Δήμοι Νομού » Δήμος Ελασσόνας » Ο Σ.Ε.Π.Ε. Ελασσόνας για τις Δομές Εκπαίδευσης

Ο Σ.Ε.Π.Ε. Ελασσόνας για τις Δομές Εκπαίδευσης

Ο Σ.Ε.Π.Ε. Ελασσόνας για τις Δομές Εκπαίδευσης

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ελασσόνας εκφράζει την  αντίθεσή του  στο  Σχέδιο Νόμου για τις Δομές Εκπαίδευσης.

Ειδικότερα, αναφέρει:  «Αυτές τις μέρες  προωθείται για ψήφιση στην Βουλή του νομοσχεδίου με  τίτλο « Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις».

Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο χαρακτηρίζεται από  διατάξεις καθώς και από ρυθμίσεις που στοχεύουν σε αποκλεισμούς. Ταυτόχρονα προωθείται  η συγχώνευση και συνένωση δομών και υπηρεσιών με λάθος τρόπο που θα επιφέρει  μείωση θέσεων και θα επιδεινώσει τη συνολική  λειτουργία της εκπαίδευσης, αφού δημιουργεί γραφειοκρατικά και αναποτελεσματικά διοικητικά σχήματα. Η ουσιαστική διάλυση-κατάργηση των ΚΕΔΔΥ μας «γυρνάει»  πίσω  στην ιατρικοποίηση  της  Ειδικής  Αγωγής  που αποτελεί  πλέον  παρελθόν  σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες.

(Δημιουργούνται τα Κ.Ε.Σ.Υ (Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης) που θα λειτουργούν σε επίπεδο Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, και μέσα σε αυτά θα στοιβαχτούν υπάρχουσες δομές που θα καταργηθούν και θα συγχωνευτούν εκ νέου, τα Κ.Ε.Δ.Δ.Υ., Σ.Σ.Ν., Κ.Ε.Σ.Υ.Π., Κ.Ε.Π.Λ.Η.Ν.Ε.Τ. και Ε.Κ.Φ.Ε. Τα δε παλιά Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης θα μετονομαστούν σε Κέντρα Εκπαίδευσης για την Αειφορία (ΚΕΑ) και θα επιφορτιστούν με πρόσθετες αρμοδιότητες, συγκεντρώνοντας στον φορέα τους τους τομείς της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, της Αγωγής Υγείας, των Πολιτιστικών Θεμάτων και Πολιτιστικών Δραστηριοτήτων. Είναι προφανές ότι αυτή είναι μια αναδιάρθρωση που δεν έχει καμία σχέση με την αποκέντρωση και την διακτίνωση των αρμοδιοτήτων, αλλά μάλλον τη συγχώνευση, τη μείωση του κόστους και τη συγκέντρωση της εποπτείας.)

Ζητάμε να  αποσυρθεί το Σχέδιο Νόμου και

καλούμε τον Υπουργό Παιδείας να επανεξετάσει σοβαρά και  στο σύνολό του το νέο αυτό Σχέδιο Νόμου, προκειμένου να περιοριστούν ή και να εξαλειφθούν οι δυσμενείς επιπτώσεις του στην εκπαίδευση. 

Η εκπαίδευση βρίσκεται σε μειονεκτική θέση, όταν προβαίνουμε σε σχεδιασμούς και πειραματισμούς από τους οποίους απουσιάζουν η χαρτογράφηση των σχετικών ζητημάτων και η αξιολόγηση των υφιστάμενων δομών και θεσμών και, επομένως, απουσιάζει η επαρκής τεκμηρίωση των νέων μέτρων».

Διαβάστε επίσης: