Αυτοκίνητο » H Kia παρουσιάζει νέο υβριδικό σύστημα 48V

H Kia παρουσιάζει νέο υβριδικό σύστημα 48V

H Kia παρουσιάζει νέο υβριδικό σύστημα 48V

Το νέο υβριδικό σύστημά της για κινητήρες πετρελαίου θα παρουσιάσει η Kia, το οποίο θα περιορίσει τις εκπομπές CO2 ενισχύοντας την επιτάχυνση με ηλεκτρική ισχύ από μία πρόσθετη μπαταρία 48 Volt. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η χρονική διάρκεια που ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι «εκτός» με τη χρήση μίας νέας ήπιας υβριδικής μονάδας εκκινητήρα-γεννήτριας.

Η ήπια υβριδική τεχνολογία εξασφαλίζει μία ιδιαίτερα ελκυστική σχέση κόστους-απόδοσης σε σχέση με τα πλήρως υβριδικά συστήματα πρόωσης. Η συμπαγής κατασκευή των στοιχείων που την αποτελούν σημαίνει πως μπορεί να ενσωματωθεί σε υπάρχοντα μοντέλα και αρχιτεκτονικές κινητήρων χωρίς να επηρεάζονται αρνητικά ούτε η πρακτικότητα, αλλά ούτε και η χωροταξία. Τα ήπια υβριδικά συστήματα της Kia έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να ταιριάζουν απόλυτα με τον υπάρχοντα τρόπο ζωής των καταναλωτών, αφού δεν απαιτούν φόρτιση από ηλεκτρικό δίκτυο.

Το Kia Sportage θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα είναι διαθέσιμο με το νέο υβριδικό σύστημα για κινητήρες πετρελαίου EcoDynamics. Το καινούργιο, 3ης γενιάς, Kia Ceed θα είναι το δεύτερο από μία σειρά μοντέλων της Κia που θα είναι διαθέσιμο με το νέο κινητήρα από το 2019.

Το πρώτο σύστημα κίνησης που παρουσιάζεται στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ηλεκτροκίνηση της Kia για το 2025.

Το σύστημα EcoDynamics έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να εξασφαλίζει τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στον δρόμο, χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ισχύ που αποδίδεται και ανακτάται συνεχώς. Στη λειτουργία «κινητήρα» η μπαταρία εκφορτίζεται κατά την επιτάχυνση, παρέχοντας επιπλέον ροπή στον κινητήρα και ενισχύοντας έτσι ελαφρώς τις επιδόσεις κατά την έντονη επιτάχυνση ή για να μειώσει το φορτίο τού κινητήρα όταν η επιτάχυνση είναι πιο ήπια. Κατά την επιβράδυνση ή κατά την οδήγηση σε κατηφόρα ή πλησιάζοντας προς μία διασταύρωση, το MSHG αλλάζει στη λειτουργία «γεννήτρια», ανακτώντας ενέργεια από τον στρόφαλο προκειμένου να φορτίσει τη μπαταρία εν κινήσει.

Το σύστημα ελέγχεται από μία εξελιγμένη ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) που προσδιορίζει την πιο αποτελεσματική χρήση της διαθέσιμης ενέργειας. Η προσαρμογή της χρήσης είναι συνεχής, λαμβάνοντας υπόψη την υπολειπόμενη φόρτιση των μπαταριών του αυτοκινήτου.

Η ισχύς της μπαταρίας μπορεί, επίσης, να χρησιμοποιηθεί για την υποστήριξη μίας νέας λειτουργίας Stop-Start εν κινήσει. Εάν η μπαταρία έχει ικανή φόρτιση, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης απενεργοποιείται αυτόματα κατά την επιβράδυνση με ταχύτητα και κατά το φρενάρισμα. Το MHSG μπορεί να επανεκκινήσει τέλεια τον κινητήρα κάτω από όλες τις συνθήκες, όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του γκαζιού.

Σημειώνεται, ότι το ολοκληρωμένο πλάνο από την εταιρεία θα παρουσιαστεί τους επόμενους μήνες.

AΠΕ – ΜΠΕ

Διαβάστε επίσης: