Οικονομία » Η υψηλή ραπτική συναντά τα καταστήματα Vodafone

Η υψηλή ραπτική συναντά τα καταστήματα Vodafone

Η υψηλή ραπτική συναντά τα καταστήματα Vodafone

H Vodafone σε συνεργασία με το κέντρο τεχνών Vellios School of ART, διοργάνωσε το διαγωνισμό “Vodafone Sales Force Outfit Contest”. Κατά την διάρκεια του διαγωνισμού σπουδαστές του τμήματος Fashion Design, κλήθηκαν να σχεδιάσουν τις νέες εταιρικές στολές των εργαζομένων, στα καταστήματα της Vodafone, για τον Χειμώνα 2018/2019.

Εφτά νέοι σχεδιαστές μόδας από τη σχολή Vellios School of ART εμπνεύστηκαν από το moto της εταιρίας «The future is exciting. Ready?», σχεδίασαν και παρουσίασαν τις δικές τους προτάσεις για τη νέα εμφάνιση των πωλητών. Τα σχέδια ήταν πολλά, πρωτότυπα και βασισμένα τόσο στην εταιρική ταυτότητα της Vodafone, όσο και στις τελευταίες τάσεις της μόδας. Η κριτική επιτροπή ανέδειξε τον νικητή λαμβάνοντας υπόψη τόσο την καινοτομία των ιδεών όσο και τη δυνατότητα εφαρμογής τους,  με βάση την ποιότητα και την επιλογή των υλικών.

Νικήτρια του διαγωνισμού αναδείχθηκε η σπουδάστρια του τμήματος Fashion Design της σχολής, Μαριάνθη Μανώλογλου, η οποία θα συνεργαστεί με τη Vodafone για την υλοποίηση της ιδέας της H ιδέα της Μαριάνθης έχει ήδη περάσει σε στάδιο παραγωγής από τη Vodafone και η ίδια κέρδισε και ένα iPhone 8 ως η μεγάλη νικήτρια του διαγωνισμού, ενώ όλοι οι συμμετέχοντες κέρδισαν αναμνηστικά δώρα τεχνολογίας για τη συμμετοχή τους.

Διαβάστε επίσης: