Λάρισα » Η Λάρισα κέντρο της ευρωπαϊκής bartending & cocktail σκηνής
ΓΙΑ ΤΡΙΤΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ BAR ENGAGE - ΑΓΚΑΖΕ

Η Λάρισα κέντρο της ευρωπαϊκής bartending & cocktail σκηνής

Η Λάρισα κέντρο της ευρωπαϊκής bartending & cocktail σκηνής

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά και με την ενεργό υποστήριξη του Campari ως Μεγάλου Χορηγού, πραγματοποιήθηκε στη Λάρισα το Bar Engage – Αγκαζέ 2018. Η ευρωπαϊκή σκηνή του bartending, έστρεψε τα φώτα της στην πρωτεύουσα της Θεσσαλίας σε μια γιορτή γεμάτη πρωτότυπες δράσεις και όλες τις νέες σύγχρονες τάσεις από τη διεθνή σκηνή των cocktail bars. Από τις 7 ως τις 12 Μαΐου, αναγνωρισμένοι bartenders, influencers και opinion leaders από την Ελλάδα και το εξωτερικό, βρέθηκαν στην πόλη, πραγματοποιώντας guest bartendings και special events, δημιουργώντας μια συναρπαστική ατμόσφαιρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Bar Engage – Αγκαζέ 2018 πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού.

Φέτος συμμετείχαν οι εκπρόσωποι των καλύτερων Bars από 7 χώρες, 5 bars που βρίσκονται στη λίστα των top 50 στον κόσμο, 20 από τα καλύτερα bars της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης καθώς και 23 bars, clubs και άλλοι χώροι από την πόλη της Λάρισας. Το Bar Engage – Αγκαζέ γίνεται πια θεσμός και το Campari δεν θα μπορούσε να μη βρίσκεται δίπλα στη διεθνή γιορτή των cocktail bars, αγκαλιάζοντάς το ως Μεγάλος Χορηγός για δεύτερη συνεχή χρονιά. Μια χρονιά, με ρεκόρ συμμετοχών και δράσεων!

bartender (3)

Μεγάλα ονόματα, διάσημοι bartenders που εκπροσώπησαν σπουδαία bars από τη Γαλλία, τη Μεγάλη Βρετανία, την Ισπανία, την Κύπρο, την Ιταλία, και τη Γερμανία, έδωσαν τον τόνο και παρουσίασαν τις νέες γευστικές τάσεις που κάνουν την εμφάνισή τους σε όλη την Ευρώπη. Μέσα από pop up bars, parties, σεμινάρια, ομιλίες, γευσιγνωσίες και masterclasses, μαζί με τους Έλληνες masters συναδέλφους τους, έκαναν για 6 ημέρες τη Λάρισα, το κέντρο της ευρωπαϊκής cocktail σκηνής. Το επίσημο cocktail της διοργάνωσης ήταν το Negroni με πολλούς από τους προσκεκλημένους bartenders να κάνουν επίδειξη δεξιοτήτων με παραλλαγές του αγαπημένου cocktail και να εντυπωσιάζουν. Το Negroni – που έχει ως βάση το Campari – ήταν διαθέσιμο 1 εβδομάδα πριν τη διοργάνωση σε όλα τα συνεργαζόμενα bars και θα είναι μαζί με τους bon viveurs της πόλης και για 6 μήνες ακόμα.

Στα highlights της διοργάνωσης ήταν το ειδικό masterclass πίσω από το aperitivo που έδωσαν οι brand ambassadors της Gruppo Campari, Διονυσία Σακελλαρίου και Κωνσταντίνος Τσάτσος. Επίσημος προσκεκλημένος ήταν και ο Regional Brand Ambassador της Gruppo Campari, Davide Fornasiero, που βρέθηκε σε bar που συμμετείχε στο festival και μάγεψε με τα μοναδικά του cocktails.

Επίσης, στο πλαίσιο του festival πραγματοποιήθηκε ένα απρόσμενο event. Στην κεντρική πλατεία της Λάρισας στήθηκε το “little black room” όπου οι περαστικοί είχαν την ευκαιρία να μπουν μέσα, να δουν ένα ειδικό video που διέγειρε όλες τις αισθήσεις και να δοκιμάσουν το απρόσμενο ποτό, Campari & Schweppes Tonic.

bartender (2)

Παράλληλα, οι καλεσμένοι από το εξωτερικό περιηγήθηκαν σε σπουδαία αξιοθέατα της περιοχής, επισκέφθηκαν οινοποιεία, αποστακτήρια και τοπικούς συνεταιρισμούς. Γνώρισαν τα προϊόντα που παράγει η περιοχή, και τις παραδοσιακές τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή τους, προκειμένου να έρθουν σε επαφή με την πολιτιστική κληρονομιά και τη γαστρονομική παράδοση της Λάρισας και της Θεσσαλίας.

Διαβάστε επίσης: