Οικονομία » Πρόγραμμα για τη στρατηγική των τυροκομικών επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές

Πρόγραμμα για τη στρατηγική των τυροκομικών επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές

Πρόγραμμα για τη στρατηγική των τυροκομικών επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές

Ο Σύνδεσμος Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών, πραγματοποίησε εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα: «Κρίσιμα σημεία στρατηγικής πρόσβασης των τυροκομικών επιχειρήσεων στη διεθνή αγορά», χθες Τρίτη 26 Ιουνίου στις εγκαταστάσεις του.

Στόχος του προγράμματος ήταν οι ενδιαφερόμενοι κατανοήσουν τις ευκαιρίες, αλλά και τις απαιτήσεις των διεθνών αγορών, ώστε να κάνουν τις σωστές επιλογές και να αποφύγουν πιθανούς κινδύνους, να είναι σε θέση να βρίσκουν και να αξιολογούν νέες αγορές για τα προϊόντα τους, να εντοπίζουν, να αξιολογούν και να προσεγγίζουν πελάτες, ώστε να διαμορφώνουν αποτελεσματικές συνεργασίες καθώς και να βελτιώσουν τη διαδικασία πώλησης και εξυπηρέτησης του πελάτη.

Κατά την διάρκεια της εκπαίδευσης αναλύθηκαν από την εισηγήτρια του προγράμματος κα Ρούλα Παππά, Export Expert κλάδο των τυροκομικών, τα κρίσιμα σημεία της στρατηγικής των ελληνικών τυροκομικών επιχειρήσεων στις διεθνείς αγορές, ενώ παρουσιάσθηκε η διεθνής αγορά των τυριών και ιδιαίτερα της φέτας.

Συζητήθηκαν οι τρόποι πρόσβασης στις ξένες αγορές, η ανάπτυξη δικτύου πωλήσεων αλλά και ο σχεδιασμός και η υλοποίηση κατάλληλων εξαγωγικών σχεδίων marketing.

Την ημερίδα παρακολούθησαν στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται με τις εξαγωγές και ιδιοκτήτες μεγάλων και μικρομεσαίων επιχειρήσεων από όλη την Θεσσαλία που επιθυμούν να αποκτήσουν εξαγωγική δραστηριότητα.

Διαβάστε επίσης: