Εκπαίδευση » Σχολεία » Σε Εκπαιδευτικό Συνέδριο στη Λάρισα η Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου

Σε Εκπαιδευτικό Συνέδριο στη Λάρισα η Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου

Σε Εκπαιδευτικό Συνέδριο στη Λάρισα η Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου

Στις 11 και 12 Μαΐου 2018, στη Λάρισα, πραγματοποιήθηκε το πρώτο Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο με θέμα «Τέχνη και εκπαίδευση, αισθητική της καθημερινότητας, εκπαιδευτικοί και μαθητές: Βίοι παράλληλοι με κοινούς στόχους» τη διοργάνωση του οποίου είχε η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας και το Πολιτιστικό Κέντρο Εκπαιδευτικών Νομού Λάρισας.

Οι ομιλίες, τα παράλληλα και τα βιωματικά εργαστήρια του συνεδρίου φιλοξενήθηκαν στις εγκαταστάσεις των 4ου και 37ου Δημοτικών Σχολείων Λάρισας. Στο συνέδριο συμμετείχαν με εισηγήσεις Ακαδημαϊκοί, Σχολικοί Σύμβουλοι και μεγάλος αριθμός Εκπαιδευτικών διαφόρων Ειδικοτήτων της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από όλη την Ελλάδα, με κεντρικό άξονα την τέχνη και πώς αυτή μπορεί να αξιοποιηθεί στη διδακτική πράξη.

Κεντρικοί ομιλητές ήταν: ο Ζήκος Δέδος, Αναπληρωτής Καθηγητής του Τμήματος Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών Τέχνης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με θέμα «Ο αφηγηματικός λόγος και η διδακτική της Τέχνης. Μια μελέτη περίπτωσης», ο Ηλίας Κουρκούτας, Καθηγητής Ψυχολογίας Πανεπιστημίου Κρήτης και Διευθυντής του Διατμηματικού ΜΠΣ Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Κρήτης με θέμα «Παρεμβάσεις μέσω Τέχνης στο σχολείο για την προαγωγή της ψυχικής ανθεκτικότητας παιδιών με και χωρίς προβλήματα» και ο Λάκης Κουρετζής, Παιδαγωγός – Σκηνοθέτης – Συγγραφέας με θέμα «Το Θεατρικό Παιχνίδι ως μέσο Αγωγής.

Η Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου, εκπροσωπήθηκε από την συνεργάτιδα Τάνια Αβέλλα, Θεολόγο και Επιμορφώτρια του ΙΕΠ για το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών του Μαθήματος των Θρησκευτικών, που συμμετείχε σύμφωνα με το πρόγραμμα κατά τη δεύτερη μέρα σε παράλληλη συνεδρία με θέμα: «Η τέχνη και η αξιοποίησή της στη διδακτική πράξη: Πρόταση διδασκαλίας για τα Θρησκευτικά του Δημοτικού Σχολείου». Ο κύριος προσανατολισμός των εισηγήσεων της συγκεκριμένης συνεδρίας αφορούσε στη Θρησκεία και στην Τέχνη. Ακολούθησε γόνιμη συζήτηση με το συντονισμό της Σχολικής Συμβούλου Μαριάνθης Μπατσίλα και τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών που την παρακολούθησαν.

Διαβάστε επίσης: