστημα στο οποίο σε πολλές περιπτώσεις οι πωλήσεις υπερβαίνουν αυτές του φυσικού καταστήματος. Στη Λάρισα αρκετοί είναι οι έμποροι οι οποίοι παρά την κρίση είδαν αυτή την αλλαγή και έχουν ήδη δημιουργήσει ηλεκτρονικά καταστήματα που δέχονται παραγγελίες για τα προϊόντα τους. Σημαντικό τους όπλο είναι οι καλές τιμές και η άμεση παράδοση στο χώρο του πελάτη. Με βάση αυτές τις υπηρεσίες αξιολογούνται και κερδίζουν καθημερινά περισσότερους πελάτες. Άλλωστε με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις ο έμπορος απευθύνεται σε εκατομμύρια πελάτες που ξεπερνούν τα όρια της πόλης ή ακόμη και της χώρας.

H κα Μαρία Σακελλαρίου υπεύθυνη της αλυσίδας «Cougar Sport»

H κα Μαρία Σακελλαρίου υπεύθυνη της αλυσίδας «Cougar Sport»

Μ. Σακελλαρίου: Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις θα φτάσουν τον τζίρο του φυσικού καταστήματος

H γνωστή Λαρισινή εταιρεία Cougar Sport δραστηριοποιείται στο χώρο της αθλητικής ένδυσης και υπόδησης εδώ και πολλά χρόνια. Είναι άλλωστε από τα πολύ γνωστά brand πανελλαδικά σε αυτό το χώρο. Η υπεύθυνη της αλυσίδας των καταστημάτων Μαρία Σακελλαρίου μιλάει στη larissanet για την νέα εποχή του ηλεκτρονικού εμπορίου στην οποία βρίσκεται τα τελευταία χρόνια η εταιρεία και σημειώνει σημαντικούς τζίρους. «Δημιουργήσαμε ηλεκτρονικό κατάστημα πριν από δύο χρόνια περίπου αλλά πριν από λίγο καιρό ανανεώσαμε την σελίδα μας με νέα προϊόντα τα οποία ζητούσαν οι πελάτες και έπρεπε να τα έχουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα», αναφέρει η κα Σακελλαρίου.

Αυτό που παρατηρεί καθημερινά είναι η αύξηση των πωλήσεων του ηλεκτρονικού καταστήματος. Όλο και περισσότεροι πελάτες επιλέγουν αυτό τον τρόπο αγορών καθώς το προϊόν φτάνει άμεσα στο χώρο τους. «Με βάση το πως κινείται ο τζίρος του ηλεκτρονικού μας καταστήματος πιστεύουμε ότι το πολύ σε δύο χρόνια θα είναι ίδιος με τον τζίρο του φυσικού μας καταστήματος», σημειώνει. Μάλιστα ο πελάτης είναι ενημερωμένος για τα προϊόντα και κρίνει το κάθε κατάστημα με βάση τις παροχές, όπως για παράδειγμα τα δωρεάν μεταφορικά και την άμεση παράδοση για το προϊόν που θα επιλέγει.

Συνήθως οι πελάτες του ίντερνετ προτιμούν να ψωνίζουν περισσότερο αθλητικά παπούτσια και στη συνέχεια είδη ένδυσης.

Ο κ. Νίκος Χονδρονάσιος, υπεύθυνος του καταστήματος «Hondronasios»

Ο κ. Νίκος Χονδρονάσιος, υπεύθυνος του καταστήματος «Hondronasios»

Νίκος Χονδρονάσιος: Επιβάλλεται ως brand να έχεις ηλεκτρονικό κατάστημα

Ο Νίκος Χονδρονάσιος γνωστός έμπορος παπουτσιών και τσαντών και έχει επιλέξει με βάση το τι ζητά η νέα εποχή να εισέλθει και στο ηλεκτρονικό εμπόριο με την δημιουργία ανάλογου καταστήματος. Το φυσικό κατάστημα βρίσκεται στη συμβολή των οδών Παπακυριαζή και Παναγούλη. «Το ηλεκτρονικό κατάστημα το έχουμε ξεκινήσει εδώ και λίγο καιρό. Από το ηλεκτρονικό κατάστημα με βάση τις παραγγελίες είμαστε ευχαριστημένοι», σημειώνει ο κ. Χονδρονάσιος.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το ηλεκτρονικό σε σχέση με φυσικό κατάστημα απευθύνεται σε πολύ περισσότερους πελάτες. «Για παράδειγμα έχουμε πελάτες στα νησιά. Πολλοί είναι αυτοί που προτιμούν να ψωνίσουν με αυτόν τον τρόπο. Υπάρχουν όμως και Λαρισαίοι που βλέπουν το προϊόν στο ηλεκτρονικό κατάστημα και έρχονται στο φυσικό κατάστημά μας για το δοκιμάσουν και να το αγοράσουν», αναφέρει.

Ο κ. Χονδρονάσιος υποστηρίζει πως το εμπόριο αλλάζει εποχή, αλλά πιστεύει ότι το φυσικό κατάστημα δεν θα εκλείψει. «Από την άλλη περιμένουμε το ηλεκτρονικό κατάστημα να πλησιάσει τους τζίρους του φυσικού καταστήματος», λέει ο Λαρισαίος έμπορος.

Επίσης ξεκαθαρίζει ότι είναι λανθασμένη η άποψη ότι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα δεν έχει τα ίδια τουλάχιστον έξοδα με το φυσικό κατάστημα, καθώς χρειάζεται επιπλέον προσωπικό για να λειτουργήσει. «Επιβάλλεται αν θέλει να έχει ένα γνωστό brand, να έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Έτσι σε βρίσκει ο κόσμος που πλέον είναι μόνιμα στο internet», καταλήγει ο κ. Χονδρονάσιος.

Η κα  Έφη Μπάρδα, υπεύθυνη των καταστημάτων «Bardas»

Η κα Έφη Μπάρδα, υπεύθυνη των καταστημάτων «Bardas»

Έφη Μπάρδα: Με σωστά βήματα «απογειώνεται» το ηλεκτρονικό κατάστημα

Η εταιρεία «Bardas» είναι το γνωστό κατάστημα ανδρικής ένδυσης που βρίσκεται επί της οδού Ρούσβλετ 2 στη Λάρισα. Μάλιστα διαθέτει κι άλλα καταστήματα σε άλλες πόλεις της Ελλάδας. Η υπεύθυνη του καταστήματος στη Λάρισα Έφη Μπάρδα μιλάει για είσοδο της εταιρείας στον κόσμο των ηλεκτρονικών πωλήσεων. «Καταλαβαίνετε ότι πλέον το διαδίκτυο κυριαρχεί στη ζωή μας. Άρα δεν θα μπορούσε από αυτό να λείπει η προώθηση των προϊόντων. Είναι μια τάση της εποχής την οποία πρέπει να ακολουθήσουμε όλοι», υποστηρίζει.

Αυτός ο τρόπος πωλήσεων φαίνεται να γεμίζει και τα ταμεία των καταστημάτων. «Υπάρχει μια ανοδική τάση το ηλεκτρονικό κατάστημα. Αν χτιστεί σωστά και ακολουθηθούν τα σωστά βήματα σίγουρα μπορεί να απογειωθεί το ηλεκτρονικό κατάστημα», σημειώνει η κα Μπάρδα. Όμως μέσω των ηλεκτρονικών πωλήσεων σε πολλές περιπτώσεις ο πελάτης μπορεί να βρει καλές προσφορές. «Συνηθίζεται στα e-shop να υπάρχουν κάποια τριήμερα προσφορών που μπορεί να έχουν έκπτωση σε ένα προϊόν. Αυτές πραγματικά συμφέρουν τον υποψήφιο αγοραστή του προϊόντος», περιγράφει η κα Μπάρδα.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας πηγαίνει πολύ καλά και με ανοδικούς τζίρους καθώς αρκετοί πελάτες προτιμούν από τον… καναπέ του σπιτιού τους να παραγγείλουν ότι τους είναι απαραίτητο, καθώς οι ρυθμοί της ζωής πολλές φορές δεν επιτρέπουν την επίσκεψη στο φυσικό κατάστημα.

Παπαδόπουλος

Χ. Παπαδόπουλος: Μονόδρομος το ηλεκτρονικό εμπόριο για την επιβίωση των επιχειρήσεων

Ο Εμπορικός Σύλλογος Λάρισας ενθαρρύνει τα μέλη του να ανοίξουν τα φτερά τους στη νέα εποχή επενδύοντας στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Ο πρόεδρος του ΕΣΛ Χαράλαμπος Παπαδόπουλος υποστηρίζει ότι «μπορεί κανείς να αναρωτηθεί αν μια μικρή επιχείρηση μπορεί να μπει στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στόχος όλων μας είναι δίπλα από το φυσικό μας κατάστημα να δημιουργήσουμε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ώστε να είμαστε παρόντες στη νέα εποχή. Ίσως αυτό να είναι και μονόδρομος για την επιβίωση και ανάπτυξη των επιχειρήσεων», καταλήγει.

Στο εξωτερικό έχει αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο το ηλεκτρονικό εμπόριο πηγαίνοντας αυτό που ζητά ο καταναλωτής στην πόρτα του είτε με drone είτε με ρομπότ μειώνοντας έτσι τους χρόνους παράδοσης. Αν αυτό το δούμε στην Ελλάδα της κρίσης; Είναι πιθανόν αλλά μάλλον τα επόμενα χρόνια, καθώς τα πράγματα έρχονται πάντα με μια χρονοκαθυστέρηση.

ΕΝΤΥΠΗ LARISSANET

Διαβάστε επίσης: